Skadesituasjonen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5104

Opprinnelig skrevet av iL
    Prosjektet ble vanskelig og tidkrevende å holde vedlike når skadene ble mange, og informasjonen fra klubben var så som så.

Kommentar

• Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

Vi trenger Riise og Johnsen tilbake etter em. Men er livredd ny Riise-skade. Håper virkelig det vil ordne seg for disse to, som jo har potensiale til å løfte gruppa. Østerrikeren vet jeg for lite om, men alle som kan bidra positivt ønskes hjertelig velkommen av meg.

Kommentar

• Kanaris93
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2007
        • 232

[quote=Roll75;267402]Vi trenger Riise og Johnsen tilbake etter em. Men er livredd ny Riise-skade.

Bare vent og se, Riise kommer tilbake, men pådrar seg skade i første kamp ettr EM pausen! Hele laget vårt skriker etter to som Riise og Johnsen. Tror de kan få LSK ut av sompa..
        I med og motgang <3

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Opprinnelig skrevet av kinstad
          På treningen i dag var Marius med å spille 5 mot 5 igjen, noe som tyder på at han snart er klar. Tipper han er med i første kampen etter pausen. Kisen trente ikke 5 mot 5 noe som sier meg at det kan la vente på seg, selv om han hadde samme opperasjonen en måned før Johnsen. Riise var ikke på dagens trening.
          Hvorfor prater vi i det hele tatt om KIesenebner? Kunne vi ikke like gjerne prate litt om materialforvalteren vår? Han gjør nemlig en viktigere innsats for klubben. Punktum finale. Send han hjem, og gi materialforvalteren litt av lønna hans.
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Hvorfor prater vi i det hele tatt om KIesenebner? Kunne vi ikke like gjerne prate litt om materialforvalteren vår? Han gjør nemlig en viktigere innsats for klubben. Punktum finale. Send han hjem, og gi materialforvalteren litt av lønna hans.
            Syns du viser en barnslig holdning til en uprøvet spiller her. Han vil nok gjerne gjøre en innsats, men er satt på sidelinjen av skader. Når han kommer tilbake, skal du spise dine ord.

Kommentar

• Stabellmaster
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • May 2008
              • 112

Opprinnelig skrevet av antikris
              Syns du viser en barnslig holdning til en uprøvet spiller her. Han vil nok gjerne gjøre en innsats, men er satt på sidelinjen av skader. Når han kommer tilbake, skal du spise dine ord.
              Tor arne solberg fortjener ikke lønn

Kommentar

• kinstad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2007
                • 406

jepp

Opprinnelig skrevet av Dole
                Deltar han på andre øvelser? Er han for eksempel i stand til å løpe?
                Kisen var med på resten av treningsopplegget i dag, og hadde sine egne øvelser når de andre spilte på slutten.
                ________
                -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

Det skjer vel da omtrent samtidig med at kontrakten hans løper ut.
                  Hvorfor henter vi inn en uprøvet spiller? Er Sportsklubben såpass i beit? Skulle ikke Sharif innfri med 10 mille hvis vi bare klarer å finne en klassespiller?

Min holdning er vel heller ikke barnslig, den er kun entydig negativ til spilleren og hans ambisjoner vs aktuelle potensiale. Har man ikke noe å bidra med innen et fag, ja så får man prøve et annet. Er du idrettsinvalid blir det litt feil å drømme om å løpe fra Asafa Powell liksom.
                  LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

[quote=Kanaris93;267405]
                    Opprinnelig skrevet av Roll75
                    Vi trenger Riise og Johnsen tilbake etter em. Men er livredd ny Riise-skade.

Bare vent og se, Riise kommer tilbake, men pådrar seg skade i første kamp ettr EM pausen! Hele laget vårt skriker etter to som Riise og Johnsen. Tror de kan få LSK ut av sompa..
                    Riise: ja. Han kan gi oss tempoet tilbake på midtbanen. Johnsen: nei. Han kommer til å fortsette å gjøre blemmer tror jeg dessverre. Han må gjerne få motbevise det, men jeg er ikke imponert over stabiliteten til brødrene Johnsen i det hele tatt. De er sprellemenn.
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

Det skjer vel da omtrent samtidig med at kontrakten hans løper ut.
                      Hvorfor henter vi inn en uprøvet spiller? Er Sportsklubben såpass i beit? Skulle ikke Sharif innfri med 10 mille hvis vi bare klarer å finne en klassespiller?

Min holdning er vel heller ikke barnslig, den er kun entydig negativ til spilleren og hans ambisjoner vs aktuelle potensiale. Har man ikke noe å bidra med innen et fag, ja så får man prøve et annet. Er du idrettsinvalid blir det litt feil å drømme om å løpe fra Asafa Powell liksom.
                      Kisen var jo ikke uprøvet som fotballspiller før han kom hit, jeg mente uprøvet i LSK drakta. Mannen har jo vist at han kan spille ball i Austria Wien.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

Kisen var jo ikke uprøvet som fotballspiller før han kom hit, jeg mente uprøvet i LSK drakta. Mannen har jo vist at han kan spille ball i Austria Wien.
                        Greit nok. Men vi har da også et legeteam som kan ta helsesjekk for kontrakt signeres?
                        LSK Norges beste lag

Kommentar

• tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

Greit nok. Men vi har da også et legeteam som kan ta helsesjekk for kontrakt signeres?
                          Nå er problemet til Kisen komplikasjoner etter en "rutineoperasjon", så her er det maks uflaks det er snakk om.
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• Smukken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 720

Opprinnelig skrevet av tHuLu
                            Nå er problemet til Kisen komplikasjoner etter en "rutineoperasjon", så her er det maks uflaks det er snakk om.
                            Eller rett og slett feiltrening/overtrening for Tom N as usual.......... Metallica med Kill em All blekner i sammenligning.
                            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                              Prosjektet ble vanskelig og tidkrevende å holde vedlike når skadene ble mange, og informasjonen fra klubben var så som så.
                              skjønner jeg godt, slik som våre spillere går og skader seg, dog det ville ha vært en utrolig kjekk side å ha, hvis den ble oppdatert.
                              naturlige valg ville jo vært om LSK selv gjorde det, men det er vel en utopi.

mods: se å rydd denne tråden, nok OT posts her.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

skjønner jeg godt, slik som våre spillere går og skader seg, dog det ville ha vært en utrolig kjekk side å ha, hvis den ble oppdatert.
                                Det ville vel vært en kjekk side å ha for alle våre motstandere også?

-okb - i beste hensikt!
                                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Opprinnelig skrevet av okb
                                  Det ville vel vært en kjekk side å ha for alle våre motstandere også?
                                  Nå kommer jo info ut i media uansett, så ser ikke helt problemet her.

Kommentar

• okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

Nå kommer jo info ut i media uansett, så ser ikke helt problemet her.
                                    Generelt kommer vel informasjonen ut når lagene selv vil at det skal komme ut. Ingen vits i å gi motstanderne mer enn man må?

-okb - fortsatt i beste hensikt.
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• antikris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 520

Opprinnelig skrevet av tHuLu
                                      Nemlig. Han var riktignok skadet da vi kjøpte han, men ikke mer enn at det var snakk om en mnd eller to. Enga kjøpte jo Iversen med masse skadeproblemer, og det funka jo greit.. poenget er bare at man ikke skal gi opp en spiller før han har fått muligheten til å bevise noe.

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Opprinnelig skrevet av okb
                                        Generelt kommer vel informasjonen ut når lagene selv vil at det skal komme ut. Ingen vits i å gi motstanderne mer enn man må?
                                        og forskjellen på å gi det til media, og skrive det på kanaripedia blir?

aha jeg vet!

journalist: "Når er PSA skadefri?"
                                        okb: "slike spørsmål besvares ikke. står det ikke på kanaripedia, så er det hemmelig!"

Kommentar

• WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 972

Jeg vet ikke grunnene til at PSA, Occean og Brenne ikke spiller idag. Men hvis de alle er skadet og i tillegg Myklebust gikk ut etter 15 min med skade så ser jeg virkelig mørkt på tiden framover. Vet jo at i tillegg er Riise, Kisenebner og Johnsen enda ikke klare for spill.

Kommentar

Working...