Skadesituasjonen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vi trenger Riise og Johnsen tilbake etter em. Men er livredd ny Riise-skade. Håper virkelig det vil ordne seg for disse to, som jo har potensiale til å løfte gruppa. Østerrikeren vet jeg for lite om, men alle som kan bidra positivt ønskes hjertelig velkommen av meg.Kommentar
-
[quote=Roll75;267402]Vi trenger Riise og Johnsen tilbake etter em. Men er livredd ny Riise-skade.
Bare vent og se, Riise kommer tilbake, men pådrar seg skade i første kamp ettr EM pausen! Hele laget vårt skriker etter to som Riise og Johnsen. Tror de kan få LSK ut av sompa..I med og motgang <3Kommentar
-
På treningen i dag var Marius med å spille 5 mot 5 igjen, noe som tyder på at han snart er klar. Tipper han er med i første kampen etter pausen. Kisen trente ikke 5 mot 5 noe som sier meg at det kan la vente på seg, selv om han hadde samme opperasjonen en måned før Johnsen. Riise var ikke på dagens trening.LSK Norges beste lagKommentar
-
Syns du viser en barnslig holdning til en uprøvet spiller her. Han vil nok gjerne gjøre en innsats, men er satt på sidelinjen av skader. Når han kommer tilbake, skal du spise dine ord.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor henter vi inn en uprøvet spiller? Er Sportsklubben såpass i beit? Skulle ikke Sharif innfri med 10 mille hvis vi bare klarer å finne en klassespiller?
Min holdning er vel heller ikke barnslig, den er kun entydig negativ til spilleren og hans ambisjoner vs aktuelle potensiale. Har man ikke noe å bidra med innen et fag, ja så får man prøve et annet. Er du idrettsinvalid blir det litt feil å drømme om å løpe fra Asafa Powell liksom.LSK Norges beste lagKommentar
-
[quote=Kanaris93;267405]Riise: ja. Han kan gi oss tempoet tilbake på midtbanen. Johnsen: nei. Han kommer til å fortsette å gjøre blemmer tror jeg dessverre. Han må gjerne få motbevise det, men jeg er ikke imponert over stabiliteten til brødrene Johnsen i det hele tatt. De er sprellemenn.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det skjer vel da omtrent samtidig med at kontrakten hans løper ut.
Hvorfor henter vi inn en uprøvet spiller? Er Sportsklubben såpass i beit? Skulle ikke Sharif innfri med 10 mille hvis vi bare klarer å finne en klassespiller?
Min holdning er vel heller ikke barnslig, den er kun entydig negativ til spilleren og hans ambisjoner vs aktuelle potensiale. Har man ikke noe å bidra med innen et fag, ja så får man prøve et annet. Er du idrettsinvalid blir det litt feil å drømme om å løpe fra Asafa Powell liksom.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
naturlige valg ville jo vært om LSK selv gjorde det, men det er vel en utopi.
mods: se å rydd denne tråden, nok OT posts her.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nemlig. Han var riktignok skadet da vi kjøpte han, men ikke mer enn at det var snakk om en mnd eller to. Enga kjøpte jo Iversen med masse skadeproblemer, og det funka jo greit.. poenget er bare at man ikke skal gi opp en spiller før han har fått muligheten til å bevise noe.Kommentar
-
aha jeg vet!
journalist: "Når er PSA skadefri?"
okb: "slike spørsmål besvares ikke. står det ikke på kanaripedia, så er det hemmelig!"
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg vet ikke grunnene til at PSA, Occean og Brenne ikke spiller idag. Men hvis de alle er skadet og i tillegg Myklebust gikk ut etter 15 min med skade så ser jeg virkelig mørkt på tiden framover. Vet jo at i tillegg er Riise, Kisenebner og Johnsen enda ikke klare for spill.Kommentar
Kommentar