Skadesituasjonen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av MortenA
    Noen som har noe innblikk i skaden til Mykle? Leste at han var tvilsom før Molde-kampen, men har ikke sett noe om hvor lenge han eventuelt blir borte.
    Tvilsom til kampen mot molde betyr vel mest sannsynlig ute resten av sesongen...
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

Jon Midttun Lie og Pål Steffen Andresen er tilbake fra skade.

Gode nyheter. Håper de kommer i form så fort som mulig.

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Har hørt at Mykle kanskje rekker Brann kampen...

Kommentar

• kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

Noen som vet noe om Johnsen og Kisen og evt, hvor langt de er unna kamper igjen?
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

Fra LSK Posten:

"Marius Johnsen og Markus Kiesenebner vil nok helst glemme 2008-sesongen. Begge sliter med samme type skade, nemlig bruskslitasje i kneet. Det er samme type skade som satte en stopper for Ole Gunnar Solskjærs karriere. Begge de to spillerne må se i øynene at et mulig utfall kan være at de aldri mer blir å se på en fotballbane. Når det er sagt, så må det legges til at begge viser en imponerende treningsvilje for dagen for å holde kroppen i form og de gjør det de kan for at de skal komme tilbake. For Marius sin del kan det vræe aktuelt med en ny operasjon. Han har fremdeles smerter og blir fulgt opp av de fremste medisinske eksperter på området. Markus jobber hardt med å bygge opp igjen muskulaturen rundt kneet og i låret, og han har ikke lenger smerter i kneet."

Ser med andre ord mye bedre ut for Kiesi enn for Marius Johnsen. Johnsen må vel også være en soleklar kandidat til dårligste kjøp noensinne. Ikke bare kostet han 8 mill kroner, men han tjener noe sånt som 2 mill i året har jeg lest, og han har gått kronisk skadet siden han kom og det er ikke sikkert at han kommer tilbake fra skaden. I tillegg var hans ankomst en av grunnene til at vi mistet seriens beste back (Shane) til Lyn.
            Last edited by Henrik; 05.02.2009, 13:54.

Kommentar

• Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

Kjære lsk.no, er det mulig å få en grundigere rapport på skadesituasjonen til Otto og Bergmann Sigurdarson? Jeg er spent på hvordan islendingen ser ut og de foreløbige rapportene er at han "fortsatt sliter litt med ryggen". Er det mulig å anslå omtrent hvor lang tid det vil ta før han er tilbake? Hvordan går det med kneet til Otto som tok "litt lenger tid enn forventet"?
              Lauken er vår venn!

Kommentar

• ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

Etter det jeg hørte av Otto igår så vet ikke legen når han blir frisk.
                Han mener selv det går sakte, men sikkert fremover, men synes det er veldig frustrerende og ikke vite noenting.

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 423

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Hvordan går det med kneet til Otto som tok "litt lenger tid enn forventet"?
                  Om jeg ikke husker feil har legene vært innom kneet til Otto noen ganger og frisert litt på menisken. Infeksjon har han også hatt i kneet. Har han fortsatt plager derfra er det på ingen måte usannsynlig at det er bruskplager hos ham også. Er dette tilfelle kan det både være langvarig og karrieretruende, ref Kisen, Johnsen, Solskjær, Agdestein osv. Jeg synser selvsagt, men liker på ingen måte utviklingen hos vår nr 1.
                  Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

Skulle det være noe som helst trøst i denne triste situasjonen med Otto så virker det som om Andre Hansen tar syvmilssteg i utviklingen sin. Skulle utviklingen fortsette har vi dekining umiddelbart bak Otto.

Skulle skaden være mer alvorlig en først kjent så Otto absolutt en type spiller som kan kjempe seg gjennom noe sånt. Otto er uvanlig proffesjonell og treningsivrig.

Ble bekymret over situasjonen til Otto da vi begynte å kartlegge keepere tidligere i januar. Dette for meg virket rart da vi hadde Otto på vei tilbake og en meget habil 2.keeper. Så ikke behove for å hente inn 3.keeper utenfor klubbens rekker. Nå i ettertid virker denne kartleggingen hakket mer logisk.

Det store problemet er seriestart om 43 dager. Otto trenger opptreningsperiode etter at han er klar. Rekker han det?

Spørsmålet er om ikke Moldskred kan være backup til vi vet mer om Otto. Han er tross alt allerede på lønningslisten til klubben og det har vist seg å være vanskelig å bli "kvitt" han. Skal vi hente inn (per dags dato) en 4.keeper og risikere øke lønnsutgiftene?
                    Seriegull 2016!!!

Kommentar

• CFD
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2319

SKal vi hente inn en fjerdekeeper? Det er bare positivt om vi kan tilby kamptilbud til Moldskred. Positivt for stemningen i spillergruppa (spillere som ikke får spille er nok ikke så glade på trening).

Moldskred er en meget god backup til Hansen helt til Otto kommer tilbake.
                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

Mente at spørsmålet egentlig sa seg selv ja.

Uansett åssen skadesituasjonen er så mener jeg at den dekingen vi har i dag er mer enn god nok.
                        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• woodford
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2004
                          • 164

Status ?

Lenge siden jeg har hørt/sett noe til Ocean og Otto, noen som kan oppdatere ? Gjerne med opplysninger om noen av de andre som ikke har vist seg på en stund - Joooon f .eks

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6110

Opprinnelig skrevet av woodford
                            Lenge siden jeg har hørt/sett noe til Ocean og Otto, noen som kan oppdatere ? Gjerne med opplysninger om noen av de andre som ikke har vist seg på en stund - Joooon f .eks

Titta på 5 min av treninga i går (Dro ettersom ikke edwin eller dosso var der og jeg egentlig har mye annet på tapeten) da var i hvertfall occean med. Tror han er klar nå.

Kommentar

• andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

Noen som kan si noe konkret om Marius Johnsens situasjon. Var ikke så lett å tyde det som kom frem i LSK-TVs intervju i dag.

Er han med på spilldelene fullstendig eller bare delvis?

Finnes det anledning til å tro at han blir kampklar innen när fremtid?

Har vårt medisinske apparat forsökt å be for kneet?

I så fall, har LSK gjort noe for å oppröre höyere makter? Om bönn fungerte i start så burde det vitterlig fungere i LSK også, eller?

Bör vi fölge Vidar Riseths råd og ansette Snåsamannen som medisinsk konsulent?
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

Riseth med brudd i foten

Fra nyhetstråden:

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                Fredag formiddag var Vidar Riseth på røntgen. Bildene viste et lite brudd i foten. Dermed er midtstopperen usikker til seriestart. - Jeg er veldig langt nede nå, sier Riseth selv.

les hele saken: http://www.lsk.no/?did=9105279
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 457

Hvordan står det egentlig til med Pål Steffen?
                                  Og hva med Johnsen? Er planen hans å innkassere feite månedslønner ved kun å trene alternativt og aldri spille matcher? Noen av signeringene som er gjort er så dumme at de grenser til det komiske.

Kommentar

• Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

Det lille jeg har sett av Steinar Pedersen som stopper vitner om at han er brukbar der. Jeg personlig foretrekker han fremfor Riseth. Jeg foretrekker også Ruben foran Riseth, men la oss slippe Bert.

Kommentar

• dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

Foreslår Pedersen og Gabrielsen som stoppere

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

Her går det raskt. Lysere prognoser for Vidar:
                                        Opprinnelig skrevet av RSP
                                        Likevel ikke så ille for Riseth

Fredag kom beskjeden om at Vidar Riseth sannsynligvis mister seriestarten. Det er likevel ikke så ille for midtstopperen.

Hele saken: http://www.lsk.no/?did=9105286

Kommentar

• chrissp
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 2403

Moderatormelding:

Jeg har flyttet en del innlegg som gikk på tolkningen av Torolfs tommelbruk til denne tråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...225#post329225

Et par andre innlegg som verken gikk på tommelbruk eller skadesituasjonen har jeg slettet.
                                          Bølerkanaris

Kommentar

Working...