jeg blir ikke overrasket om ingen av de 5 man håper at skal være klare, ikke er med i troppen
Skadesituasjonen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
...spesielt med tanke på at Riise har värt det eneste angrepsvåpenet som ikke utelukkende har värt ladd med rödfis i kampsituasjon denne sesongen.Kommentar
-
Spørs om ikke Tokstad ble skadet i dagens U19-kamp. Han ble hvertfall byttet ut i det 14.minutt som man kan lese her:
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
faen.....nå er jeg lei skader....nå virker det bare som om spillerne blitt litt friske....spiller litt og så er det ute igjen. Riise virker ikke som om han kommer videre, OO som ikke har vært ute på grunn av skade, samme med Kiko, LKE som jeg er redd starta for tidlig, Riseth som sliter med akilles....og til og med ungutta blir skada.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Noen som veit hvordan det gikk med Dosso i dag ?Fugla mot nye høyderKommentar
-
Litt om noe av skadesituasjonen etter hva jeg har lest og fått med meg:
Riise: Skulle testes i dag på treninga og det gikk tydeligvis bra, så han er kampklar i morgen og starter trolig på høyrekanten.
Khaled Mouelhi: Har vært ute i to uker etter streken han fikk i kampen mot start. Han sa til RB at han sikter mot å være klar til kampen mot lyn 1. juni. Og at han skal trene med laget allerede til neste uke.
Olivier Occean: Han ble operert forrige mandag i tåa som han har vært skada i. Han sa til RB at han i alle fall blir borte i en måned. Men at det er vanskelig å si hvor lang tid det egentlig vil ta.
Dosso: I kampen mot godset så fikk han sitt andre overtråkk på under to uker. Han sa at det gjorde så vondt at det var umulig å fortsette. Men Dosso skulle prøve å trene på dagens trening som var, og da skulle han se hvordan smertene er. Han teipes opp men er trolig ute til kampen i morgen.
Pluss at Lars Kristian Eriksen, John Anders Bjørkøy og Marius Johnsen endelig er friske og klare til kampen i morgen, alle de tre ser ut til å starte. Da Eriksen trolig starter som høyre beck, Marius Johnsen trolig venstre beck og Bjørkøy trolig på midten sammen med Søgård.Kommentar
-
Tror ikke det er noen på Åråsen som konstaterer brudd. Den slags gjöres vel av leger med röntgen eller MR. At det nå viser seg at det ikke er et brudd, kan da ikke Kåsene eller noen andre på Åråsen lastes for."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Legevakta sa det var brudd. Ruben trodde ikke det sjøl. En kontroll ved Ullevål universitetssykehus viste at det ikke var brudd. Alt ifølge dagens Papir-RB.
Dette forklarer hvordan jeg kunne se Ruben i full aktivitet på treninga i går; først trodde jeg at jeg så syner.
gilbertKommentar
-
Spørs om ikke Tokstad ble skadet i dagens U19-kamp. Han ble hvertfall byttet ut i det 14.minutt som man kan lese her:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article139576.ece
gilbertKommentar
-
Fra Dagbladet:
Skadelisten forlenges
Lillestrøm har hatt en slem skadeliste denne sesongen og Henning Berg har vært nødt til å forandre stort på laguttakene fra kamp til kamp.
Det kan det se ut som han må fortsette med en stund til.
Bjørn Helge Riise, som var tilbake i startoppstillingen, fikk bare 23 minutter på banen før han igjen måtte ut med skade. Ved pause måtte også Lars Kristian Eriksen gi seg.
- Jeg var føre var. Jeg stivnet nederst i låret og tok ingen sjanser på å fortsette, sier Bjørn Helge Riise.
- Han var i en tilstand der han ikke kunne gi 100 prosent, sier Berg om skaden til Riise.
- Når det gjelder Lasse så ble han litt stiv i hofteleddsbøyeren og vi tok ingen sjanser med han.Kommentar
-
Heller ingen fare med Eriksen
Det ble ikke lenge Riise fikk spille med barndomskamerat Lars Kristian Eriksen på høyresia,. Men også høyrebacken måtte gi seg halveis etter en omgang.
-Jeg kjente det litt i hofta og merket at det er blitt tre kamper på kort tid, uten alt for stor treningsgrunnlag, forklarer han.
Berg er ikke bekymret for Riise eller Eriksen.
-Vi velger å ikke ta noen sjanser med dem. Det betaler seg i lengden, sier trener Henning Berg.Ingen fare med Riise
Åråsen: Hele stadion ble nesten stille da Bjørn Helge Riise jogget av etter halvspilt førtseomgang. Men selv beroliger landslagsspilleren allle som er bekymret:
-Jeg kjente litt på baksiden av låret.
Det førte til at han ikke kunne spurte og da var avtalen at han skulle gå av.
Tok ingen sjanser
-Vi ble enige på forhånd. Da det lugget tok jeg ingen sjanser. Men jeg er fantastisk mye bedre en i forrige uke. Jeg regner med å være tilbake for fult til uka igjen, sier Riise.Kommentar
-
Sykestua...
Noen som vet når Occean og Kiko er tilbake? Håper ikke HB gir de direkte tillitt slik laget fungerer i dag, skjønt jeg er redd for det motsatte... Bjørkøy og Søgård utfyller hverandre veldig bra om dagen og jeg er heller ikke imponert over det Kiko har prestert i sensonginnledningen og enda mindre Occean.Fugla ForeverKommentar
-
Så lenge laget vinner kamper er nok Berg lite villig til å endre på uttaket. Selvtilliten er stigende, liten vits i å innføre usikkerhet i laget nå. Uansett må nok både Occean og Kiko spille et par 2. lagskamper først, noe jeg mener er bra for alle parter.Kommentar
Kommentar