Nå syntes jeg det er på tide å ta et skikkelig oppgjør med det som er den største landeplagen på Åråsen-gresset, syntes jeg. Hvorfor i svarte putter vi alle 11 mann tett opptil keeperen ved corner? Vi har jo sett i år at det ikke duger. På frispark gjør vi det som trengs, men det vi presterer på corner er rett og slett ræva! Det ender nesten alltid med at keeperen får frispark. Hvis vi først får avslutta blir det ikke nok trøkk fordi alle står stille. Har sett at Powell prøver å ta intsjativet til å starte på enden av 16-meteren, det er bra. En god kaptein, men dere andre (evt. Erlandsen) start utenfra!
Ellers må jeg si at det største sjokket har lagt seg etter dagens tap er det ikke så ille allikavel. Hvis vi slår Viking er det knall-bra. Mot enga blir det seier, det er sikkert. Håper KFL holder trøkke like bra som forrige gang!
Ellers må jeg si at det største sjokket har lagt seg etter dagens tap er det ikke så ille allikavel. Hvis vi slår Viking er det knall-bra. Mot enga blir det seier, det er sikkert. Håper KFL holder trøkke like bra som forrige gang!
Kommentar