Opprinnelig skrevet av Liakanari
Nå må det bli slutt på den jævla flyinga
Collapse
X
-
Jeg er av de som gjerne går ned trappa ett par minutter før dommeren blåser av første omgang. Jeg har vært på Åråsen to sesonger hvor jeg har vært høygravid og da har man akutt behov for å gå på do uten å stå i kø. Jeg passer alltid på å gå når det passer best ved avblåsninger, innkast osv. Nå har jeg alltid hatt sitteplass, men merker at enkelte blir irritert når noen må forbi dem. Men det er vel bedre å reise seg opp litt enn at jeg eller andre i samme situasjon tisser på seg? Beklager at jeg og andre skaper problemer, men må man så må man, sier nå jeg.
Har ikke så stor blære nå heller jeg selv om magen er tilbake i "normal" størrelse.
Tips til de som MÅ på do eller i kiosken. Gå nå det er et lite avbrudd i kampen så andre ikke går glipp av noe viktig.
Jeg forlater aldri stadion før kampen er ferdig.
Fødte eldstemann 9 juli 2001 Gikk ikke glipp av en eneste hjemmekamp den sesongen. Trofast!!!!!! :lol:Mvh Renate
Styremedlem KFLKommentar
-
Klarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Selv kjøpte jeg både hamburger og brus, men lenge før kampen starta, og trur du jeg ikke mått på do også, jo da, men dette klarte jeg fint å vente med til pausen. Jeg fatter rett og slett ikke hva som er så vanskelig med å finne seg en plass, og stå der til det er pause eller kampen er ferdig.
Fruer med bolle i ovnen kan jeg skjønne at muligens må komme seg på toaletten litt oftere, men dere er det ikke så mange av, så det skal jeg klare, samma som med unga.
Jeg er ikke no fasist heller, men jeg ber folk om å tenke seg om et par ganger før dem buser frem med, unnskyld meg, unnskyld meg, unnskyld meg.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Opprinnelig skrevet av megKlarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Selv kjøpte jeg både hamburger og brus, men lenge før kampen starta, og trur du jeg ikke mått på do også, jo da, men dette klarte jeg fint å vente med til pausen. Jeg fatter rett og slett ikke hva som er så vanskelig med å finne seg en plass, og stå der til det er pause eller kampen er ferdig.
Fruer med bolle i ovnen kan jeg skjønne at muligens må komme seg på toaletten litt oftere, men dere er det ikke så mange av, så det skal jeg klare, samma som med unga.
Jeg er ikke no fasist heller, men jeg ber folk om å tenke seg om et par ganger før dem buser frem med, unnskyld meg, unnskyld meg, unnskyld meg.
Er det godkjent måte å komme seg ned av tribunen i 1 minutt?
Flyinga er ikke noe problem. det værste som skjer er at du i 1. sekund går glipp av kampen...LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av megKlarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Jeg er ikke no fasist heller, men jeg ber folk om å tenke seg om et par ganger før dem buser frem med, unnskyld meg, unnskyld meg, unnskyld meg.
Er det godkjent måte å komme seg ned av tribunen i 1 minutt?
Flyinga er ikke noe problem. det værste som skjer er at du i 1. sekund går glipp av kampen...
Kan fort bli mange sekunder, når det er mange som flyr.Gul og svart
-
Opprinnelig skrevet av megKlarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Jeg er ikke no fasist heller, men jeg ber folk om å tenke seg om et par ganger før dem buser frem med, unnskyld meg, unnskyld meg, unnskyld meg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av megKlarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Saken er at jeg ber om at folk skal slutte med den jævla flyinga, noe du tydligvis setter pris på. KlovnGul og svart
-
Poenget her er vel helst det at folk som har så jævlig til appetitt at dem ikke klarer å vente en halvtime på ei ny pølse helst burde sittet hjemme og spist seg så feite at dem trenger hjelp av brannvesenet til å gå på butikken(eller ut i ambulansen, for den saks skyld) i stedet for å elte seg opp og ned trappene hele jævla tida!
Hvis du har så jævlig store problemer med å holde tissefanten din snurpa igjen, da kan du faen meg legge den igjen hjemme i stedet for å ta den med på fotballkamp. Der hører den nemlig ikke hjemme! FOR FAEN!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av megOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av megKlarer ikke gi helt slipp på denne jeg, etter nok en hjemmekamp har jeg erga meg over den jævla flyinga, opp og ned.
Saken er at jeg ber om at folk skal slutte med den jævla flyinga, noe du tydligvis setter pris på. Klovn
Hva skal man gjøre med dette da? syte som en drittunge som du gjør?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Poenget her er vel helst det at folk som har så jævlig til appetitt at dem ikke klarer å vente en halvtime på ei ny pølse helst burde sittet hjemme og spist seg så feite at dem trenger hjelp av brannvesenet til å gå på butikken(eller ut i ambulansen, for den saks skyld) i stedet for å elte seg opp og ned trappene hele jævla tida!
Hvis du har så jævlig store problemer med å holde tissefanten din snurpa igjen, da kan du faen meg legge den igjen hjemme i stedet for å ta den med på fotballkamp. Der hører den nemlig ikke hjemme! FOR FAEN!
Begynte du også å grine nå.
Legg igjen kukken hjemme, smart du. :lol:Kommentar
-
Så gå på dass før dere finner plassen da vell.... :roll:Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenSå gå på dass før dere finner plassen da vell.... :roll:
Dette handler ikke om jeg/vi må på do, men siden dette begynner å bli ganske personlig så kan jeg fortelle at jeg går opp og ned under kampen kanskje 2-4 ganger iløpet av sesongen. Da jeg gjør det så er det feks. fordi jeg ikke gidder å stå å holde meg i feks 15 minutter for og stå i en enda lenger kø da dommern har blåst av, eller så er det fordi jeg har skriki meg tom for fuktighet og er dritt tørst.
Jeg har ikke sagt at det er bra at folk veiver opp og ned. Det eneste jeg sier er at DET VIL ALLTID VÆRE NOEN SOM SKAL ETT ELLER ANNET Noen ganger er det meg, andre ganger er det til og med dere. Ikke kom å si at dere aldri har gått ned fra tribunen før dommern har blåst av.Kommentar
-
Jeg satte meg ned på plassen min halvannen time før kampstart og kjente allerede da at jeg måtte tømme blæren. Dette vedvarte (naturlig nok) resten av første omgang, i pausen og hele andre omgang. Må innrømme at det var en nærmest ulidelig smerte, men ikke beng om jeg ofrer noen minutter av en LSK-kamp for en dasspause.
Må for øvrig legge til at jeg ordnet problemet på Lillestrøm stasjon for fem kroner. En femmer har aldri vært så mye verdt for meg noen gang!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av theriksenJeg satte meg ned på plassen min halvannen time før kampstart og kjente allerede da at jeg måtte tømme blæren. Dette vedvarte (naturlig nok) resten av første omgang, i pausen og hele andre omgang. Må innrømme at det var en nærmest ulidelig smerte, men ikke beng om jeg ofrer noen minutter av en LSK-kamp for en dasspause.
Må for øvrig legge til at jeg ordnet problemet på Lillestrøm stasjon for fem kroner. En femmer har aldri vært så mye verdt for meg noen gang!
Hvis du måtte på do 1 time og 30 minutter før kampen, og holdt deg i 2 timer til etterpå så måtte du vel ikke akkurat så mye på do, høres mer ut som du har dratt på deg en kjønnsykdomKommentar
-
Hva med meg da ???? Jeg er påtvunget å forlate tribunen under hver scoring ??Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Fy faen så jævla mye rart jeg leser. Drit i sleng dritt til hverandre. Må man så må man, men ikke løp for ingenting. Hold dere på plass, hvis det ikke er helt krise!Kommentar
-
Jeg har heldigvis ikke noen kukk å legge igjen hjemme, eller knskje det er nettopp det jeg gjør siden jeg går på kamp uten gubben.
Jeg har ingen bolle i ovnen i øyeblikket men har hatt det i to forskjellige sesonger. Av den grunn har jeg problemer med å holde meg når jeg må tisse. Derfor har ikke jeg tid til å stå i kø i pausen. Jeg går ca 30 sek før pause, men passer på at det er en avblåsning slik at jeg forstyrrer minst mulig. I pausen må jeg av og til gå to ganger slik at jeg får med meg hele andre omgang. Skulle jeg ikke kommet da. Hm og jeg som trodde vi klaget over for få tilskuere. Min feil. Sorry jeg kommer på søndag og må jeg på do så går jeg på do. :roll:Mvh Renate
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar