Har LSKs speidernettverk sviktet totalt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1082

    #21
    Opprinnelig skrevet av reka
    Jeg vil helst ikke at hauge-nettverket skal bruke LSK som oppbevaringsplass for å lure regelverket. Jeg synes heller ikke at lyns signeringer i fjor var særlig bra for å si det mildt. Signeringen av et par store argentiske stjerner var vel på grensen til idioti.
    Omtrent i samme liga som signering av et østerrisk midtbaneanker med navn Kiesenenbnernernen

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #22
      Det er vel å sammeligne epler og pærer - mens kiesenebners skadesituasjon er uheldig var den vanskelig å forutse? Det er vel det eneste ankepunktet eller hva? Han har vel iallefall ingen "appearance-fee" som gjør at han vi ikke har råd til å putte ham på banen i kamp

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #23
        Er enig med TS.

        Erlandsen var ganske flink til å finne gode spillere til en billig penge. Nå er det andre tider.

        Våre 4 siste storkjøp har tilsammen kostet 30 mill. Sålangt mener jeg ingen av dem har "betalt seg", selv om Occean nærmer seg. Essediri, Husar og Kiesen er omtalt. Midtun, Pedersen, Riseth og Gundersen er litt tidlig å gi noen dom.

        Paradoksalt nok snakket jeg med en profilert agent om Husar i fjor. Han mente LSK hadde gjort et godt kjøp av en meget god og spennede spiller.

        Mitt råd til Sportsklubben er å investere en million til speiderkostnader i MLS i Statene og noen av de mest spennende Afrikanske landene som Kamerun, Egypt, Nigeria og Ghana. Det finnes også helt sikkert mindre profilerte land i Afrika hvor man kan være heldig å finne "sorte diamanter" til en billig penge - men det krever ytterligere research og godt speiderarbeide. Kan gjerne jobbe som speider jeg

        Også må jeg si en ting til dere som snakker varmt om "gratis spillere". De spillerne dere viser til koster 1-3 millioner i sign on fee og honorar til agent, i tillegg til at disse spillerne gjerne ligger noe over snittet hva gjelder lønn.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Opprinnelig skrevet av Ola
          Mitt råd til Sportsklubben er å investere en million til speiderkostnader i MLS i Statene og noen av de mest spennende Afrikanske landene som Kamerun, Egypt, Nigeria og Ghana. Det finnes også helt sikkert mindre profilerte land i Afrika hvor man kan være heldig å finne "sorte diamanter" til en billig penge - men det krever ytterligere research og godt speiderarbeide. Kan gjerne jobbe som speider jeg

          Også må jeg si en ting til dere som snakker varmt om "gratis spillere". De spillerne dere viser til koster 1-3 millioner i sign on fee og honorar til agent, i tillegg til at disse spillerne gjerne ligger noe over snittet hva gjelder lønn.
          Spillerne vi har fått gratis har spilt under nordlie i lang tid. De ville neppe blitt signert hvis ikke.

          Å finne og utvikle talenter fra afrika - velbekomme. Jeg tror det er urimelig naivt å tro at man kan plukke opp spillere i afrika som vil skli inn i europeisk fotball (Kanskje for ti år siden for agentene oversvømmet kontinentet).

          I så tilfelle må man importere mange, regne med at en del faller fra og så trolig bruke tid på resten. Afrika-import i den skalaen vil bli vanskeligere og vanskeligere fremover pga regelverket. Selv RBK's ivorianere som var hentet av en av de mest erfarne afrikaekspertene i Norge og som ble spådd å bli sensasjoner har knapt blitt lagt merke til utenfor landets grenser - med unntak av krumspringet konan gjorde på chelski-målet.

          Tvert i mot gidder en av disse importene ofte ikke å stille på trening - dette til tross for at de IKKE er av den billigste importen. At vi skal lønne "noen speidere" (hvor mye skal du ha?) og at dette skal gå med profitt og at vi skal gjøre det bedre enn Thorbjørnsen og co tror jeg er dagdrømmeri.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #25
            Opprinnelig skrevet av reka
            Å finne og utvikle talenter fra afrika - velbekomme. Jeg tror det er urimelig naivt å tro at man kan plukke opp spillere i afrika som vil skli inn i europeisk fotball (Kanskje for ti år siden for agentene oversvømmet kontinentet).
            Denne trenger jeg ikke kommentere da det finnes titalls eksempler fra alle europeiske ligaer p.t.

            Opprinnelig skrevet av reka
            Selv RBK's ivorianere som var hentet av en av de mest erfarne afrikaekspertene i Norge og som ble spådd å bli sensasjoner har knapt blitt lagt merke til utenfor landets grenser - med unntak av krumspringet konan gjorde på chelski-målet.
            At de blir lagt merke til er ikke målet. Målet er å finne typer, tekniske raske spillere, gjerne en venstreving som det ikke er flust med i det Norske eller Skandinaviske marked, til en billig penge.

            Opprinnelig skrevet av reka
            Tvert i mot gidder en av disse importene ofte ikke å stille på trening - dette til tross for at de IKKE er av den billigste importen. At vi skal lønne "noen speidere" (hvor mye skal du ha?) og at dette skal gå med profitt og at vi skal gjøre det bedre enn Thorbjørnsen og co tror jeg er dagdrømmeri.
            Vel, dette er den måten alle profesjonelle klubber i Europa jobber på.

            Poenget mitt er at jeg tror det finnes markeder hvor vi kan finne mer verdi for pengene og dessuten spillertyper som det er lite av i Skandinavia.

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #26
              Opprinnelig skrevet av Ola
              Poenget mitt er at jeg tror det finnes markeder hvor vi kan finne mer verdi for pengene og dessuten spillertyper som det er lite av i Skandinavia.
              Enig i det - og håper at så lenge en ving bidrar med kvaliteter vi ikke har går det foran alle de norske "normene" om mye defensiv jobbing og takikk. Spisskompetanse er veldig, veldig viktig, og lavestenivået vårt er dårlig. Samt er det greit å fordele i offensive og defensive prioriteringer. Koren hadde aldri vært så god for oss hadde han ofra seg 100 % defensivt hver gang. Det blir på samme måte som med med en uforutsigbar ving, eller sågar Essediri som har fått mye kritikk for mangelfull defensiv deltagelse. Det virker som han har lett for å bli omtalt negativt fordi han skiller seg ut fra den norske "malen" for hvordan en norsk kantspiller skal være, på samme måte som med for eksempel Alanzinho i begynneslen for Stabæk. Så lenge en spiller bidrar med kvaliteter vi ikke har betyr det andre mindre. Det beste er å ha litt av hvert - både defensive og offensive ferdigheter - og dét får man sjelden i én og samme spiller...

              Samtidig mange aspekter å ta hensyn til når det gjelder afrikanere og for eksmepel brasilianere. Det er viktig å ha dem på prøvespill en god stund før man bestemmer seg, eller følge dem over en lengre periode. Punkt to er det sosiale.
              Er også for å rekruttere mer i MSL som jeg er overrasket over at flere norske klubber ikke gjør. Lite tilpasningsproblemerer, på samme nivå taktisk og fysisk, men ofte bedre basisferdigheter (og innstilling.)
              Last edited by Canário; 31.03.2008, 20:44.

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #27
                Mye bra innlegg i tråden her. Skulle gjerne svart på alt, men rekker det ikke, så jeg nøyer meg med en oppsummering.

                Selve kjernen i innlegget mitt var myntet på at jeg synes LSK var flinkere til å få mer valuta for pengene før. Dette kan selvsagt sees på mange måter, og er umulig å måle objektivt. For eksempel må man ta hensyn til at tidene er forandret, at det er totalt mer penger i omløp, og hvordan vurderer man i det hele tatt hvem som er størst av Diallo og Meter'n?

                Alikevel vil jeg hevde at LSK tidligere (ca. frem til sesongen 2006) var ganske gode på innkjøp. Vi kjøpte (med enkelte unntak) stort sett billige og ukjente spillere, både fra inn og utland. Spesielt blant importene var det som tidligere nevnt mange som imponerte enormt, spesielt pris tatt i betraktning.

                De siste årene har vi fått bedre økonomi, og en drastisk omlegging av innkjøpspolitikken. I det siste har vi stort sett kjøpt dyrt og norsk, av norske klubber. La meg forøvrig legge til at med "kjøp" så mener jeg totalkostnader, som er det eneste relevante målestokk. Det inkluderer overgangssum, agenthonorar, sign-on fee, lønn, forsikring, arbeidsgiveravgift osv.

                Ved å kjøpe for mye norsk i Norge mener jeg vi gjør en rekke tabber:
                * Disse spillerne er uforholdsmessig dyre i forhold til kvalitet
                * Betaler vi overgangssum styrker vi konkurrenter
                * Vi begrenser utvalget
                * Det er som regel ikke verdens mest spennende artister

                Selvsagt, det er en rekke fordeler også:
                * Det er tryggere kvalitetsmessig
                * Du slipper akklimatisering
                * Store navn selger (Selv om jeg tviler på om Doffen hadde dratt mer tilskuere en Diallo, Koren eller Mifsud)

                Uansett. Jeg mener at vi i det minste må kjøpe en miks av spillere fra inn og utland. Dvs. at jeg ønsker vi skal se ut en periode. Spesielt med tanke på ving.

                Enkelte har påpekt at vi ikke har tid og ressurser til å scanne i utlandet. Det er, med all respekt å melde, det reneste sludder. Med langt mer begrensede midler (omsetning og frie investeringsmidler), så klarte vi tidligere å spore opp klassespillere som Indy, Stoffe, Diallo, Koren, Mifsud, Kristinsson og Heidar. Hvorfor skulle vi ikke klare det nå?

                Vi burde hatt kapasitet (både gjennom egne folk og frie agenter) til å følge med på det som skjer på grusbaner i Togo, i Collegeligaen i USA og i Japansk J-liga for å kunne identifisere gode investeringer, som gir valuta for pengene.

                Hva denne plutselige introvertheten skyldes vet jeg ikke. Er det:
                * Lathet pga. for mye penger?
                * Nordlie som er trygghetssøkende?
                * Fjørtoft som ikke har oversikt?

                Jeg vet ikke, men jeg ønsker og forventer en innkjøpspolitikk som er mer differensiert i fremtiden.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • OppsalKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2008
                  • 1881

                  #28
                  Totalt misbruk av penger i overgangsmarkedet?

                  Snakket med et par kompis om dette i går kveld. Vi tre hadde forskjellige meninger, men til slutt kommet vi til enighet. Som en gruppe, mente vi at LSK har misbrukt godt over 20 millioner over de siste 2-3 sesonger på overganger.

                  La oss begynner: Husar: Mener at han er en meget lovende spiller, men tolker det per i dag at TN mener ikke det. Pakken har sikkert kostet oss mellom 6-10 milllioner.

                  Bjørkøy. Er en fugl som er en stor pluss. Men per i dag, så har vi 7.... ja 7 andre midtbane spiller. (Sogard, Kiko, Brenne, Keiser, Bjørkøy, Riseth (mener at han kommer til å spille sentralt midtbane på mange bortekamper), Riise. Vi er snart opp i trippel dekning. Mener at dette er uforsvarlig hvis vi mangler spiller på andre plass på banen.

                  La oss også merke andre overganger: Kali (kommer jeg på med en gang) som har visst seg til å være helt bom-kjøp og der er vi fort opp i 20 mil. Dette er FØR vi diskutere Dag Anton (bl. a.)

                  Jeg vet at det er helt umulig å kjøpe riktig HELE tiden. Arsenal, Real Madrid, osv begår bom-kjøp. Men bortsett fra RBK er det et annet lag som har misbrukt pengene sine som oss her i Norge?

                  Dette her i ikke noe "Alt er galt i LSK tråd". Bare et sporsmål som jeg ville lufte litt for å få flere meninger om
                  Last edited by OppsalKanari; 04.04.2008, 09:13. Begrunnelse: litt bedre forklaring
                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                  Alltid Celtic og LSK

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                    Men bortsett fra RBK er det et annet lag som har misbrukt pengene sine som oss?
                    Ja. Alle. Sånn er fotballen. Selv om LSK kunne kjøpt bedre, har de ikke kjøpt dårlig. Du nevner Kali, forøvrig en spiller jeg synes det er synd forsvant, han kostet vel ikke klubben mer enn panten etter miniputtlagets årsavslutning.

                    Det verste eksempelet på dette du nevner er faktisk Vålerenga.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari

                      La oss også merke andre overganger: Kali (kommer jeg på med en gang) som har visst seg til å være helt bom-kjøp og der er vi fort opp i 20 mil.

                      Kali kosta oss opp mot 20 mill?

                      1. april var på Tirsdag....

                      Det er mye annet i innlegget ditt også som jeg stiller spørsmålstegn ved men ikke gidder å kommentere akkurat nå.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Kali kosta oss opp mot 20 mill?

                        1. april var på Tirsdag....

                        Det er mye annet i innlegget ditt også som jeg stiller spørsmålstegn ved men ikke gidder å kommentere akkurat nå.
                        Totalt sett så er vi oppe i en så stor sum. LSK er ingen vinner på overgangsmarkedet de siste årene og dekningen på midtbanen er meget sterk , faktisk nærmere trippel dekkning og kvadruppel dekkning hvis du regner at vi har mange poteter.

                        LSK har mange personer som takler å spille på mange posisjoner ,men mangler klar spisskompetanse.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32
                          Cyril Kali var i verdens klasse på St James' Park 15/07-06 synd vi mistet han.

                          Kommentar

                          • OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Kali kosta oss opp mot 20 mill?

                            1. april var på Tirsdag....

                            Det er mye annet i innlegget ditt også som jeg stiller spørsmålstegn ved men ikke gidder å kommentere akkurat nå.
                            Nei... vær så snill. Kommenter! Dette er hele poenget!. Om du er sterkt uenig med meg, si det og hvorfor.
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

                            Alltid Celtic og LSK

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av VK
                              Cyril Kali var i verdens klasse på St James' Park 15/07-06 synd vi mistet han.
                              Og mot Cuba på Åråsen.... Det var forøvrig også Sasa Radulovic.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Hoho
                                -Engasupporter-
                                Forumsadist
                                • Oct 2006
                                • 140

                                #35
                                Som nevnt over her, er vel ikke VIF beste eksempelet på riktig bruk av penger. Kan jo feks nevne Melkadze, Flo, Jalland (retur ifjor), Lange, Mila som vi har brukt mer eller mindre penger på, uten spesiel suksess. Lange og Mila er jo dyktige spillere, men Lange er jo skada hele tiden, men håver inn penger, mens Mila nå er på utlån med opsjon om kjøp. Flo kostet jo også klubben en del kroner, mens Melkadze var rimelig billig da. Av en åpenbar grunn, som vi også fant ut etterhvert

                                Ser du motsatt vei, så har vi kvitta oss med Alex Mathiesen, og Arnar Førsund, som vi uten tvil kunne tjent gode penger på dersom vi hadde gjort det på en litt annen måte. Derimot Grindheim var det vel ganske fornuftig å la gå. Tjente en del kroner, og vi har samtidig fått inn Lars Iver Strand, Bojan, Hæstad og Andresen på midten.

                                Hvordan det vil gå med de kjøpene vi har gjort nå er jo bare å vente å se, men de virker tryggere enn de vi har tidligere da. Bojan har jo vist seg å være en god spiller, mens Hæstad er også en rimelig stødig spiller som nok vil utvikle seg mer i Enga enn i Start. Andresen er, selvom mange her på forumet ikke vil innrømme det, en god midtbane spiller. Moa kan jo også vise seg å være en liten (om ikke gull) sølvgruve dersom han fortsetter i TL som han har gjort i treningskampene i vinter. Ja, jeg vet det er to vidt forskjellige ting.

                                Hva gjelder andre lag, så er det vel en generel risiko ved å kjøpe/selge spillere. Noen slår til, andre ikke. Se feks Helstad og Sollid som satt på benken i Trondheim, hvor den ene ble toppscorer ifjor, mens den andre er mer eller mindre fast på høyre kanten til den regjerende seriemesteren. Kan jo også se til dere selv, Riseth, som ikke var ønsket i RBK. Han var jo ikke engang tredjevalg for stopper plassen, og kommer til dere og konkurrerer om en plass i første laget. Og LSK sammenliknet med RBK er ikke så utrolig forskjellig at en og samme spillet skal ha så forskjellig prioritet i laget. Er man god nok, er man ung/gammel nok.
                                Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                JA, det er det

                                *Hoho er en skapfugl*

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av CFD
                                  Totalt sett så er vi oppe i en så stor sum. LSK er ingen vinner på overgangsmarkedet de siste årene og dekningen på midtbanen er meget sterk , faktisk nærmere trippel dekkning og kvadruppel dekkning hvis du regner at vi har mange poteter.

                                  LSK har mange personer som takler å spille på mange posisjoner ,men mangler klar spisskompetanse.
                                  Hvor mange år ser du på som de siste årene? Kjøp som feks. Brenne og Occean var kjøp forumet hylte etter i månedsvis. I tillegg hentet vi i 2004 både Koren og Mifsud som var kvalitetskjøp. Rambekk, Otto og Heinz var også meget habile spillere, det samme med Stefanutto. Så har du Riise som vi fikk for slikk og ingenting. Jeg er enig i at vi ikke har gjort noen store kupp i vinterens overgangsvindu, men tidligere har vi vært relativt gode. Overgangen jeg setter størst spørsmålstegn ved, er signeringen av Marius Johnsen. Å betale 7 millioner for å ha Johnsen i stedet for Shane på venstreback grenser til hva jeg kaller idiotisk.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • hennern
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2006
                                    • 157

                                    #37
                                    Nå har jeg bare lest hovedinnlegget, og ser meg enig i noen av dine synspunkter. Kan gå med på det at det finnes en ukjent ving ute i verden som kan underholde oss og fotball norge til de grader, noe vi har sett tidligere, og at innkjøpene har blitt endra at Tom kom er jeg enig i, men at vi skal rakke ned på de norske såkalte "kondismaskinene" mener jeg i stor grad blir feil.

                                    For noen år tilbake var det stor oppblussing rundt LSK fordi vi kjøpte mye utenlandsk og vi ble stemplet som et kjøpelag. Dette kan i en viss grad komme av at vår daværende trener var tysk og hadde et nettverk fra andre ligaer og klubber. Men nå som vi har begynt å kjøpe norske spillere for en størreslant med penger så hever jo dette bare hva klubben står for i og med at vi ruller inn med navnene, disse "kondismaskinene" er jo en ren investering hvor mange av dem har ambisjoner om større ligaer og landslag. Nei, jeg har trua på denne endringen, vi i Lillestrøm er altfor vant til og ha ukjente spillere i klubben vår.

                                    Skal LSK være den toppklubben vi ønsker å være, trenger vi store navn og store overskrifter. Dessuten etter og ha sett Jon M. Lie og Vidar Riseth mot tromsø, er jeg ikke enig i at disse er gråstein!! Jon er en spiller som leser spillet godt og Riseth er en fenomenal ledertype, som er flink til å provosere de andre uten at han selv blir tatt for det!

                                    Er det èn ting jeg må presisere etter den kampen mot tromsø så er det at vi må begynne å vinne hodedueller på midtbanen særlig fra egen keeper, kansje må otto begynne lære seg å skyte lengre!
                                    det er helt for jævelig

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2601

                                      #38
                                      Jeg må si at jeg heller ikke er veldig enig i hovedinnlegget. Ja, vi klarte å hente en og annen profil da vi hadde lite penger, men du glemmer i samme slengen å peke på at det var mye mindre penger i norsk fotball den tiden. Det var ikke bare Lillestrøm som måtte handle billig, men allikevel klarte vi bare én gang fra millenniumskiftet å havne over sjetteplass, (i 2001 selvfølgelig, og Zane var ikke et utslag av glitrende speiding). Ikke klarte vi å vinne en cup med disse fantastiske spillerne heller. Lag som Bodø/Glimt, Lyn og Stabæk har også tatt medaljer på den samme tiden, mens Viking har ligget høyt jevnt over. Så vidt jeg har forstått brukte vi også over evne for å lønne en del av spillerne.

                                      Etter at vi fikk penger inn i klubben har vi faktisk prestert bedre, med tre fjerdeplasser på rad og et cupgull i fjor. Det er også verdt å merke seg at vi hadde 19 plussmål i fjor, i forhold til elleve i året før. Dette i en sesong hvor vi hadde mistet Koren og Mifsud. Noe alle så som en stor svekkelse. 47 mål er for øvrig det meste vi har scoret i løpet av en sesong på den samme tiden (nok en gang sett bort fra 2001). Vi har heller aldri sluppet inn færre mål i løpet av den samme tiden (inkludert 2001).

                                      Dette tyder på at kjøpene faktisk er med på å heve laget, men man må også stikke fingeren i jorda og innse at vi har hatt en vei å gå, og at vi kanskje fortsatt har noen skritt igjen. At det finnes en ving der ute er et lettvint argument. Selvfølgelig gjør det, men det finnes sikkert en del andre klubber i Europa som jakter på en venstreving. Har alle som ikke klarer å finne gode nok spillere et for dårlig speidernettverk, eller er det sånn at man ikke kan fryse tiden (som på FM) etter den pris-, kvalitets- og holdningsmessig beste spilleren som skulle ha lyst på et eventyr i et av verdens kaldeste og mest obskure land?
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • fotball_marthe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1069

                                        #39
                                        Syns ikke vi har så mye å klage på når man ser panikk kjøpene til andre klubber. Gamle avdanka fobtallspillere som får topplønn.. Nei jeg syns LSK har vært helt greit fornuftige. Kunne vært bedre, men kunne vært mye verre også.
                                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                          Syns ikke vi har så mye å klage på når man ser panikk kjøpene til andre klubber. Gamle avdanka fobtallspillere som får topplønn.. Nei jeg syns LSK har vært helt greit fornuftige. Kunne vært bedre, men kunne vært mye verre også.
                                          Gamle avdanka spillere som Riseth.

                                          Kommentar

                                          Working...