TV2 Sport
Krever endring i LSK
Frode Kippe mener Lillestrøm må bli mer kyniske i spillestilen.
ÅRÅSEN (TV 2 Sporten):
Lillestrøm har gjort seg selv til latter i serieåpningen. Etter historiens største hjemmetap for Vålerenga, krever Frode Kippe endringer.
- Vi må kanskje være litt mer kyniske. Tråkke til, vinne dueller og vær elitt enklere i spillestilen. Så får vi se om vi greier å snu dette, sier han.
Han beskriver situasjonen på Åråsen slik:
- Jeg vil ikke si at det er noen stor krise ennå, men det kan det bli om vi ikke greier å gjøre noe med det.
Tabelljumboens manager, Jan Åge Fjørtoft, er enig med stopperen.
- Min personlige oppfatning, er at vi må gå helt back to basic. Vi må forsvare oss ordentlig, tette igjen bak. Så må vi slå Molde.
Simen Brenne svarer slik på sprøsmål om hva som er galt.
- Hehe. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.
Krever endring i LSK
Frode Kippe mener Lillestrøm må bli mer kyniske i spillestilen.
ÅRÅSEN (TV 2 Sporten):
Lillestrøm har gjort seg selv til latter i serieåpningen. Etter historiens største hjemmetap for Vålerenga, krever Frode Kippe endringer.
- Vi må kanskje være litt mer kyniske. Tråkke til, vinne dueller og vær elitt enklere i spillestilen. Så får vi se om vi greier å snu dette, sier han.
Han beskriver situasjonen på Åråsen slik:
- Jeg vil ikke si at det er noen stor krise ennå, men det kan det bli om vi ikke greier å gjøre noe med det.
Tabelljumboens manager, Jan Åge Fjørtoft, er enig med stopperen.
- Min personlige oppfatning, er at vi må gå helt back to basic. Vi må forsvare oss ordentlig, tette igjen bak. Så må vi slå Molde.
Simen Brenne svarer slik på sprøsmål om hva som er galt.
- Hehe. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.
Kommentar