Bastionen ler av KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #21
    latterlig mange :P

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      mener å huske en semifinale i cupen en høstdag i fjor (resultatet er uvesentlig).....dette var altså en meget viktig kamp....hvor mange gule var det der...?mener vi fylte ganske bra opp på kortsia der....pluss en god del spredd rundt ellers på tribunen...kan ikke si jeg husker så sinnsykt mange fra bastionen..... det var skuffende med tanke på at vi var i semien og møtte ett oslo lag.... mulig det krasja med galopp på øvrevoll eller bandykamp på snarøen...... ikke vet jeg....
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #23
        vi "fylte opp" vg sia, dem samlet seg i en litt større klynge (se bildet på side 2.)
        og den ene langsiden var 2 av 3 kanaris
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • tHuLu
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 730

          #24
          pannebånd og teletubbie!

          Jobber på effect på åråsen og sto der søndag før kampstart og så vel bortimot alt som kom innom av pappagutter...
          men det var et par av dem som tok kaka.. er ikke ofte jeg husker kunder fra kampdager.. men når det kommer 2 stykker inn med smokk rundt halsen og hver sin teletubbies hengendes fast på ryggsekkene i tillegg til sine respektive obligatoriske pannebånd, kunne jeg jo ikke annet enn å spørre hva dette var for noe. Fikk til svar at da var det mye lettere å få kjøpt barnebillett på stadion...
          man skal nå ikke ta alle under en kam, men da disse både va uniformert i lyns stripete drakt og pannebånd kan jeg ikke annet enn å ta de for nokså gjennomsnittlige lynsupportere...
          Så at disse menneskene ler av oss velger jeg å ikke bry meg så voldsomt om, men om jeg selv skal le eller gråte av bastionen det klarer jeg ikke bestemme meg for.... kan forøvrig nevne at de begge satte 10 kr hver på lyn- og rosenborgseier på oddsen...
          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

          Kommentar

          Working...