Brann ønsker Riise?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rille
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Nov 2007
    • 11

    Brann ønsker Riise?

    Leser på tvsporten at Starts Strømstad sa nei til Brann før sesongstarten.

    " Vi diskuterte ham, og snakket med agenten, men gjorde ikke noe mer. Det er veldig vanskelig å hente spillere som er så sentrale for sitt lag så tett opp til seriestarten, sier Roald Bruun-Hanssen.
    Bruun-Hanssen hadde flere navn på blokken, deriblant Bjørn Helge Riises. Grunnen til at Brann har sondert midtbanemarkedet,er Erik Huseklepps skade".

    Jeg bor ikke på romerike og får ikke med meg alle nyhetene rundt LSK, men har det vært snakk om at Riise skal selges? Har ikke han en laaang kontrakt
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #2
    Brann har vel mange ting på blokka si. En lagoppstilling som kan slå Ålesund og hvor kapteinen ikke halter av banen etter 15 minutter er imidlertid ikke en av dem. Riise blir neppe solgt til en norsk klubb, og han er vel neppe interessert i det heller. Har vel kontrakt et par år til minst.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Riise har kontrakt ut 2011 til de som lurte på det.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Kjelstad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 352

        #4
        Opprinnelig skrevet av Rille
        Leser på tvsporten at Starts Strømstad sa nei til Brann før sesongstarten.

        " Vi diskuterte ham, og snakket med agenten, men gjorde ikke noe mer. Det er veldig vanskelig å hente spillere som er så sentrale for sitt lag så tett opp til seriestarten, sier Roald Bruun-Hanssen.
        Bruun-Hanssen hadde flere navn på blokken, deriblant Bjørn Helge Riises. Grunnen til at Brann har sondert midtbanemarkedet,er Erik Huseklepps skade".

        Jeg bor ikke på romerike og får ikke med meg alle nyhetene rundt LSK, men har det vært snakk om at Riise skal selges? Har ikke han en laaang kontrakt

        Tror nok ikke at Riise går til en annen norsk klubb. Han forsvinner vel til utlandet ganske snart for 12-15 mill, så kjøper vi han igjen(når han ikke slår igjennom) for 2 mill. Fortjeneste på min. 10mil
        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          #5
          ....næ, tror neppe Brann er et interessant bytte for Riise.....skal han vekk så måtte det være til en bedre liga i utlandet.....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #6
            Tror ikke Riise blir solgt til utlandet med det første, til det er han alt for ustabil.

            Man skal prestere på et veldig høyt nivå og lengre tid i TL for å være interessant for utenlandske klubber som er villige til å betale de urealistiske prisene som norske klubber har lagt på egne spillere.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • Joha
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 314

              #7
              Riise blir nok ikke solgt til en konkurent i tippeligan så lenge han har kontrakt ut 2011 sesongen.Tror Brann må fiske lenge etter Riise så Riise blir nok i LSK til han blir solgt til en bedre liga i utlandet

              Kommentar

              Working...