Kanaris lager bråk i Sandvika
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da regner jeg med at Lsk og Kfl har fått navnet hans og at han ikke blir og se på noen av kampene resten av året+ at han betaler bota som Lsk kommer til og få.Kommentar
-
Var det noen av UFC\MB som ble bortvisst østover fra Bærum? Det er ikke usannsynlig.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Det jeg vil få fram at det ikke var MB som blussa på Nadderud, men en som hang seg med dem.Evig LSKKommentar
-
Tipper det var deilig for deg å få arrestert meg på den
MEN, cupfinaleblussinga hører vel til en helt annen historie. Som er forklart og diskutert i en helt annen tråd.
Men det du tydeligvis overså i innlegget mitt, var utestengelsen av folk som blusset tidligere. Hvordan kan du mene at de ble behandlet med silkehansker?
At folk har blitt utestengt tidligere for blussing er bare rett og rimelig. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvordan styret kan godkjenne en ulovlig aktivitet som blussing på cupfinalen (selvom mange synes det ga en fin ramme). Ser man ikke hvilke signaler man sender??
Jeg synes det går i helt feil retning. Flere ganger under kampen igår dukket banneret "MOT den moderne fotballen" opp i svingen. KFL er tydeligvis organisasjonen der man går i bresjen mot NFF. En kamp jeg forøvrig ikke har tenkt til å støtte så lenge sivil ulydighet er slagvåpenet.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Om det er gjort med vilje for og skjerme han/hun som blussa, så er det idiotisk, men jeg vet ikke om det ble gjort med vilje, derfor tar jeg heller ikke et standpunkt når det gjelder akkurat den situasjonen.Evig LSKKommentar
-
Da ville miljøet bare vokst, og tilslutt blitt til en størrelse hvor det blir vanskelig å stoppe det.
Problemene burde løses før problemene i det heletatt får bli et problem.
Tviler på at vi får se lignende episoder som igår igjen på en stund, da det generelt har vært mye tull på Nadderudkampene de siste par åra.
Men kampen igår ga iallefall et klart faresignal på at noe er i ferd med å skje.
Bråk på pub, bråk med politi på stadion, "ACAB" og casual-sanger ble synget løst fra enkelte. Direkte flaut å stå blandt dem igår.
Jeg driter egentlig langt i hva andre må mene om oss.
De kan få assosiere LSK og KFL med dødballer, usympatiske ledere, brutale spillere, supportere som ikke bryr seg om det som skjer på banen og alt annet som må falle dem inn.
Men det er én ting jeg ikke tolererer å bli assosiert med, og det er vold/tribunebråk.
Håper KFL og LSK samarbeider om å bryte ned denne kulturen, det kan vi tjene godt på i fremtiden.
Tror de fleste er enige om at vi ikke ønsker at Lillestrøm skal gro lignende casualmiljø som Vålerenga, Brann og Start har fått.
Eneste måten vi kan holde slikt ute er å slå hardt ned på det før det blir et problem.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Snakka akurat med Mykle det er styre møte i kveld og det blir medlemsmøte på ond eller tors antageligvis på Martins.Håper alle kan møte opp da så vi får renska opp i dritten som har infiltrert seg i Kfl. Jeg foreslår også at vi roer oss ned inne på forumet (det er mange som er inne og lusker her nå + at det er noen enga svin som garantert kommer til og utnytte dette til helga)til Kfl sitt styre har utalt seg om saken.Kommentar
-
Hva som skjedde i timene før kampen vet jeg ikke nok om til å uttale meg om. Det jeg snakker om er blussinga på kampen, som tråden her har endt opp med å få som hovedfokus, så vidt meg bekjent er det flere andre tråder rundt om på forumet hvor diskusjonen rundt undergrupperingene i KFL passer.
Det jeg vil få fram at det ikke var MB som blussa på Nadderud, men en som hang seg med dem.
Men det som skjer utenfor banen har større konsekvenser for oss som en klubb både innenfor og utenfor banen. Ha'kke lyst å bli sammenlignet med Søpla, Klanen, Casuals... men vi kommer til å bli det, vettu.
De som ble sendt østover FØR KAMPEN bør meldes til politiet så fort som mulig. De dret seg ut og klubben til og med. Han fyren innenfor stadionen skal sikkert får konsekvenser av klubben (fordi opplysninga er gitt til politiet når du befinner deg i håndjern )Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Frank Grønlund, ref. nyhetstråden:
- Grønlund mener at problemet er størst på bortebane, men også på hjemmebane har pøblene gjort seg bemerket. Flere seter har blitt ødelagt på Åråsen.
- Selv i eget rede ønsker de å ødelegge. Dette er ikke fans vi vil ha.
Han likte ikke stemningen blant LSK-fansen på Nadderud.
- Det var en uggen stemning, med så mye politi og hunder. Synd at det skal være nødvendig.
LSK-styret skal ha en dialog mandag kveld.
- Tiltak blir gjennomgått i kveld. Dette er ubehagelig for alle som vil gå på kamp. Sånn kan vi ikke ha det. Vi har ingen annen mulighet enn å nekte dem adgang på stadion.Kommentar
Kommentar