Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dani
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Aug 2007
    • 13

Rett og slett piss å ta sånne raske konklusjoner som å utestenge 60-70 personer som har SÅ stor innflytelse på veeldig mye godt innafor fansen, helt utpå jordet å utestenge disse som gjør alt det motsatte å lage bråk. Men er det ikke rart at det er disse som får skylden!? Fuck presse bildet med Ultras-banner, ikke en dritt med blusset å gjøre på stadion engang. Hvem var tullingen? Stod 1 meter unna, og jeg vet ikke hvem det var, og kjenner jeg UFC rett så var det ingen av de. De har ikke gjort en damn shit. De har bare vært fryktelig uheldige i det store hele. LYKKE TIL PÅ SØNDAG.

Kommentar

• ketil
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2004
      • 246

Det er faktisk en juridisk gråsone, Petter. Samme juridiske gråsoneproblematikk oppstår ved bortvisning fra kjøpesenter, T-baneoppganger osv. Man kan ikke slutte direkte fra at man eier noe, til at man har fullstendig råderett over det.

Er det forresten en sånn ignorere-funksjon her?

Kommentar

• Ted Nugent
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 851

Administrasjonen viser nok en gang sin inkompetanse. Utestenge folk som ikke har vært på match!? Gratulerer.

Kommentar

• koppen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 456

skandale!! dette er en panikk avgjørelse som jeg tror de vil angre på! utestenge uskyldige grupperingsmedlemmer hører ingensteds hjemme.. av de 70 som er utestengt er det maks 10 som lagde bråk
          ! og det veit jeg da jeg var midt oppe i begge situasjonene.. når 2 av 3 forsanger felt nå er utestengt hva faen med stemninga da???

etter alt dritt lsk har gjort sålangt i år er dette det verste!!
          FAENS MØKKAKLUBB!!
          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

Kommentar

• Spy-Henning
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jul 2007
            • 29

....

Minner om noen gamle, kjente ord:
            Først tok de jødene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke jøde.
            Deretter tok de kommunistene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke kommunist.
            Så tok de fagforeningsmennene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke fagforeningsmann.

Til slutt kom de for å ta meg, da var det ingen igjen til å bry seg.
            ...
            Her er det mange folk som ikke har gjort en dritt ulovlig som blir utestengt på "ubestemt tid". Vi kan faen ikke sitte å se på at folk blir pissa på av LSK på den måten. Nå må vi si ifra, før detta går over alle hauger.
            Hvem vet, kanskje er det en gang du som blir utestengt, hvem faen skal ordne opp da? Ikke la folk herse med andre på denne måten!!
            Frihet for Lauken!

Kommentar

• Dani
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Aug 2007
              • 13

Men hvorfor i h..... skal folk være så glade og fornøyde med at 60-70 blir utestengt for noe de ikke har gjort!?!? Dette er folk som gjør 1000 ganger mer nyttige ting for klubben enn dere. TIFO arbeid som dere sikkert ikke har vært borti engang før, bare liker å se på. Forbanna piss, møkka folk. Hold meningene deres for dere selv, og ikke snakk piss som gjør debatten vondt verre og irritere på seg folk.

Kommentar

• skjetten
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2006
                • 40

Opprinnelig skrevet av xeR
                JNå synes jeg klubben har gått altfor langt. Dette er kvalmt! Jeg synes at det var riktig av klubben å komme med en reaksjon. Men dette? Straffe uskyldige folk på denne måten. De som står bak denne masseutestengelsen er rasshøl på lik linje som de som faktisk stod bak dette i sandvika og på nadderud. Ett lite mindretall. Håber virkelig ikke at folk finner seg i dette!
                Det kan jo hende at klubben ønsker å luke ut miljøene som står bak uønsket oppførsel. Stenger de ute et par stykker nå er det helt sikkert noen andre som gjør ett eller annet neste gang.

Ved å stenge ute hele grupper viser de klart at den type grupperinger ikke er ønsket på Årsåsen.

Det er mange her i forumet som har argumentert for at disse gruppene (ikke nødvendigvis enkeltpersonene) ikke er ønsket, og at de holder en profil og har en symbolbruk som LSK ikke ønsker å bli forbindet med.

Heia LSK!

Kommentar

• Loddet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 325

Lsk reduserer KFL til Plankehaugen. Sikkert det de alltid har ønsket..

Faens møkkaklubb

Kommentar

• ForZaFugLa
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2005
                    • 78

dette lukter tidenes boikott av KFL spørr du meg
                    * LSK 1917 *

* Gulsvarte Brødre *

-- Frihet for ultras --

Kommentar

• André
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 419

detta gidder jeg ikke være med på. jeg ble ikke utestengt selv tror jeg men jeg burde vel kanskje blitt det siden jeg kjenner en del folk i ufc etc. så da får jeg vel ta med de som pleier å dra med meg på kamp å sette oss på pub isteden.

gidder ikke å dra på åråsen å stå sammen en gjeng amatører som tror de eier alt og alle. dere får blir morro å høre stemninga på søndag.
                      Your life
                      A game
                      turn it up, turn it up!

Kommentar

• ketil
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Feb 2004
                        • 246

Da kan du ordne med tifo til neste kamp, Skjetten. Trigz du kan ta to av tre forsangerfelt. Ok?

Kommentar

• Mollari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Dec 2003
                          • 135

Tankene går tilbake til en viss bobil-episode på tidlig nittitall. Reaksjonen er forbausende lik og forhåpentligvis vil det løse seg like bra som den gang og de utestengte vil bli sluppet inn i varmen om kort tid.

Om det viser seg at et av de arresterte og utestengte styremedlemmene bare ville hindre kamphaner i å brake sammen så er det dobbelt uheldig.
                          http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

Kommentar

• Helene-Marie
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Aug 2007
                            • 3

Opprinnelig skrevet av Dani
                            Rett og slett piss å ta sånne raske konklusjoner som å utestenge 60-70 personer som har SÅ stor innflytelse på veeldig mye godt innafor fansen, helt utpå jordet å utestenge disse som gjør alt det motsatte å lage bråk. Men er det ikke rart at det er disse som får skylden!? Fuck presse bildet med Ultras-banner, ikke en dritt med blusset å gjøre på stadion engang. Hvem var tullingen? Stod 1 meter unna, og jeg vet ikke hvem det var, og kjenner jeg UFC rett så var det ingen av de. De har ikke gjort en damn shit. De har bare vært fryktelig uheldige i det store hele. LYKKE TIL PÅ SØNDAG.

Idoten var en NON lsk supporter.
                            jeg spurte noen jeg kjenner om hvem han var igår...
                            Han er en kompis av en jeg vet hvem er.. og han pleier egentli ikke å være på kamp... så han er ikke med i UFC eller noen andre gjenger

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Opprinnelig skrevet av Dani
                              Til alle dere som er utestenkt hvorfor bedreiv dere ikke litt selvjustis på Nadderud, er enig i at detter er en streng straff men er skuffa over at dere som tross alt gjør VELDIG mye bra for klubben ikke ordna opp når bråket stod på.

Kommentar

• Dani
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Aug 2007
                                • 13

I likhet til UFC og MB osv, skal jeg også bli utestengt for å ha vært på Nadderud!? Skal kanskje broren min bli utestengt for å ha sett kampen på tven!? Eller hva faen er målet og meninga med UTESTENGELSEN!?!? Styret lager fan meg bare kvalm for å få fansen MOT seg.. Helt horribelt...

Kommentar

• Blogger
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jul 2004
                                  • 104

Er det riktig at to styremedlemmer er utestengt også ?

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Opprinnelig skrevet av Helene-Marie
                                    Idoten var en NON lsk supporter.
                                    jeg spurte noen jeg kjenner om hvem han var igår...
                                    Han er en kompis av en jeg vet hvem er.. og han pleier egentli ikke å være på kamp... så han er ikke med i UFC eller noen andre gjenger
                                    HVORFOR PLUKKA DERE IKKE UT SVINET DA OG LEVERTE HAN TIL SNUTEN?

Kommentar

• FuglaAlex
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 537

Jeg har unngått og skrive i denne tråden.. Men nå klarte jeg ikke la være.
                                      Dette er jo rett og slett en skandale, og stenge ute 60 - 70 personer når minst 90 % av dem var uskyldige er direkte latterlig av klubben.

Hvordan blir stemmninga på kampene nå? De to største mest aktive gruppene i kfl er utestengt?

Har noen forsanger igjen nå?

Direkte latterlig og jævla tragisk, mildt sagt.. Er ikke lengre en glede og dra på kamp nå..
                                      Supporterne er fotballens hjerte
                                      Ultras Felt C

Kommentar

• uutsi
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Nov 2007
                                        • 30

Hm

Hvis dette vedtaket stemmer må jeg si meg uenig. LSK skal reagere det er hevet over en vær tvil, og jeg tror de fleste er enige i det. Men å utestenge mennesker som som ikke var på kamp engang kan ikke være aksebtabelt. Det var vel maks prat om 6-9 personer som var innblandet i bråket før kamp og under kamp. Det burde være en smal sak å finne de skyldige og stenge ute disse. At grupperinger som ufc og 1917 kan gi assosiasjoner til ultras kulturen i Itali, Argentina, Brazil Danmark og Sverige er jo uheldig, men man kan ikke stenge ute en hel gruppe pga av dette! Ufc og 1917 kan knapt nok sammelignes med grupperinger i andre land, og de har ikke så vidt meg bekjent ikke vært innblandet som hel gruppe i noe bråk. Hvis man så velger å behandle disse som hel gruppe, hvorfor blir da ikke KFL også behandlet som en gruppe? Det er blir trist og leit når LSK velger denne linjen. At man tar avstand fra det som skjedde i går støtter jeg 100 prosent, jeg ville også støttet en utestegning av de som var årsak til bråket i går, men jeg kan ikke stå bak LSK i denne avgjørelsen. Det dreier seg om rettferdighet og uskyldig til det motsatte er bevist. Dette er prinsipper med dyp forankring i den norske stat og som vi aldri må glemme. Jeg vet at å bli utestengt fra å gjøre det jeg liker best, det å se på fugla spille fotball ville føles jævlig urettferdig hvis jeg ikke hadde gjort noe galt!!! Alle grupper med mennesker har noen som ikke klarer å styre seg, finn disse og straff de, ikke dra alle under samme kam!! Skandale!

Kommentar

• Helene-Marie
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Aug 2007
                                          • 3

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          HVORFOR PLUKKA DERE IKKE UT SVINET DA OG LEVERTE HAN TIL SNUTEN?
                                          han ble tatt han..
                                          og han ble pekt ut fra starten av...

Kommentar

Working...