Det er helt vanlig at politiet henter ut personer fra tribunen som blusser, dette vet man jo om man følger med litt på hva som skjer på fotballstadioner rundt om i verden. Så for meg blir det en gåte at man kan bli provosert over at dette faktisk skjer. Jeg hadde blitt mer provosert om politiet bare stod og så på dette, fordi det hadde betydd at de ga faan i sikkerhetsbestemmelsene.
Når folk bli provoserte av at politiet gjør jobben sin, da lurer jeg på hvordan det skal gå på neste kamp. Politiet vil nå garantert stille opp i større antall ved LSK sin kamper, og ekstra sikkerhetstiltak kan bli i verksatt overfor kanarifansen. Da blir det vel mere bråk nå da, for folk blir jo provosert av slikt og da mener jo mange at man har lov til å reagere.
Blir vel neppe bedre i neste match når klanen kommer og garantert kommer til å utnytte situasjonen kanarifansen nå har havnet i. Og da igjen vil jo folk bli provosert.
Men at det er kanarifansens skyld om det blir bråk....næh, er du gal!
Når folk bli provoserte av at politiet gjør jobben sin, da lurer jeg på hvordan det skal gå på neste kamp. Politiet vil nå garantert stille opp i større antall ved LSK sin kamper, og ekstra sikkerhetstiltak kan bli i verksatt overfor kanarifansen. Da blir det vel mere bråk nå da, for folk blir jo provosert av slikt og da mener jo mange at man har lov til å reagere.
Blir vel neppe bedre i neste match når klanen kommer og garantert kommer til å utnytte situasjonen kanarifansen nå har havnet i. Og da igjen vil jo folk bli provosert.
Men at det er kanarifansens skyld om det blir bråk....næh, er du gal!
Kommentar