Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Snerten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 458

    Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
    Syntes flere skal komme på Martins i kveld slik at vi kan diskutere dette ordentlig jeg.
    Litt off topic. Kommer hvem som helst inn på Martins ikveld uansett alder?
    Evig LSK

    Kommentar

    • UFM1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 2008

      men det jeg lurer på er: de som bråka bir de utestengt fra kanarifeltet? eller er det som før?
      Lillestrøm

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
        Det var en fyr som satt på toget innover sammen med alle "gutta" han er ikke medlem av MentalBoys 1917. Han fyrte opp blusset på egenhånd uten hjelp av noen andre enn seg selv. Ferdig! og nej, han har ikke noe med UFC eller SKF å gjøre heller!
        Da regner jeg med at Lsk og Kfl har fått navnet hans og at han ikke blir og se på noen av kampene resten av året+ at han betaler bota som Lsk kommer til og få.

        Kommentar

        • OppsalKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2008
          • 1881

          Opprinnelig skrevet av Snerten
          Det her bekrefter det jeg sa tidligere om at det var en person uten tilhørighet til noen av undergrupperingene i KFL som sto for blussinga på Nadderud.

          Hva med å la UFC og MB debatten legges død i denne tråden her da det var en enkelt person som fyra av på Nadderud?
          Hvorfor det? Hva det ikke en HEL BUSS involvert i bruk av bluss i tillegg til idioten på Nadderud?

          Var det noen av UFC\MB som ble bortvisst østover fra Bærum? Det er ikke usannsynlig.
          Nå bosatt på Rasta !!!!!

          Alltid Celtic og LSK

          Kommentar

          • Dandy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 346

            Opprinnelig skrevet av Snerten
            Litt off topic. Kommer hvem som helst inn på Martins ikveld uansett alder?
            Ja det vil jeg tro? det er mandag.

            Back to topic...
            UFC 05!

            Kommentar

            • Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Da regner jeg med at Lsk og Kfl har fått navnet hans og at han ikke blir og se på noen av kampene resten av året+ at han betaler bota som Lsk kommer til og få.

              Det er ikke min business ettersom han ikke har noe med meg eller mine å gjøre!
              UFC 05!

              Kommentar

              • Snerten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 458

                Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                Hvorfor det? Hva det ikke en HEL BUSS involvert i bruk av bluss i tillegg til idioten på Nadderud?

                Var det noen av UFC\MB som ble bortvisst østover fra Bærum? Det er ikke usannsynlig.
                Hva som skjedde i timene før kampen vet jeg ikke nok om til å uttale meg om. Det jeg snakker om er blussinga på kampen, som tråden her har endt opp med å få som hovedfokus, så vidt meg bekjent er det flere andre tråder rundt om på forumet hvor diskusjonen rundt undergrupperingene i KFL passer.

                Det jeg vil få fram at det ikke var MB som blussa på Nadderud, men en som hang seg med dem.
                Evig LSK

                Kommentar

                • Storgata
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Apr 2008
                  • 122

                  Opprinnelig skrevet av Snerten
                  Det jeg vil få fram at det ikke var MB som blussa på Nadderud, men en som hang seg med dem.
                  Samtidig som UFC dekket opp blusseren.
                  *Jacta est alea*

                  Kommentar

                  • blue
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1429

                    Opprinnelig skrevet av fuglungen
                    Tipper det var deilig for deg å få arrestert meg på den
                    MEN, cupfinaleblussinga hører vel til en helt annen historie. Som er forklart og diskutert i en helt annen tråd.

                    Men det du tydeligvis overså i innlegget mitt, var utestengelsen av folk som blusset tidligere. Hvordan kan du mene at de ble behandlet med silkehansker?
                    Jeg sitter ikke her på forumet for å ta noen som helst, kun for å ytre mine meninger. Men innlegget ditt poengterte egentlig min mening på en veldig god måte.

                    At folk har blitt utestengt tidligere for blussing er bare rett og rimelig. Det jeg ikke kan fatte og begripe er hvordan styret kan godkjenne en ulovlig aktivitet som blussing på cupfinalen (selvom mange synes det ga en fin ramme). Ser man ikke hvilke signaler man sender??

                    Jeg synes det går i helt feil retning. Flere ganger under kampen igår dukket banneret "MOT den moderne fotballen" opp i svingen. KFL er tydeligvis organisasjonen der man går i bresjen mot NFF. En kamp jeg forøvrig ikke har tenkt til å støtte så lenge sivil ulydighet er slagvåpenet.
                    Fugla 4 Life!

                    Kommentar

                    • Snerten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2006
                      • 458

                      Opprinnelig skrevet av Storgata
                      Samtidig som UFC dekket opp blusseren.
                      Vet du om dem gjorde det med vilje? Det vet ikke jeg noen ting om, derfor nevnes det heller ikke fra min side.
                      Evig LSK

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                        Det er ikke min business ettersom han ikke har noe med meg eller mine å gjøre!
                        Det er vel nettopp denne holdningen som er problemet? Andre KFL medlemmer og LSK-supportere har ikke noe med deg eller dine å gjøre?
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Storgata
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2008
                          • 122

                          Opprinnelig skrevet av Snerten
                          Vet du om dem gjorde det med vilje? Det vet ikke jeg noen ting om, derfor nevnes det heller ikke fra min side.
                          Enkeltpenkelt.

                          Person blusser. UFCer tar opp tostangs. Holder foran. Leker uvitende etterpå.
                          *Jacta est alea*

                          Kommentar

                          • UFM1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 2008

                            UFC holdt jo to stangs oppe omtrent gjevnt gjennom hele matchen, ikke bare under blussinga
                            Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Snerten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2006
                              • 458

                              Opprinnelig skrevet av Storgata
                              Enkeltpenkelt.

                              Person blusser. UFCer tar opp tostangs. Holder foran. Leker uvitende etterpå.
                              Om det er gjort med vilje for og skjerme han/hun som blussa, så er det idiotisk, men jeg vet ikke om det ble gjort med vilje, derfor tar jeg heller ikke et standpunkt når det gjelder akkurat den situasjonen.
                              Evig LSK

                              Kommentar

                              • UFM1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 2008

                                forsten, bare 1 to stangs foran som omtrent ikke dekker en dritt da

                                å tostangsen var vendt mot banen å det var ikke for å dekke han som blussa
                                Lillestrøm

                                Kommentar

                                • KEBABavSVIN
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 594

                                  Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Det er nå vi skal "dra en Klanen" og si at dette er folk som ikke er medlemmer i KFL så dette har ikke noe med oss å gjøre.
                                  Å dra en Klanen i denne sammenheng ville vært det dummeste KFL kunne gjort. Å fralegge seg alt ansvaret ved å si at "dem har ikke noe med oss å gjøre" ville nærmest vært en aksept for at pøblene kan få gjøre som dem vil.
                                  Da ville miljøet bare vokst, og tilslutt blitt til en størrelse hvor det blir vanskelig å stoppe det.

                                  Problemene burde løses før problemene i det heletatt får bli et problem.

                                  Tviler på at vi får se lignende episoder som igår igjen på en stund, da det generelt har vært mye tull på Nadderudkampene de siste par åra.

                                  Men kampen igår ga iallefall et klart faresignal på at noe er i ferd med å skje.
                                  Bråk på pub, bråk med politi på stadion, "ACAB" og casual-sanger ble synget løst fra enkelte. Direkte flaut å stå blandt dem igår.

                                  Jeg driter egentlig langt i hva andre må mene om oss.
                                  De kan få assosiere LSK og KFL med dødballer, usympatiske ledere, brutale spillere, supportere som ikke bryr seg om det som skjer på banen og alt annet som må falle dem inn.
                                  Men det er én ting jeg ikke tolererer å bli assosiert med, og det er vold/tribunebråk.

                                  Håper KFL og LSK samarbeider om å bryte ned denne kulturen, det kan vi tjene godt på i fremtiden.
                                  Tror de fleste er enige om at vi ikke ønsker at Lillestrøm skal gro lignende casualmiljø som Vålerenga, Brann og Start har fått.

                                  Eneste måten vi kan holde slikt ute er å slå hardt ned på det før det blir et problem.
                                  Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Snakka akurat med Mykle det er styre møte i kveld og det blir medlemsmøte på ond eller tors antageligvis på Martins.Håper alle kan møte opp da så vi får renska opp i dritten som har infiltrert seg i Kfl. Jeg foreslår også at vi roer oss ned inne på forumet (det er mange som er inne og lusker her nå + at det er noen enga svin som garantert kommer til og utnytte dette til helga)til Kfl sitt styre har utalt seg om saken.

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      Opprinnelig skrevet av Snerten
                                      Litt off topic. Kommer hvem som helst inn på Martins ikveld uansett alder?
                                      Nei, mest sannsynlig ikke. Kjører ikke Martins en konsekvens linje med 18årsgrense, uansett dag?

                                      Kommentar

                                      • OppsalKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2008
                                        • 1881

                                        Opprinnelig skrevet av Snerten
                                        Hva som skjedde i timene før kampen vet jeg ikke nok om til å uttale meg om. Det jeg snakker om er blussinga på kampen, som tråden her har endt opp med å få som hovedfokus, så vidt meg bekjent er det flere andre tråder rundt om på forumet hvor diskusjonen rundt undergrupperingene i KFL passer.

                                        Det jeg vil få fram at det ikke var MB som blussa på Nadderud, men en som hang seg med dem.
                                        Greit at du er ærlig nok å forklare det Snerten.

                                        Men det som skjer utenfor banen har større konsekvenser for oss som en klubb både innenfor og utenfor banen. Ha'kke lyst å bli sammenlignet med Søpla, Klanen, Casuals... men vi kommer til å bli det, vettu.

                                        De som ble sendt østover FØR KAMPEN bør meldes til politiet så fort som mulig. De dret seg ut og klubben til og med. Han fyren innenfor stadionen skal sikkert får konsekvenser av klubben (fordi opplysninga er gitt til politiet når du befinner deg i håndjern )
                                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                        Alltid Celtic og LSK

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          Frank Grønlund, ref. nyhetstråden:
                                          - Grønlund mener at problemet er størst på bortebane, men også på hjemmebane har pøblene gjort seg bemerket. Flere seter har blitt ødelagt på Åråsen.
                                          - Selv i eget rede ønsker de å ødelegge. Dette er ikke fans vi vil ha.
                                          Han likte ikke stemningen blant LSK-fansen på Nadderud.
                                          - Det var en uggen stemning, med så mye politi og hunder. Synd at det skal være nødvendig.
                                          LSK-styret skal ha en dialog mandag kveld.
                                          - Tiltak blir gjennomgått i kveld. Dette er ubehagelig for alle som vil gå på kamp. Sånn kan vi ikke ha det. Vi har ingen annen mulighet enn å nekte dem adgang på stadion.
                                          På en trist dag er det betryggende at klubben raskt vil gripe fatt i dette, og trekke nødvendige konsekvenser. Her har LSK-styret min fulle støtte.

                                          Kommentar

                                          Working...