Kanaris lager bråk i Sandvika
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Et tips til dere som mener bengalske lys er helt ufarlig. Prøv å slukke ett bengalsk lys. Disse er nemlig laget for å brenne i alt slags vær. På en stappfull tribune med mange fulle mennesker skal det ikke store fantasien til for å se at en ulykke kan skje. I tillegg vil jeg tro de fleste asmatikere vil sette stor pris på å ikke bli utsatt for røyken."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kjører du mye for fort kan du få fengselsstraff, blusser du og bryter rglene til NFF kan du bli utestengt. I begge tilfelle får du ikke lov å gjøre det du vil, gå på kamp eller kjøre bil, ikke helt ulikt spør du meg.Kommentar
-
Hvem bestemmer hvilke myndigheter vi har, jo det er et tverrsnitt av folket.
Så det du sier om anarki faller på sin egen urimelighet.
Jeg har vært med på at noen har tent bengalske lys innendørs, det gikk ikke særlig bra, men jeg er ikke villig til å korsfeste vedkommende som gjorde det av den grunn.
Gi gjerne de som har gjort dette en bot, men å snakke om utestengelse etc blir latterlig, Bengalske lys skaper stemning ikke noe annet, når jeg bodde i Tromsø åpnet de hver hjemmekamp med at fansen tente Bengalske lys inne på banen, hva er forskjellen i den store sammenhengen?
En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Slike bengalske lys er forbudt av internasjonale fotballforbund, og om du ikke forstår hvorfor et slik forbud er inført, så burde du for din egen del være interessert i å selv undersøke hvorfor. Så slipper du å komme med så dumme inspill som dette.Kommentar
-
Forklaring om min mening.
Hvis kilden din vet hvem som har gjort noe ulovlig, bør han selv gå til politiet.
Hvis ikke, bør han la være å sette ut rykter, som det er mer enn nok av nå
Så vidt jeg vet kan alle moderatorene se innlegg som slettes, og alle moderatorene er definitivt ikke bråkmakerkompiser, så pøbelvennmoderatoren din ville ikke greie å skjule spor.
Litt på siden: Jeg har rukket å se noen av innleggene som har blitt slettet fra denne tråden før de forsvant, og ingen av dem er noe politiet eller noen andre vil savne. (Jeg snakker blant annet om innlegget med bilde av en do og "Dette er hva jeg mener om [en navngitt undergruppe]".)
Moderatorene gjør en sinnsykt bra jobb 24\7\365.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Har du hørt om Parlamentarismen, det er vår styringsform.
Hvem bestemmer hvilke myndigheter vi har, jo det er et tverrsnitt av folket.
Så det du sier om anarki faller på sin egen urimelighet.
Jeg har vært med på at noen har tent bengalske lys innendørs, det gikk ikke særlig bra, men jeg er ikke villig til å korsfeste vedkommende som gjorde det av den grunn.
Gi gjerne de som har gjort dette en bot, men å snakke om utestengelse etc blir latterlig, Bengalske lys skaper stemning ikke noe annet, når jeg bodde i Tromsø åpnet de hver hjemmekamp med at fansen tente Bengalske lys inne på banen, hva er forskjellen i den store sammenhengen?
En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe.
Hva skjer om dette fører til at Per Berg trekker seg ut fordi han har fått nok. Kan bli moro å se økonomien til klubben og de bra spillerne vi kan kjøpe med lite penger. Fine tifoer blir det også om KFL skal fortsette å betale bøtene, eller deg og meg som det blir da, siden vi dytter pengene inn i KFL.
En kan jo gi bota til han som blussa, hvis ikke du vil fortsette å se pengene dine gå til betaling av bøter i stedet for kule tifoer fordi noen blusser.Kommentar
-
En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Den som lever får se. Jeg håper de har tilstrekkelige bevis når de først kommer med konklusjonene sine. Det siste vi trenger er at uskyldige personer blir utestengt.Fugla 4 Life!Kommentar
-
-
Jeg har aldri sagt at Moderatorene er bråkmakerne. Jeg sier hvis de kjenner bråkmakerne, bør de ikke være pålagt og nødt til å anmelde ting videre (enten til klubben eller til authoritiene?) HVIS jeg har blitt tolket som om jeg antyder at Moderatorene er involvert i dette, så er det feil.
Moderatorene gjør en sinnsykt bra jobb 24\7\365.
Diskuter fakta, ikke rykter og ting man har hørt av bikkja til naboen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Du har sett på styret for 2007, det er i hvert fall det som ligger på http://kfl.no/omkfl/content.php?id=10. Årets styre har fem medlemmer.
*glem det*Kommentar
Kommentar