Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    Ser at LSK ønsker og utestenge enkelte grupperinger.

    Håper ikke dette gjelder Glasgow kanaris. Vi er snille gutter

    Kommentar

    • maurakanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 637

      Opprinnelig skrevet av VK
      Nå har vist LSKs styre bestemt seg for å utestenge noen, men hvem skal de utestenge? han som blusset? de som dyttet/knuffet politiet?
      Synes faktisk de bør vurdere å utestenge UFC. De stod bak de ødelagte setene på cupfinalen, og stolene på Åråsen sist kamp. Videre er det de som roper ACAB, og har til og med skjerf med dette påtrykt. Dette har svært lite med LSK å gjøre.. Snakker om at spillere setter seg selv høyere enn klubben, men lurer jaggu på om enkelte undergrupper gjør det samme..
      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        Er faktisk veldig spent på hvem som blir utestengt. Tolker artikkelen på lsk.no som at de utestenger enkelte grupperinger, og ikke bare de som evt. gjorde noe galt igår.

        KøhnKanaris satt på felt E og bedyrer sin uskyld
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • ForZaFugLa
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2005
          • 78

          UFC hadde nok engang INGENTING med blussing på tribunen i går.. å har du knust brillene dine? er vel ingen som har ACAB skjerf? :O er det mulig....
          * LSK 1917 *

          * Gulsvarte Brødre *

          -- Frihet for ultras --

          Kommentar

          • peder-andre
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Apr 2008
            • 2

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Hvor har du fått den oppfatningen fra? Har du aldri gått i demonstrasjonstog før? Politiet skal opprettholde offentlig ro og orden. Når de blir slått og spyttet etter mens de gjør jobben sin, skjønner jeg godt at de forsvarer seg.

            Politiet i Norge er blant de mildeste i Europa. Jeg skulle likt å se hvordan pøblene på Nadderud hadde blitt håndtert i Italia, eller til og med Danmark. De hadde ikke holdt ut i fem sekunder.
            I Italia hadde ingenting skjedd, i og med at å fyre opp et bluss ikke blir betegnet som bråk! I Danmark derimot...

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

              Opprinnelig skrevet av ForZaFugLa
              UFC hadde nok engang INGENTING med blussing på tribunen i går.. å har du knust brillene dine? er vel ingen som har ACAB skjerf? :O er det mulig....
              Herregud da man. Se videoen på tv2.no taler for seg selv.
              UFC danser jo nesten oppå blusset. Hvem som holder selve blusset er uinntresant. sER JO HVOR I FANSEN DET ER MEST AKTIVT.
              Der ufc står blir stoler ødelagt, det blir kastet gjenstander og det blir ropt ACAB........ Syntes ufc ødelegger mere enn de bidrar.

              Kommentar

              • Kopperud
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2006
                • 1697

                Opprinnelig skrevet av peder-andre
                I Italia hadde ingenting skjedd, i og med at å fyre opp et bluss ikke blir betegnet som bråk! I Danmark derimot...
                Har du vært på kamp i Danmark?
                Ultras Felt C 2005x2015

                Lillestrøm & Bajen

                Kommentar

                • masta
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2004
                  • 143

                  Sofakanaris bør bli en gedigen undergruppering den neste tiden. Kan ikke si at det gjør meg spesiellt sinna eller noe i den duren heller.

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2505

                    Dette er bare kvalifisert gjetting, men jeg tipper "grupperinger" i denne sammenhengen ikke er undergrupper av Kanari-Fansen (som UFC eller Mental Boys 1917), men andre grupper man vil bli kvitt før de får ordentlig fotfeste.
                    Last edited by ulfpulf; 07.04.2008, 22:07. Begrunnelse: Tok vekk en morsomhet som ikke var så morsom etter dommen.

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 637

                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Hold kjeft a din klovn! Jeg er drittlei av deg. Du gjør faen ikke annet enn å legge all skyld på UFC hver bidige gang. Drit og dra!
                      Hvem andre skal jeg skylde på...? Skylder ikke på dere for igår, men dere tar aldri selvkritikk for ødelagte stoler o.l.

                      Det er liksom supporterkultur det, og ødelegge andres eiendeler og gjøre så klubben får bøter..
                      Og, jeg bør få si min mening ( det er jo ytringsfrihet , vet du) uten at du skal slenge bemerkninger tilbake...
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Hvem andre skal jeg skylde på...? Skylder ikke på dere for igår, men dere tar aldri selvkritikk for ødelagte stoler o.l.

                        Det er liksom supporterkultur det, og ødelegge andres eiendeler og gjøre så klubben får bøter..
                        Og, jeg bør få si min mening ( det er jo ytringsfrihet , vet du) uten at du skal slenge bemerkninger tilbake...
                        Du har selvfølgelig all rett til å mene det, men saken er nå engang slik at de som blir utestengt kommer til å bli utestengt for det som skjedde i går, og det var såvidt forumet bekjent ikke UFC som gruppe stod bak.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • ForZaFugLa
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Oct 2005
                          • 78

                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                          Herregud da man. Se videoen på tv2.no taler for seg selv.
                          UFC danser jo nesten oppå blusset. Hvem som holder selve blusset er uinntresant. sER JO HVOR I FANSEN DET ER MEST AKTIVT.
                          Der ufc står blir stoler ødelagt, det blir kastet gjenstander og det blir ropt ACAB........ Syntes ufc ødelegger mere enn de bidrar.



                          ehhhh .... du snakker i munnen på deg selv...
                          den LSK tostangsen var oppe 80% av kampen ....
                          å der for når blusset ble tent, men husk at det er fler en mb å ufc som står der det skjer. det skjer på åråsen også, er veldig mye forskjellig folk rundt grupperingene, så legge skylda på UFC i denne situasjonen er absurd....
                          å over til ACAB skjerfet du har sett.... kan du vise meg det? det ville jeg gjerne ha sett... da skulle jeg brent det selv,men man har lov til å bli provesert når man blir tatt imot som om det skulle vært et mord på tribunen :S
                          lov å reagere...
                          * LSK 1917 *

                          * Gulsvarte Brødre *

                          -- Frihet for ultras --

                          Kommentar

                          • dIsTurBeD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 668

                            Opprinnelig skrevet av maurakanari
                            Hvem andre skal jeg skylde på...? Skylder ikke på dere for igår, men dere tar aldri selvkritikk for ødelagte stoler o.l.

                            Det er liksom supporterkultur det, og ødelegge andres eiendeler og gjøre så klubben får bøter..
                            Og, jeg bør få si min mening ( det er jo ytringsfrihet , vet du) uten at du skal slenge bemerkninger tilbake...
                            Men gi nå faen i blande det inn i denne diskusjonen da! Det å hele tiden dra inn andre momenter inn i en diskusjon som dette er bare med på å senke kvaliteten på debatten og dermed hele forumet. Du VET du provoserer ved å komme med disse utspillene, og da får du usaklige svar i retur. I en annen diskusjon kunne det kanskje ha vært på sin plass å ta opp disse tingene igjen, men ikke i denne!

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              Opprinnelig skrevet av ForZaFugLa
                              ehhhh .... du snakker i munnen på deg selv...
                              den LSK tostangsen var oppe 80% av kampen ....
                              å der for når blusset ble tent, men husk at det er fler en mb å ufc som står der det skjer. det skjer på åråsen også, er veldig mye forskjellig folk rundt grupperingene, så legge skylda på UFC i denne situasjonen er absurd....
                              å over til ACAB skjerfet du har sett.... kan du vise meg det? det ville jeg gjerne ha sett... da skulle jeg brent det selv,men man har lov til å bli provesert når man blir tatt imot som om det skulle vært et mord på tribunen :S
                              lov å reagere...
                              Ufc har hvert flinke og laget gjenkjennelige skjerf, selv om de blir dratt halveis opp i ansiktet. Bra jobba. Har aldri sakt jeg har sett et acab skjerf.
                              Det er uinntresant for meg. Sett videon på tv2.no Den taler for seg.
                              Der ufc er er det bluss ødelagte seter etc.
                              Fortsett og støtt aget. Men se til helvete og oppfør dere litt også.
                              Da blir dette bra.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Da er det bare å gratulere LSK med tidenes idiot-avgjørelse. 60-70 personer er utestengt, hvorav to styremedlemmer i KFL, hele UFC, hele MB og hele SKF. Utestengelsen gjelder på ubestemt tid. Den store, store majoriteten av disse 60-70 gjorde ingenting galt på Nadderud, og utestengelsen gjelder også for de som ikke var tilstede på Nadderud.

                                Kommentar

                                • Kjelstad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 352

                                  Opprinnelig skrevet av Snerten
                                  Det her bekrefter det jeg sa tidligere om at det var en person uten tilhørighet til noen av undergrupperingene i KFL som sto for blussinga på Nadderud.

                                  Hva med å la UFC og MB debatten legges død i denne tråden her da det var en enkelt person som fyra av på Nadderud?
                                  Men hva når politiet skulle hente han? Det gikk jo ikke akurat så fredlig for seg. IKKE skyld på politiet! Hvis han var utenfor disse grupperingene, hvorfor forsvarte de han da polititet skulle hente han i pausen?
                                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                  Kommentar

                                  • Kjelstad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 352

                                    Kjempe bra!!

                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Da er det bare å gratulere LSK med tidenes idiot-avgjørelse. 60-70 personer er utestengt, hvorav to styremedlemmer i KFL, hele UFC, hele MB og hele SKF. Utestengelsen gjelder på ubestemt tid. Den store, store majoriteten av disse 60-70 gjorde ingenting galt på Nadderud, og utestengelsen gjelder også for de som ikke var tilstede på Nadderud.

                                    Kjempe bra at LSK tar tak! Disse bråkmakerne skader bare KFL og LSK. (Så sant disse personene er de rette).
                                    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Da er det bare å gratulere LSK med tidenes idiot-avgjørelse. 60-70 personer er utestengt, hvorav to styremedlemmer i KFL, hele UFC, hele MB og hele SKF. Utestengelsen gjelder på ubestemt tid. Den store, store majoriteten av disse 60-70 gjorde ingenting galt på Nadderud, og utestengelsen gjelder også for de som ikke var tilstede på Nadderud.
                                      Har de det gjelder fått vite det?
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • Kopperud
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2006
                                        • 1697

                                        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                        Har de det gjelder fått vite det?
                                        Ja, vi har det.
                                        Ultras Felt C 2005x2015

                                        Lillestrøm & Bajen

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7080

                                          Opprinnelig skrevet av Lars
                                          Da er det bare å gratulere LSK med tidenes idiot-avgjørelse.
                                          Som man reder, ligger man. Gratuler dere selv.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...