Kanaris lager bråk i Sandvika
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bra å utestenge et styremedlem som blir feilaktig arrestert for å prøve å roe ned en situasjon. Regner med at vedkommende ikke vedtok boten?
Enda bedre å utestenge folk som ikke var til stede, med bakgrunn i hvilke kompiser de har. Fascistregime på åråsen? Dette er forresten helt i gråsonen, juridisk sett.Kommentar
-
Helt latterlig å lese hva folk skriver her. De folka som evt nå skal bli utestengt, er faktisk folk som står på og jobber hardt for klubben. 26 av 26 kamper i året. Og at klubben da velger å utestenge disse, er sannelig min hatt usmakelig.Kommentar
-
Kanarifansen ved sikkerhetsansvarlig Frode Johansen uttalte seg også etter at avgjørelsen var offisiell.
- Vi kan ikke være bekjent av disse uheldige episodene, og vi ønsker derfor å vise alle våre medlemmer av vi tar tak i dette med en gang.
- Vi har god dialog med LSK, og ønsker nå å få tatt tak i en ukultur som har vokst den siste tiden.Kommentar
-
Med kun annenhåndsinformasjon om hele problemstillingen er jeg svært skeptisk til LSKs reaksjonsform. Det eneste formildende er den siterte setningen. Da har man i hvert fall ikke gått helt av skaftet, men det vil være mulig å ha en dialog og om ikke lenge se igjen kjente og kjære fjes på tribuna.
Det siste KFL trenger nå er splittelse og avskalling. Jeg tror det er en større fare for LSK hvis man ikke har en samla supportergjeng, hvor det tross alt er mulig å jobbe for felles mål og retningslinjer.
Akkurat nå gleder jeg meg svært lite til søndagens match mot Vålerengen.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Først vil jeg få presisere at jeg syns avgjørelsen, hvis jeg forsto den rett, er vel drøy. Når det er sagt, syns jeg etterspillet bør handle mer om hva KFL kan lære av hva som har skjedd, enn at det skal reageres kraftig overfor LSK. For eksempel; Bør man reagere overfor holdninger, og ikke bare overfor handlinger?Kommentar
-
Det er vel en smule drøyt synes jeg. De er vel desperate bortpå Åråsen nå.
Hvorfor kan man ikke bare ta de som har gjort det som er bad-ass, og gi faen i den kollektive avstraffelsen? Til syvende og sist går dette utover oss alle.
Eru forsøker seg på jus, men der er han ute og kjører, LSK kan med full rett bestemme hvem som kommer inn på Åråsen. Uten noen videre dikkedarer.
PetterKommentar
-
Hvordan er det mulig å utestenge folk som ikke har vært på kampen en gang? Folk som kanskje har sittet hjemme og sett på, eller på Martins eller andre steder?
Jeg støtter ikke det som ble gjort i går, og jeg syns de som gjorde noe bør straffes, men ikke en hel gruppe. Blir som at hele KFL skulle blitt utestengt på ubestemt tid fordi en eller to idioter har gjort noe galt.Kommentar
-
JNå synes jeg klubben har gått altfor langt. Dette er kvalmt! Jeg synes at det var riktig av klubben å komme med en reaksjon. Men dette? Straffe uskyldige folk på denne måten. De som står bak denne masseutestengelsen er rasshøl på lik linje som de som faktisk stod bak dette i sandvika og på nadderud. Ett lite mindretall. Håber virkelig ikke at folk finner seg i dette!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
VI ER IKKE EKTE FANS??
Vi står faen meg på dag og kveld for blandt annet å skape en fin ramme rundt kampene til LSK i form av TIFO show. Vi reiser faen meg lander rundt og støtter klubben i vårt hjerte. Når vi drar på bortekamper, kommer vi hjem tidlig på morgenkvister og er totalt ødelagt, men piner oss igjennom 8 harde timer på jobb, hvis vi ikke har brukt opp en fridag av kvoten da. VI OFRER ALT FOR KLUBBEN"!!!! Selv har jeg 1 time reisevei (uten bil) og betaler 100 spenn i reiseutgifter HVER GANG jeg reiser på Åråsen for å forberede til kamp. Kyss meg i ræva, tidenes dårligeste avgjørelse av LSK. OG DET SIER LITT! Amatør klubb. Og hva er det "ubestemt tid" pisset??
Frustrasjonen er stor ja, men jeg mener det faen meg...................Kommentar
-
Det har skjedd så mye smådritt på tribunene rundt om kring som faktisk noen supportere syntes er OK. F.eks. i fjord kom det et stolsete fykende nedover felt C og landa nesten på juniorkansris. Selvfølgelig var det mange som måtte se hvem det var som kasta setet. Men tydelig vis heller ville forsvare vandalen enn å si hvem drittsekken var til vaktene.
Når den mentaliteten råder så gir det grobunn for mer eksteme handlinger på tribuner og turer rundt om.
Det er ikke lenge siden LSK supportere ble sett på som glade og festlige supportere, som kun lagde god stemning. Det er ikke inntrykket til folk flest i dag.
Nå blir KFL sett på som gjeng hodeløse idioter som herper setene på tribunene, ypper til bråk med andre supporter og politi, og fyrer av røykbomber og bluss så fort de får mulighet.
Hvis detta fortsetter uten reaksjon fra KFL vil jeg ikke asossieres med dere (eller oss faktisk), som jeg trofast har støtta i mange år. Detta begynner å bli pinlig.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
Kommentar