Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • André
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 419

    Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
    Jeg har unngått og skrive i denne tråden.. Men nå klarte jeg ikke la være.
    Dette er jo rett og slett en skandale, og stenge ute 60 - 70 personer når minst 90 % av dem var uskyldige er direkte latterlig av klubben.

    Hvordan blir stemmninga på kampene nå? De to største mest aktive gruppene i kfl er utestengt?

    Har noen forsanger igjen nå?

    Direkte latterlig og jævla tragisk, mildt sagt.. Er ikke lengre en glede og dra på kamp nå..
    en glede? hvem faen drar på kamp etter detta? driter i om jeg blir kalt liksom supporter. nå får faen meg klovnene stå der alene og lage den stemningen dem liker.. og pass på å ikke hopp for mye. og for all del hat sanger er ikke akseptabelt! trigz? hvem faen er du ? !:twisted:
    Your life
    A game
    turn it up, turn it up!

    Kommentar

    • Dani
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Aug 2007
      • 13

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Til alle dere som er utestenkt hvorfor bedreiv dere ikke litt selvjustis på Nadderud, er enig i at detter er en streng straff men er skuffa over at dere som tross alt gjør VELDIG mye bra for klubben ikke ordna opp når bråket stod på.
      Jeg er altså ikke en av de som er utestengt, en bekjent av de fleste ufc osv.
      En som er fryktelig irritert i det store hele. Jeg var overalt igår, og fikk med meg det meste. Og det meste folk sier IMOT ufc er bull. At folk som ikke var på matchen eller før matchen, og bare fått med seg dette via media og snakker bare piss skulle fan aldri fått skrivd en kommentar om detta. DERE HAR FAEN MEG IKKE PEILING

      Kommentar

      • Storgata
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2008
        • 122

        Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
        Hvordan blir stemmninga på kampene nå? De to største mest aktive gruppene i kfl er utestengt?
        Kanari-Fansen var en fantastisk supporterklubb før gruppene kom. Kanari-Fansen vil være en fantastisk supporterklubb etter gruppene er ute.

        Min påstand er at gruppene har ødelagt engasjementet.
        *Jacta est alea*

        Kommentar

        • koppen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 456

          er det muligheter til å foreta en underskriftskampanje eller ett eller annet?? le gjerna av meg, men et eller annet må faen meg gjøres!! selv om ikke jeg er utestengt er jeg lei meg på vegne av de som er det... faen jeg er FORBANNA!!
          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

          Kommentar

          • Jørn
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 659

            Helt idiotisk å utestenge noen av de viktigste for stemninga på Åråsen, for noe de færreste av dem har skyld for. Jeg vurderer å droppe kampen på søndag, for å vise støtte til disse gruppene som har blitt skjært alle over en kam.
            Så får noen andre ta seg av tromminga, eller enda bedre: ingen tromme. Virker som om folk er negative til alle som prøver å bidra til tribunelivet, og alt som skaper stemning på "feil" måte.
            Trommer er for bønder

            Kommentar

            • Storgata
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2008
              • 122

              Opprinnelig skrevet av Dani
              DERE HAR FAEN MEG IKKE PEILING
              Så hvorfor har ikke UFC i sin etterstreben etter å bli godkjent faktisk tatt avstand fra dette rabalderet, og oppført seg som siviliserte mennesker. Ikke som fjortisser som skal gjøre opprør?

              Hva gjorde UFC-medlemmer når blusseren skulle tas? Jo skrek: "En for alle - Alle for en!"? Hvor lavt kan man synke i søken etter aksept hos kompisene sine?
              *Jacta est alea*

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                En vel drøy avgjørelse kanskje, men jeg støtter fullt ut LSK sin avgjørelse om og stenge ute enkelte grupperinger. Så får vi se hva det betyr i praksis.

                Det er helt på sin plass og vise klare signaler på klubben tolererer blant fansen. Dialogen som tidligere er vist må videreføres, men samtidig settes det nå sterkere lut til og det er positivt.

                KFL bør og er sikkert allerede i gang med å ha en positiv dialog med klubbledelsen slik at de "minst skyldige" snart er tilbake.

                Samtidig mener jeg nå KFL må vurdere hva man skal tillate av undergrupper. Skal man bli en "offisiell" undergruppe av KFL, må det stilles krav til grupperingen.

                Grupper som Mental Boys lefler med visuelle virkemidler og annen kommunikasjon, som tydelig gir signaler jeg ikke ønsker i fansen. Det samme gjelder UFC og SKF. Det nytter ikke lenger med argumentet om at grupperingen bidrar til tribunelivet. De bidrar sakte men sikkert til KFLs ødelagte omdømme.

                Gjør slutt på undergruppene NÅ!
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Dani
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Aug 2007
                  • 13

                  Her har dere noen av FÅ konsekvenser som da fører til denne latterlige utestengelsen:

                  Ingen forsangere på kamp
                  Ingen tromme på kam
                  Ingen turer i norges land
                  Ingen tifo på kampa

                  Og verre blir det.

                  Kommentar

                  • FC Lillestrøm
                    I karantene
                    Forumonanist
                    • Aug 2006
                    • 198

                    Gratulerer til LSK som nok en gang har skutt seg sjøl i tryne!
                    Hvis de virkelig tror dette hjelper så tar de helt feil, her kan det fort bli et realt helvete.

                    Kommentar

                    • Fuglefar
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 202

                      Opprinnelig skrevet av Spy-Henning
                      Minner om noen gamle, kjente ord:
                      Først tok de jødene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke jøde.
                      Deretter tok de kommunistene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke kommunist.
                      Så tok de fagforeningsmennene, men jeg brydde meg ikke for jeg var ikke fagforeningsmann.

                      Til slutt kom de for å ta meg, da var det ingen igjen til å bry seg.
                      ...
                      Her er det mange folk som ikke har gjort en dritt ulovlig som blir utestengt på "ubestemt tid". Vi kan faen ikke sitte å se på at folk blir pissa på av LSK på den måten. Nå må vi si ifra, før detta går over alle hauger.
                      Hvem vet, kanskje er det en gang du som blir utestengt, hvem faen skal ordne opp da? Ikke la folk herse med andre på denne måten!!
                      Hvis du er en av de som står ved siden av blussere, seteherpere og andre vandaler uten respekt for andres eiendom eller person(hets). Så har du sikkert lagt merke til vandalisme og annet faenskap uten å gjøre noe med det. Kansje syntes du det er kult å hoppe på seter? hva vet jeg. Denna reaksjonen virker streng med en gang, men den har nok som formål og endre holdningene til en del folk på felet. De fleste vil sikkert få slippe inn ganske fort igjen, mens noen andre forhåpentlig vis aldrig kommer inn igjen.
                      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                      Kommentar

                      • Storgata
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2008
                        • 122

                        Opprinnelig skrevet av Jørn
                        Jeg vurderer å droppe kampen på søndag, for å vise støtte til disse gruppene som har blitt skjært alle over en kam.
                        Støtter du grupperingene eller støtter du LSK?
                        *Jacta est alea*

                        Kommentar

                        • koppen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 456

                          EN FOR ALLE, ALLE FOR EN!! dette er et perfekt tispunkt å si dette på..
                          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                          Kommentar

                          • ketil
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Feb 2004
                            • 246

                            Spør du meg bør kampen på søndag spilles uten Kanarifansen. Jeg ser ingen grunn til å møte opp på Åråsen når man presterer å utestenge hele grupper av mennesker. Det lukter Gestasipo av ledelsen i Lillestrøm.

                            Kommentar

                            • Kjelstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 352

                              Opprinnelig skrevet av Dani
                              Her har dere noen av FÅ konsekvenser som da fører til denne latterlige utestengelsen:

                              Ingen forsangere på kamp
                              Ingen tromme på kam
                              Ingen turer i norges land
                              Ingen tifo på kampa

                              Og verre blir det.
                              60 stk er 1% av medlemmene til KFL. Er resten helt udugelige da? NEPPE!
                              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                              Kommentar

                              • André
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 419

                                jeg har venta på den dagen her. da alle de forbanna rasshølla får vilja si og kan sitte hjemme i sofa kroken og se på tv. nå er det endelig ingen ufc banner mer. eller de som eier åråsen fordi de har vært på kamper før jeg ble født. at folk støtter dette er helt sykt. er sikkert drit morro at folk som ikke var på nadderud blir utestengt. det er jo riktig vis de er med i mb, ufc eller skf.

                                KLOVNER!
                                Your life
                                A game
                                turn it up, turn it up!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4380

                                  Håper folk står for det de sier her. Masseboikott!!

                                  Så får tribuneliv"ekspertene" stå for showet. Så får vi se åssen det blir.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • koppen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 456

                                    Opprinnelig skrevet av Storgata
                                    Støtter du grupperingene eller støtter du LSK?
                                    han støtter medsupportere og kompiser som har blitt jævla urettferdig behandlet.. Lsk kommer ikke altid først veit du!
                                    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                                    Kommentar

                                    • Storgata
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Apr 2008
                                      • 122

                                      Opprinnelig skrevet av koppen
                                      EN FOR ALLE, ALLE FOR EN!! dette er et perfekt tispunkt å si dette på..
                                      Jeg støtter LSK. Ikke en dust med bluss.
                                      *Jacta est alea*

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        Opprinnelig skrevet av Dani
                                        Her har dere noen av FÅ konsekvenser som da fører til denne latterlige utestengelsen:

                                        Ingen forsangere på kamp
                                        Ingen tromme på kam
                                        Ingen turer i norges land
                                        Ingen tifo på kampa

                                        Og verre blir det.
                                        Høres mye bedre ut enn bråk på kampene spør du meg.

                                        De som er utestengt, er de det i kraft at de er medlemmer av disse grupperingene. Altså vil de fortsatt være utestengt ved en utmelding, eller er den en personlig utestengelse.

                                        Kommentar

                                        • koppen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2006
                                          • 456

                                          Opprinnelig skrevet av Storgata
                                          Jeg støtter LSK. Ikke en dust med bluss.
                                          nå er vel ikke bare "en dust med bluss" som har fått en kald skulder heller da.. det er nå man skal stå sammen!
                                          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                                          Kommentar

                                          Working...