Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjelstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 352

    Opprinnelig skrevet av Dani
    Haha, har du drekki ell!? Hvor mange av disse folkene fra undergrupperingene drar til feks stavanger og bodø!? Så dette er ikke snakk om 1% når du kommer lengre bort enn til Ullevaal..
    Fakta er fakta! 60 stk ER 1% av medlemmene til KFL
    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Håper folk står for det de sier her. Masseboikott!!

      Så får tribuneliv"ekspertene" stå for showet. Så får vi se åssen det blir.
      Jeg kommer nok ikke til å være med på en boikott. Men sånn som ståa er nå så vet jeg ikke omn jeg har ork eller lyst til å gjøre særlig mer enn å synge. Hadde det ikke vært for at de nye setene var jævlie å sitte på så skulle jeg ha sitti kampen igjennom..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Dani
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Aug 2007
        • 13

        Opprinnelig skrevet av Storgata
        Støtter du grupperingene eller støtter du LSK?
        Støtter hvertfall ikke LSKs bidrag til utestengelsen, dette er grupper som gjør faktisk mere godt enn vondt.. Men nesa di rekker ikke så langt for å forstå alt dette!? Jeg støtter mine kamerater som blir utestengt for noe DE ikke har gjort..
        Last edited by Dani; 07.04.2008, 22:38.

        Kommentar

        • Kjelstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 352

          Opprinnelig skrevet av Dani
          Støtter hvertfall ikke LSK, dette er grupper som gjør faktisk mere godt enn vondt.. Men nesa di rekker ikke så langt for å forstå alt dette!?
          Hva faen gjør du på åråsen da? Støtter IKKE LSK??? Stå på ullevål med resten av apene til klanen da vel!
          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

          Kommentar

          • Jørn
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 659

            Opprinnelig skrevet av Storgata
            Støtter du grupperingene eller støtter du LSK?
            Som flere har sagt her: jeg støtter venner og kjente som har blitt urettferdig behandlet. Folk som har tatt meg vel imot meg da jeg blei trommis, og som har stått sammen med meg på tribunen mang en gang. Såklart, Lillestrøm er klubben i mitt hjerte, men det betyr ikke at jeg støtter alle klubbens beslutninger.
            Trommer er for bønder

            Kommentar

            • Harald_88
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 550

              Det her er rett og slett det sykeste jeg har vært med på i hele mitt liv.

              Jeg reiser norge rundt i trange busseter for å se den beste klubben iverden. JEg bruker mesteparten av mine penger på å følge fugla, jeg synger meg hes hver jævla kamp, jeg bruker time på time med å lage tifo fordi jeg mener fugla fortjener det. Jeg dropper helvetes viktige skoledager for å se fugla spille totalt ubetydelige treningskamper. Jeg er med i en gruppering der hvor overskuddet av alt vi driver med går med til å lage tifo til ære for lsk. LSK har en stor plass i hjertet mitt og kommer alltid til å ha det. Det samme gjelder samtlige av de andre involverte.

              Alikevel mener altså LSK-styret at jeg ikke fortjener å være tilstede når LSK spiller kamper. Jeg veit ikke helt om jeg skal le eller grine. Ukene etter molde-episoden er noe av det verste jeg har vært med på. Å bli fratatt muligheten til å se LSK er det verste som har blitt gjort mot meg noensinne. Dagen vi kom inn igjen var helt ubeskrivelig. Nå skal det altså skje igjen. Kjennes ut som om noen har stukket en kniv jævlig langt inn i meg.

              Jeg er stolt over å være fugla, men jeg er flau over at fuglene ledes av en gjeng inkompetente tullinger.

              Og medlemskortet mitt i LIllestrøm Sportsklubb vurderer jeg å brenne, jeg ser ikke noe poeng i å være medlem i en organisasjon som driver bevisst trakassering av sine medlemmer.
              Alt For Fugla

              Gå Av Grønlund

              Kommentar

              • Mollari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Dec 2003
                • 135

                Med dette så signaliserer LSK-ledelsen at det er 60-70 bråkmakere i Kanarifansen. Er det 60-70 bråkmakere i KFL? Tommel opp for ja, tommel ned for nei.
                Last edited by Mollari; 07.04.2008, 22:44. Begrunnelse: Skrev LSK når jeg mente KFL
                http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                Kommentar

                • Kaizer
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2006
                  • 139

                  Patetisk avgjørelse av styret, men ikke særlig overraskende.
                  "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Det er unødvendig med all drittslenginga her, det hjelper hvertfall ikke. Folk bør tenke seg litt om hva de skriver og hvem de skriver til. Mange frustrert folk her nå som føler seg urettferdig behandla (noe jeg skjønner hvis de ikke har gjort en dritt).

                    Kommentar

                    • Fuglefar
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 202

                      Opprinnelig skrevet av Dani
                      Her har dere noen av FÅ konsekvenser som da fører til denne latterlige utestengelsen:

                      Ingen forsangere på kamp
                      Ingen tromme på kam
                      Ingen turer i norges land
                      Ingen tifo på kampa

                      Og verre blir det.
                      Hvis du trur det bare er 60 -70 stk som kan fuglasanger så tar du mektig feil.
                      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                      Kommentar

                      • Dani
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Aug 2007
                        • 13

                        Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                        Hva faen gjør du på åråsen da? Støtter IKKE LSK??? Stå på ullevål med resten av apene til klanen da vel!
                        Slapp av.. Skrive feil, skriver sinte inlegg, da kommer det sinte innlegg..

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          Dette var en utrolig smålig avgjørelse av LSK! Fantastisk jobba Grønlund og co!
                          Jeg applauderer straffen til de involverte bråkemakerne, men hvorfor utestenge hele grupper med fans??
                          IDIOTI!!

                          Kommentar

                          • semper fi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 823

                            Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                            Fakta er fakta! 60 stk ER 1% av medlemmene til KFL
                            Jeg er redd de bidrar med mer enn 1 % av stemningen, også på Åråsen.

                            Uansett en hårreisende avgjørelse av LSK, om jeg har forstått den riktig. Steng gjerne ute de voldsromantiserende pubertale pøblene som var ansvarlige for dette. Kollektiv avstraffelse er å gå alt, alt for langt. Stemmer det i tillegg at et styremedlem er utestengt for å bidra til ro og orden på tribunen, kjenner jeg en meget sterk smak av avmakt.
                            -After Dark Ultras-

                            Kommentar

                            • kemil
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Oct 2005
                              • 15

                              Lurer på hva som går gjennom huet på han idiotiske løken med blusset nå? Han har ene og alene stelt istand tidenes konflikt. Selvfølgelig var det ikke mer som skulle til for å få begeret til å renne over...
                              Øvvre Bråtan Kanaris

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                Opprinnelig skrevet av Dani
                                Her har dere noen av FÅ konsekvenser som da fører til denne latterlige utestengelsen:

                                Ingen forsangere på kamp
                                Ingen tromme på kam
                                Ingen turer i norges land
                                Ingen tifo på kampa

                                Og verre blir det.

                                Ikke drit deg ut, vi har fler enn 3 forsangere i KFL, vi har fler enn 2 trommisser. Ingen turer? når ble hele TIFO gjengen utestengt?
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av André
                                  er vel litt for mye å forlange masseboikott fra dere klovner uansett !
                                  Jeg går på kampen og ja jeg kommer til å skrike og heie på laget i mitt Hjerte ,jeg kommer til og savne noen på tribunen men jeg tror og håper at Dere kommer sterkt tilbake.

                                  Kommentar

                                  • Kjelstad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 352

                                    Opprinnelig skrevet av semper fi
                                    Jeg er redd de bidrar med mer enn 1 % av stemningen, også på Åråsen.
                                    Det kan jeg være enig i. Men de andre står jo ikke å holder kjeft!
                                    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                    Kommentar

                                    • UltraFo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 800

                                      MB og UFC er tifo gjengen.
                                      Litt i overkant men faen ikke langt unna.
                                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                      Kommentar

                                      • LasseN
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 1610

                                        Overreaksjon ? Ja.
                                        Nødvendig? Delvis ja - definitivt ja hvis LSK hadde utestengt kun personene, ikke hele grupperingene.
                                        Boikottgrunn? Nei.

                                        Til de av dere som er urettferdig utestengt nå: Velkommen tilbake så fort som mulig.
                                        Til dere som bevisst går inn for å ødelegge ryktet til Fugla: Håper dere liker kamper fra sofaen - hadde det vært opp til meg, så blir dere der en GOD stund.

                                        Få se nå, om dere som er skyld i dette har baller nok til å stå frem.
                                        LasseN

                                        Kommentar

                                        • Dani
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Aug 2007
                                          • 13

                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          Ikke drit deg ut, vi har fler enn 3 forsangere i KFL, vi har fler enn 2 trommisser. Ingen turer? når ble hele TIFO gjengen utestengt?
                                          Ja, riktig nok det.. Skal si alt dette minkes med 60-70% for å si det mildt. Men du har et poeng.

                                          Kommentar

                                          Working...