Opprinnelig skrevet av Dani
Kanaris lager bråk i Sandvika
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg kommer nok ikke til å være med på en boikott. Men sånn som ståa er nå så vet jeg ikke omn jeg har ork eller lyst til å gjøre særlig mer enn å synge. Hadde det ikke vært for at de nye setene var jævlie å sitte på så skulle jeg ha sitti kampen igjennom..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Støtter hvertfall ikke LSKs bidrag til utestengelsen, dette er grupper som gjør faktisk mere godt enn vondt.. Men nesa di rekker ikke så langt for å forstå alt dette!? Jeg støtter mine kamerater som blir utestengt for noe DE ikke har gjort..Last edited by Dani; 07.04.2008, 22:38.Kommentar
-
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Som flere har sagt her: jeg støtter venner og kjente som har blitt urettferdig behandlet. Folk som har tatt meg vel imot meg da jeg blei trommis, og som har stått sammen med meg på tribunen mang en gang. Såklart, Lillestrøm er klubben i mitt hjerte, men det betyr ikke at jeg støtter alle klubbens beslutninger.Trommer er for bønderKommentar
-
Det her er rett og slett det sykeste jeg har vært med på i hele mitt liv.
Jeg reiser norge rundt i trange busseter for å se den beste klubben iverden. JEg bruker mesteparten av mine penger på å følge fugla, jeg synger meg hes hver jævla kamp, jeg bruker time på time med å lage tifo fordi jeg mener fugla fortjener det. Jeg dropper helvetes viktige skoledager for å se fugla spille totalt ubetydelige treningskamper. Jeg er med i en gruppering der hvor overskuddet av alt vi driver med går med til å lage tifo til ære for lsk. LSK har en stor plass i hjertet mitt og kommer alltid til å ha det. Det samme gjelder samtlige av de andre involverte.
Alikevel mener altså LSK-styret at jeg ikke fortjener å være tilstede når LSK spiller kamper. Jeg veit ikke helt om jeg skal le eller grine. Ukene etter molde-episoden er noe av det verste jeg har vært med på. Å bli fratatt muligheten til å se LSK er det verste som har blitt gjort mot meg noensinne. Dagen vi kom inn igjen var helt ubeskrivelig. Nå skal det altså skje igjen. Kjennes ut som om noen har stukket en kniv jævlig langt inn i meg.
Jeg er stolt over å være fugla, men jeg er flau over at fuglene ledes av en gjeng inkompetente tullinger.
Og medlemskortet mitt i LIllestrøm Sportsklubb vurderer jeg å brenne, jeg ser ikke noe poeng i å være medlem i en organisasjon som driver bevisst trakassering av sine medlemmer.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Med dette så signaliserer LSK-ledelsen at det er 60-70 bråkmakere i Kanarifansen. Er det 60-70 bråkmakere i KFL? Tommel opp for ja, tommel ned for nei.Kommentar
-
Det er unødvendig med all drittslenginga her, det hjelper hvertfall ikke. Folk bør tenke seg litt om hva de skriver og hvem de skriver til. Mange frustrert folk her nå som føler seg urettferdig behandla (noe jeg skjønner hvis de ikke har gjort en dritt).Kommentar
-
Hvis du trur det bare er 60 -70 stk som kan fuglasanger så tar du mektig feil.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Jeg er redd de bidrar med mer enn 1 % av stemningen, også på Åråsen.
Uansett en hårreisende avgjørelse av LSK, om jeg har forstått den riktig. Steng gjerne ute de voldsromantiserende pubertale pøblene som var ansvarlige for dette. Kollektiv avstraffelse er å gå alt, alt for langt. Stemmer det i tillegg at et styremedlem er utestengt for å bidra til ro og orden på tribunen, kjenner jeg en meget sterk smak av avmakt.-After Dark Ultras-Kommentar
-
Ikke drit deg ut, vi har fler enn 3 forsangere i KFL, vi har fler enn 2 trommisser. Ingen turer? når ble hele TIFO gjengen utestengt?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Andréer vel litt for mye å forlange masseboikott fra dere klovner uansett !Kommentar
-
Kommentar
-
Overreaksjon ? Ja.
Nødvendig? Delvis ja - definitivt ja hvis LSK hadde utestengt kun personene, ikke hele grupperingene.
Boikottgrunn? Nei.
Til de av dere som er urettferdig utestengt nå: Velkommen tilbake så fort som mulig.
Til dere som bevisst går inn for å ødelegge ryktet til Fugla: Håper dere liker kamper fra sofaen - hadde det vært opp til meg, så blir dere der en GOD stund.
Få se nå, om dere som er skyld i dette har baller nok til å stå frem.LasseNKommentar
-
Kommentar
Kommentar