Etter Stabæk- LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

Ræva komponert lag av Nordlie.

Ræva av spillerne.

Utrolig pinlig at supportere klarer å ende opp på glattcelle før kampen.

Utrolig latterlig at noen setter sin egen fetish for "ild og røyk" foran klubben.

Dette ble bare en trist dag for Lillestrøm Sportsklubb...

Kommentar

• cappa
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Nov 2007
      • 3

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Samling i bånn , skal liksom ikke være mulig med dette laget å snuble så forbanna mye i starten. Nå må Nordlie stå frem og mane laget opp igjenn. Nye ark glem dette som har skjedd , vinne kampa fra nå av.

Forza Fuggla

Kommentar

• bajasen
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Apr 2008
        • 6

Ser ikke ut som det er mulig og forandre "Lillestrømstilen"
        Uansett hvem som trener eller hvor mange nye (gode eller dårlige) spillere det er så er det akkurat den samme "gampefotballen" som det har vært i alle år!
        Er lei av å bortfoklare hver Mandag .
        Kan ikke huske sist Lillestrøm spilte en god kamp!!!!!!

Kommentar

• TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

Opprinnelig skrevet av Lynvingen
          Essediri og Otto (hvis vi ser bort ifra den siste inngripenen på overtid) fortjener dog en liten klapp på skuldra.
          Jeg synes også Frank Grønlund fortjener en klapp på skuldra for håndfast inngripen da diverse forbanna LSK-spillere var på vei mot dommeren etter kampen. De som tidligere har opplevd håndfaste inngripener fra det holdet vet det er et tiltak som fungerer, så også denne gang.

Kommentar

• glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

Opprinnelig skrevet av Eikrem
            Jeg kjenner ikke igjen klubben min, mitt Lilletrøm var arbeider klubben fra flisbyen, klubben som imot alle odds satte farge på norsk klubbfotball, klubben som tross av lite penger gjorde seg gjeldene i toppserien år etter år.
            vi hadde ikke alltid de beste spillerene men vi hadde noe viktigere,vi hadde spillere som blødde gult og svart, spillere som elsket klubben som vi supportere gjorde. Jeg likte lsk som underdogs, vi som stod sammen imot penge røkla og vi som gikk egne veier for å åpnå de resultatene vi fikk.

Jeg var mer stolt av fattig lsk på 7 plass en nyrike lsk på 4 plass.

De 2 siste årene har det skjedd en (for meg) negativ utvikling, vi kjøper spillere for millioner som dasser rundt på banen helt uengasjerte. vi har en trener som tydligvis lider av narkoepelepsi (sovesyke) og som kun virker engasjert når man prater om eget vekttap og O2 opptak.

På toppen sitter et dussin ledere som gjentatte ganger jobber som besatte på og ødelegge restene av lillestrøms anseelse.

"alt var bedre i gamle dager"
            Veldig bra innlegg. Faan meg sant alt du skriver. Hvor ble det av sjela......

Kommentar

• Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1094

Hehe. Kanskje vi skal sparke Tom Nordlie og sette inn Stig Inge Bjørnebye?

Kommentar

• pasirasi
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Nov 2006
                • 18

Sportslig: Ikke bare er vi per dags dato et av tippeligaens dårligste lag. Vi spiller så stygt at det er i ferd med å bli flaut. Hvor mange frispark lagde egentlig midtbanetrioen i dag.

Utenomsportslig: Tv-bildene som ble sendt i reprise i pausen viser en rekke fans som spytter etter politiet når de har grepet inn og pågrepet en mann. Så ut som en gjeng med dyr, rett og slett. I tillegg kommer episoden med bluss, og det som skjedde på puben i Sandvika.

Et mørk kveld for Sportsklubben. Her er det mange som bør på banen i løpet av morgendagen. Og gi en forklaring... En av dem heter Jan Åge, i alle fall.

Kommentar

• Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2819

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Fra den dagen Jan Åge Fjørtoft ble manager så har negativiteten rundt LSK spredd seg som ild i knusktørt gress og det ser ikke ut som det skal ha noen ende. Uten ledere som kan sitt fag så er det bare et tidsspørsmål før hele klubben er infisert. Eller er den det allerede?
                  Du er faenmeg god. Da det gikk strittet imot under Uwe Rösler la du skylden for ALT negativt som skjedde med klubben på Rösler og Fjørtoft. Så forsvant Rösler, og nå klandrer du Fjørtoft for at LSK spiller så ræva?

Det var en begredelig kamp, hvor både spillere og noen "supportere" gjorde skam på klubben, men jeg så ikke Fjørtoft på banen, ei heller tror jeg det var han som tok ut laget. Hold den latterlige vendettaen for deg selv, du gjør det selv så utrolig liten.

Kommentar

• Svart og gul
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 438

Tror bare det er å glemme medaljekamp i år. Vi har for mange dårlige spillere i startelleveren, og vi ser gang på gang at laget ikke har noe godt innspilt mønster offensivt. På Nadderud hadde vi vel bare én målsjanse utenom scoringene (Brennes heading), og scoringene kom på to dødballer. Er også skeptisk til mange av spillerne i elleveren. Midttun Lie hadde skyld i flere av målene i dag, Bjørkøy er per dags dato for dårlig og Myklebust er langt unna nivået på samme tid i fjor. Å starte med MM, OO og Brenne på topp viser vel også at vi ikke har noen plan over angrepet. Er også skeptisk til at to spillere som spilte for et lag som rykket ned i fjor, skal være gode nok til å ta plass på backene for et lag med gullambisjoner.

Kommentar

• Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 438

Tror bare det er å glemme medaljekamp i år. Vi har for mange dårlige spillere i startelleveren, og vi ser gang på gang at laget ikke har noe godt innspilt mønster offensivt. På Nadderud hadde vi vel bare én målsjanse utenom scoringene (Brennes heading), og scoringene kom på to dødballer. Er også skeptisk til mange av spillerne i elleveren. Midttun Lie hadde skyld i flere av målene i dag, Bjørkøy er per dags dato for dårlig og Myklebust er langt unna nivået på samme tid i fjor. Å starte med MM, OO og Brenne på topp viser vel også at vi ikke har noen plan over angrepet. Er også skeptisk til at to spillere som spilte for et lag som rykket ned i fjor, skal være gode nok til å ta plass på backene for et lag med gullambisjoner.
                      Jeg husker Start herjet med Nordlies formasjon i 2005. Hvorfor kan ikke LSK få til det samme?

Kommentar

• Torjus
                        Medlem
                        Bøffel
                        • May 2006
                        • 39

Stabæk spillere late?

"Nannskog og Gunnarsson jobber lite og er late på banen, er karakteristikken LSK-stopperne Pål Steffen Andresen og Frode Kippe gir Stabæks superduo."

Oh, ironi. Lillestrøm fremstår som det lateste laget i manns minne i dagens kamp. Det blir for dumt å gå ut med en sånn påstand for dagens match å levere de varene(eller mangel på varer) som Lillestrøm gjør i dag! Her må det skje en sikkelig helomvendig i spillerens innstilling hvis vi skal lande på riktig halvdel av tabellen i år.

Kommentar

• semper fi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 823

Nå er det faktisk på tide at vi begynner å se en antydning til offensiv struktur i dette laget. Tilfeldigheter avgjør om vi kommer til målsjanser. Vi spiller et system som forutsetter god bredde, dobling på kant og mange innlegg i boksen. Jeg kan ikke se at vi leverer dette, og kunne forsåvidt ikke se det i fjor heller. Jeg tror dessverre ikke en "15-millionersving" er løsningen på dette problemet. Vi sliter rett og slett med å spille fotball. Jeg tror vi sliter oss til en seier neste helg, men blir ikke mindre bekymret for årets sesong av den grunn.....
                          -After Dark Ultras-

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6101

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                            Er også skeptisk til mange av spillerne i elleveren. Midttun Lie hadde skyld i flere av målene i dag, Bjørkøy er per dags dato for dårlig og Myklebust er langt unna nivået på samme tid i fjor. Å starte med MM, OO og Brenne på topp viser vel også at vi ikke har noen plan over angrepet. Er også skeptisk til at to spillere som spilte for et lag som rykket ned i fjor, skal være gode nok til å ta plass på backene for et lag med gullambisjoner.
                            Virker nesten som om Nordlie ikke har sett på noen av kampene våre. Han ignorerer jo alle svarene vi har fått tidligere.

Nei, Brenne kan ikke spille ving, han blir borte da og forsvinner helt ut av kampen. Brenne er derimot viktig som indreløper.

Nei, Bjørkøy er ikke klar for førstelaget. Jeg har enda ikke sett han spurte i gul drakt og han trenger nok tid til å tilpasse seg lsk. Dette kan han gjøre på trening og i 2. div frem til vi får i gang laget.

Midtun lie har heller ikke overbevist i år og i dag gikk han stadig i dueller som indreløperen gikk i og skapte digre rom bak seg på venste. Husar har spilt en god del bedre i vinter. Midtun klarer heller ikke å levere ballen til medspillere.

Myklebust er ikke en spillertype som kan gjøre ting på egenhånd, men han er bra når han kan bidra i andres initiativ.

Fikk ikke med meg hele sportssendinga i dag. Men det virka som om forklaringa var dårlig selvtillit denne gangen. Hvor kommer denne fra? Det dårlige spillet, som kommer av den dårlige selvtilliten?

Laget er ikek så elendig som vi var i dag. Tror noen justeringer i laguttaket kan gjøre at vi får til litt spil i de neste kampene. Riise må tilbakle som indreløper og jeg savner Søgård veldig.

Kommentar

• sk-kanaris
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2007
                              • 240

power fotball

jeg vil se morsom fotball med varierende spill, ikke bare måk og mæl. Vil se spiller bytter som i dag tidligere i kampen. Dytt inn samtlige bytter når klokka viser 60 minutter. Kanskje vi kan bli ett høstlag i år da...Ja til morsom og underholdende fotball!
                              /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

Jeg vetta faen hvor jeg skal starte en gang..! Fugla var ræva, kanari-fansen eller deler av den kan tydeligvis ikke styre seg for bluss-onani, for ikke å snakke om bråket på puben (og om jeg har hørt riktig - bluss og røykbomber avfyrt innendørs) i sandvika i forkant. Jeg er faen meg flau i kveld!

Og ikke minst styggelig redd for at årets utgave av LSK blir å finne i nedrykksstriden. Håper jeg tar feil med den siste dog...
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• woodford
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2004
                                  • 164

enig, gang på gang gjør "smarte" uttalelser til pressen ekstra motivasjon til motstander laget.
                                  Tror imidlertid ikke at det var utslags givende i dag, vi er klar over hvordan Stabæk spiller, men har ikke det spiller matrialle som trengs for å stoppe dem. ikke viser trener eller øvrig støtte apparat noen evner til å tenke ut noen taktiske grepp heller.
                                  Kjære Tom hvordan kan du påstå at vi er i rute ? at vi ikke mangler vinger ?
                                  Vi mangler alt, ikke noe samspill, bevegelses mønster eller taktiske grepp.
                                  Cornere under en hver kritikk, manglende markeringer og "grisete" spill av frustrerte spillere som var 1 til 2 skritt bak Stabekk hele kampen.
                                  Skal du spille 4-3-3 så må du fa... ha spillere som kan dette.

Se de innkjøpene/lånet som Stabæk og Tromsø har gjort sammenlignet med våre - de spillerne STYRKER laget ikke squad player som vi har fått.
                                  Hvorfor skal vi ha så mange skadede spillere hele tiden og hvorfor skal det ta så lang tid å spile seg inn i LSK måten å spille fotball på ? Siste eksempel på det er Bjørkøy, fra å være en av de bedre på Fredrikstad, så faller han totalt igjennom her.
                                  Vil avslutte med å gratulere Stabæk med en flott gjennomført kamp, gøy å se hva de får til med begrensede ressurser og kjøp av spillere som passser inn. Lykke til videre og fortsett å underholde, til tider var det glimrende fotball. (håper vi kommer dit engang)

En som grueer seg til VIF kampen

Kommentar

• haak
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Aug 2007
                                    • 141

Hvor er kreativiteten?

Har aldri sett et LSK lag med NULL kreativitet! Ikke et eneste offensivt løp! Vi lager frispark på midtbanen gjennom hele andre omgang, og har minimalt med kantspill. Spillerne våre har også lite tekniske ferdighteter og ingen plan i det offensive spillet!
                                    Blir viktig å få tilbake Riise på laget mot vif. Tror han er mannen som kan få i gang midtbanen!

Kommentar

• Arind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2006
                                      • 459

Nå har vi spilt to seriekamper, sitter med ett fattig poeng og vi har så langt ikke prestert ett eneste bra angrep.......
                                      4-3-3 med vinger som ikke er vinger, fungerte åpenbart ikke i dag heller. Vi blir rundspilt og ydmyket og jeg er flau og trist!

Jeg mente før kampen at vi trenger 4 på midtbanen for å vinne dueller slik at Stabæks raske midtbane ikke får bestemme spill og tempo.....og bygge opp angep mot to spisser på topp. Nå ble vi halsende etter igjen med et digert gap mellom midtbane og spisser......det funker ikke og iallefall når vi ikker mer ballsikre enn det vi viser nå!

Tragisk kamp! Utvisningen av Kiko var selvsagt helt unødvendig med overspill osv.....men det er jo sånne ting vi skulle ha blitt så mye bedre på å unngå. Brenne var også et par hårstrå unna to gule og ut han også......
                                      Dette holder ikke......
                                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

Pinlig er bare fornavnet etter denne oppvisningen.

Ikke kan man skylde på en enkeltspiller heller, siden hele laget er bedritent. Litt må jeg likevel riste av meg av frustrasjon.

Jeg har egentlig aldri helt stolt på Occaen. Jeg stoler ikke på fotballspillere som ikke klarer å dempe en ball. Ok, han er nok blant de ti beste spissene i landet, men han er milevis fra en Nannskog eller Helstad. Kanskje han er god nok for +10 mål, men ikke +15 som en medaljekanditat trenger.

JML - kom hjem til meg på Bøler og vi kan øve på cornere. Vi kan begynne i min lille rekkehushage, som sikkert er passe stor for deg, og deretter kan vi flytte oss over til større baner når du er klar.

Kiko - jeg har en god del bøker i selvutvikling som jeg tror passer deg.

Dere andre på laget, er ikke verdt et ord fra meg. Bare vinn neste kamp, og vi begynner fra scratch.

Nordlie - moroklumpen. Trodde du kun lure oss du når du sa at problemene fra TIL-kampen bare var noen indreløpere som lå litt høyt og det var lett å rette opp. Ante meg at det var mer som lå bak ja. Et tips fra meg: Ikke tro at du har veldig lang fredningstid selv om de skaffet oss en etterlengtet tittel.

Pyro-barna: Jeg har en datter på tre år, venter nummer to, og har dermed litt trening i det å være forelder. For Sportsklubbens fremtid, så tar jeg gjerne på meg jobben med å være den pappaen dere savner fra barndommen. Henter dere på SFO etter jobb i morgen.
                                        Bølerkanaris

Kommentar

• veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

Det er jo absolutt ingen plan over spillet!
                                          Tidligere utgaver av LSK var flinke til å komme til innlegg fra kantene, men dette er jo helt borte. I tillegg sliter vi med å komme tidsnok inn i kroppen på motstanderens spillere, og slipper inn billige mål. I dag ble det atpåtil laget to tilnærmet like mål mot oss.

Jeg kan dessverre ikke se noen som helst grunn til at vi skal kjempe i toppen i år. Ser for meg en sesong der vi kjemper om å overleve, for dette er latterlig dårlig!

Kommentar

Working...