Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kvittre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 265

Sitter fortsatt igjen med en del tanker og spørsmål jeg da..
    Er det nødvendig med undergrupper i KFL? Hvorfor? Og hva er det disse bidrar så mye mer med som gjør at det veier opp for alle andre kanarifans? Det er flott med Tifo grupper, sang grupper osv, men går det ikke ann å ha dette innad i KFL uten at det må være egne sub-grupper for dette? Kan ikke de samme personene som bidrar så mye, holde seg til å være medlemmer av KFL? Hvorfor er det så viktig å være små klikker som drar i forskjellige rettninger framfor å stå fram som EN FELLES GRUPPE?
    Og om dere absolutt må være i en spesiell gruppe... hva med å holde denne utenfor KFL?? Så kan dere yttre deres meninger på gutterommet eller på pøbben eller hvor som helst for min del, mem jeg gidder ikke finne meg i , som medlem av KFL, å bli assosiert med bråk, bluss, homohets,spytting, hetsing osv.. Og er dere en kollektiv gruppe, som er står støtt og samlet, en for alle-alle for en mentalitet.. hvorfor ble det da så mye hyl og skrik når en hel gruppe ble utestengt? Da var det urettferig osv.. Var det da plutselig ikke så viktig med "alle for en" lenger?

Kommentar

• Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

For min del kan det godt være så mange undergrupper og andre grupperinger som man måtte ønske å ha, så lenge man har normal folkeskikk i bunn. Kommer utrolig langt med det.

Kommentar

• Fæssundrånern
        Medlem
        Hoffnarr
        • Aug 2007
        • 53

Nå får vi se om styret i kfl klarer å gjøre det de har snakket om hele tiden mens denne saken har pågått, nemlig å luke ut de som faktisk bør utestenges.

Nå gir LSK styret i kfl nok en mulighet til å rydde opp og bevise at de faktisk klarer dette.
        Jeg forventer etter dette at vi ikke kommer til å oppleve former for undergrupperinger i kfl, hets mot folk enten det er politiet eller andre, blussing osv. uten at dette blir straffet passende av de ansvarlige i kfl.

Kommentar

• Kjelstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 352

Opprinnelig skrevet av Fæssundrånern
          Nå får vi se om styret i kfl klarer å gjøre det de har snakket om hele tiden mens denne saken har pågått, nemlig å luke ut de som faktisk bør utestenges.

Nå gir LSK styret i kfl nok en mulighet til å rydde opp og bevise at de faktisk klarer dette.
          Jeg forventer etter dette at vi ikke kommer til å oppleve former for undergrupperinger i kfl, hets mot folk enten det er politiet eller andre, blussing osv. uten at dette blir straffet passende av de ansvarlige i kfl.

Synes at fra nå av bør alle KFL medlemmer hjelpe til at disse "uønskede" supporterne blir kastet ut av KFL. Skjer det som skjedde i Sandvika/Nadderud igjen kan ekte KFL medlemmer selv ta ut bråkmakeren(e) og overlevere de(n) til politiet.
          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

Kommentar

• Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

UFC har ingen planer om å legge ned så det kan du se langt etter.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Kvittre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 265

Opprinnelig skrevet av Simeone
              Hvorfor kan det ikke bare holde med å være medlem av KFL? Hva er deres agenda egentlig? Spør av uvitenhet..

Kommentar

• Fæssundrånern
                Medlem
                Hoffnarr
                • Aug 2007
                • 53

Det er helt greit det bare dere holder dere unna kanarifeltet.

Kommentar

• Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

Det er helt greit det bare dere holder dere unna kanarifeltet.
                  hvorfor skal vi plustlig bli uønsket nå?
                  Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

Jeg forventer etter dette at vi ikke kommer til å oppleve former for undergrupperinger i kfl

Både UFC og MB fortsetter sin verbale og visuelle støtte til klubbmerket.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

Kommentar

• Kjelstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 352

Det trenger de vel heller ikke... Ikke alle i UFC oppfører seg på en slik måte som vi var vitne til på søndag

Kommentar

• Gullars
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 355

Igjen oppserverer jeg at klubben gjør dårlige valg, man kan velge om man er enig eller ikke, men når klubben går så hardt ut, for så og moderere seg, så der det ikke heldig. Igjen klarer klubben på en klønete måte å skape masse dårlig pressedekning og komme på kant med mange supportere.

Det er ikke mer en noen uker siden det blåste rundt klubben, da hadde de kastet ut spillere uten god grunn, nå kaster de ut supportere uten god grunn (de som er uskyldige) Jeg kom med en oppfordring for noen uker siden om at ledelsen i klubben burde kikke seg selv i speilet og ta lærdom, noe de tydligvis ikke har gjort.

Det er mulig at det koker i toppen på ledelsen i klubben innimellom, men som profesjonelle aktører så burde beslutninger være gjennomtenkte før de taes, og ihverfall før man kommuniserer det ut i pressen.

Dette var det året klubben skulle fremstå som bedre i pressen, og forløpig får de stryk karakter av meg. Jeg prøver meg igen med en oppfordring om at ledelsen kan gå i seg selv, og stille seg spørsmålet om hvordan saker håndteres, og om man har gode nok rutiner internt. Det er ikke heldig for noen organisasjon og ta drøssevis av cowboy beslutninger for så og angre etterpå. Dette gjør noe med klubbens omdømme og er ikke heldig på sikt.

Jeg håper av hele mitt hjerte at ting blir bedre!

Kommentar

• Fæssundrånern
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2007
                          • 53

Opprinnelig skrevet av Skinke
                          hvorfor skal vi plustlig bli uønsket nå?

Har du ikke fulgt med på hva som har skjedd de siste dagene? Undergrupper i Kanarifansen Lillestrøm er uønsket av både klubben og kfl

Kommentar

• Kvittre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 265

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                            Både UFC og MB fortsetter sin verbale og visuelle støtte til klubbmerket.
                            IGJEN.. dere står samlet om alt.. Hvorfor kunne dere ikke da finne dere i en kollektiv straff? Merkelig at ingen kan svare på spørsmålene over...

Kommentar

• Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

Har du ikke fulgt med på hva som har skjedd de siste dagene? Undergrupper i Kanarifansen Lillestrøm er uønsket av både klubben og kfl
                              av kfl?
                              Inntil straffen for de to styremedlemmene blir et eksakt antall kamper, og utestengelsen av undergruppene UFC og MB trekkes tilbake, har styret i samråd med alle formelle instanser i KFL bestemt i full enighet å stoppe all aktivitet utenom primærfunksjoner.
                              Føler jeg har full støtte fra Kanari-Fansen styret jeg da
                              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Kjelstad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 352

Opprinnelig skrevet av Gullars
                                Igjen oppserverer jeg at klubben gjør dårlige valg, man kan velge om man er enig eller ikke, men når klubben går så hardt ut, for så og moderere seg, så der det ikke heldig. Igjen klarer klubben på en klønete måte å skape masse dårlig pressedekning og komme på kant med mange supportere.
                                Du kan velge å se det på den måten eller å se det slik at LSK er raskt ute å rette opp sin(e) feil. Ser på dette som noe positivt fremfor negativ PR for LSK.

Kommentar

• Kjelstad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 352

Opprinnelig skrevet av Kvittre
                                  IGJEN.. dere står samlet om alt.. Hvorfor kunne dere ikke da finne dere i en kollektiv straff?
                                  Betyr det da at dersom en hopper utfor en bru må resten det også?

Kommentar

• PubFugl
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Sep 2006
                                    • 27

Opprinnelig skrevet av Skinke
                                    av kfl? Føler jeg har full støtte fra Kanari-Fansen styret jeg da

Vi får vel se hva som skjer på møtet på torsdag da, ser vel ut som om det har kommet en del ny info. KFL har aldri vært imot att de som har grunn til å bli straffet blir det!
                                    Last edited by PubFugl; 09.04.2008, 09:55. Begrunnelse: trykk leif

Kommentar

• Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

Opprinnelig skrevet av PubFugl
                                      Vi får vel se hva som skjer på møtet på torsdag da, ser vel ut som om det har kommet en del ny info. KFL har aldri vært imot att de som har grunn til å bli straffet blir det!
                                      Helt riktig. Så hvorfor skulle UFC bli straffet da?
                                      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Kvittre
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 265

Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                        Betyr det da at dersom en hopper utfor en bru må resten det også?
                                        Kjære vene.. Var det et svar?? Håper ikke du er representativ for gruppen din.. da har dere virkelig en utfordring..

Kommentar

• Kjelstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 352

Opprinnelig skrevet av Kvittre
                                          Kjære vene.. Var det et svar?? Håper ikke du er representativ for gruppen din.. da har dere virkelig en utfordring..
                                          Gruppen min? Mener du KFL? Det er det som er min gruppe

Kommentar

Working...