Kommuniké fra KFL
Collapse
X
-
Ser med spenning frem til styrets redegjørelse i morgen. Frykter at det fort kan bli et godmøte om hvordan de har fått opphevet sanksjonene i stedet for å ta tak i problemene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Spør du meg, så har 25 uskyldige fått en ny sjanse med opphevelse av utestengelsen. De som er skyldige er forsatt "banned" med gode grunner, i følge LSK.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Så lenge ingen i gruppa har gjort noe blir vel ingen straffa/utestengt i forhold til hva som skjedde om søndagen heller.
Om LSK godkjenner att dere fremstår som en undergruppe med egne banner osv, det tviler jeg på. De har tydeligvis tatt ett valg på det området. Om du kaller det straff eller ikke er opp deg og dere.Kommentar
-
Dette er positivt. Men fortsatt står flere spørsmål ubesvart, som sikkert vil kreve en del ubehaglige svar og selvransaking i dagene og ukene som kommer.
1) Mener LSK og Frank Grønlund at ultrasgrupper ikke er velkomne - uansett?
2) LSK har møtt KFL på halvveien. Vil UFC og Mental boys gjøre det samme? Vil dere fortsette med den type symboler og kommunikasjon dere omgir dere med eller vil fortsette med deres ødeleggende praksis?
3) Hvordan kan det ha seg at en gruppe som SKF har fått "tilgang" til Kanarifeltet når man uavhengig av søndagens hendelser vet hva disse står for?
4) Vil KFL lage retningslinjer og krav til forsangere, om at de i først og fremst synger sanger vi alle kan stå inne for?
5) Vil KFL innføre en strengere praksis for hvilke typer bannere, logoer etc. som kan brukes der KFL er ansvarlig for opplegget?
Og kanskje det viktigste:
6) Vil KFL når igangsette et arbeid for å lage retningslinjer for hvordan undergrupper skal fremstå?BølerkanarisKommentar
-
Folk må snart innse at med 6000 medlemmer kan vi ikke være en monogam gruppe. Det er snakk om 6000 individer med forskjellig syn på det å støtte LSK. Det som samler oss er nettopp at vi elsker samme lag. Jeg synes det bare er positivt med engasjementet til undergruppene, så lenge de holder seg innenfor KFL´s regelverk for oppførsel på tribunen!
Folk som ikke tåler at det finnes andre meninger enn sine egne har ikke noe å gjøre ute blandt folk.
Jeg synes også at ALLE som skal stå på Kanari-tribunen må være medlemmer av KFL, og dermed underlagt KFL. På tide med grundig sjekk av medlemskort fremover!Kommentar
-
Kan man ikke bare gi faen i hvilken gruppe man er medlem eller ikke medlem av, så lenge man støtter LSK? Har ikke noe å si dersom man er medlem i UFC, MB, Junior kanaris, Råholt kanaris eller sørum kanaris så lenge hjertet banker LSK!-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
"Hvis ditt hjerte banker for LSK, hvorfor ville ikke dere legge ned gruppen din"?Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Fordi det gang på gang viser seg at en del av disse gruppene ikke klarer å følge reglene... Hvorfor må man være medlem av disse gruppene, så lenge hjertet banker LSK burde vel KFL være nok? Da slipper sportsklubben "skråblikk" og man fremstår som en felles gruppe med felles interesse: LSK!Kommentar
-
[quote=chrissp;252868]Dette er positivt. Men fortsatt står flere spørsmål ubesvart, som sikkert vil kreve en del ubehaglige svar og selvransaking i dagene og ukene som kommer.
1) Mener LSK og Frank Grønlund at ultrasgrupper ikke er velkomne - uansett?
2) LSK har møtt KFL på halvveien. Vil UFC og Mental boys gjøre det samme? Vil dere fortsette med den type symboler og kommunikasjon dere omgir dere med eller vil fortsette med deres ødeleggende praksis?
quote]
1. Dette har Frank Grøndlund ment siden dag en, heldigvis er det ikke bare han som bestemmer i LSK-
2. Ødeleggende praksis? Igjen, fordi du ikke er enig i våre ting så betyr det at det er ødeleggende.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hva har undergruppene gjort galt da? UFC har vært i en episode og det var molde, og da tok ufc fult ansvar for det de gjorde og ville ta straff og bot om det kom. Utenom vet jeg at ufc ikke har vært med i noe mer bråk. MB har ikke ekksistert så veldig lenge så de har vel ikke gjort noe galt enda heller....Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar