Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • snatch
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Apr 2007
    • 11

Opprinnelig skrevet av gulost
    Hvem er det som skriker høyest når en spiller hever seg over klubben, jo det er enkelte i KFL.

Men utfra dette er dere nok ikke noe bedre sjøl.

Nei skjerp dere å støtt fugla.

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3492

Ser med spenning frem til styrets redegjørelse i morgen. Frykter at det fort kan bli et godmøte om hvordan de har fått opphevet sanksjonene i stedet for å ta tak i problemene.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

Opprinnelig skrevet av Simeone
        Du snakker om grining? Det eneste du har jo her i 2 dager har vært og sutra og pissa på medsupportere som er uskyldige.

Om de uskyldige får en ny sjanse får vi se når de bestemmer hvem som forsatt skal være utestengt.
        Har ikke pisset på de som er uskyldige i det hele tatt. Bare blar gjennom mine innlegg.

Spør du meg, så har 25 uskyldige fått en ny sjanse med opphevelse av utestengelsen. De som er skyldige er forsatt "banned" med gode grunner, i følge LSK.
        Last edited by OppsalKanari; 09.04.2008, 10:07. Begrunnelse: Bedre forklaring
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• PubFugl
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Sep 2006
          • 27

Opprinnelig skrevet av Skinke
          Helt riktig. Så hvorfor skulle UFC bli straffet da?
          Så lenge ingen i gruppa har gjort noe blir vel ingen straffa/utestengt i forhold til hva som skjedde om søndagen heller.

Om LSK godkjenner att dere fremstår som en undergruppe med egne banner osv, det tviler jeg på. De har tydeligvis tatt ett valg på det området. Om du kaller det straff eller ikke er opp deg og dere.

Kommentar

• Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

Ingen som vet hvem de 25 da? Er MB og UFC enda utestengt?
            Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Kvittre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 265

Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
              Gruppen min? Mener du KFL? Det er det som er min gruppe
              Det er min gruppe også.. Gudsjelov, da vet jeg at du ikke representativ for flertallet..

Kommentar

• chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

Dette er positivt. Men fortsatt står flere spørsmål ubesvart, som sikkert vil kreve en del ubehaglige svar og selvransaking i dagene og ukene som kommer.

1) Mener LSK og Frank Grønlund at ultrasgrupper ikke er velkomne - uansett?

2) LSK har møtt KFL på halvveien. Vil UFC og Mental boys gjøre det samme? Vil dere fortsette med den type symboler og kommunikasjon dere omgir dere med eller vil fortsette med deres ødeleggende praksis?

3) Hvordan kan det ha seg at en gruppe som SKF har fått "tilgang" til Kanarifeltet når man uavhengig av søndagens hendelser vet hva disse står for?

4) Vil KFL lage retningslinjer og krav til forsangere, om at de i først og fremst synger sanger vi alle kan stå inne for?

5) Vil KFL innføre en strengere praksis for hvilke typer bannere, logoer etc. som kan brukes der KFL er ansvarlig for opplegget?

Og kanskje det viktigste:

6) Vil KFL når igangsette et arbeid for å lage retningslinjer for hvordan undergrupper skal fremstå?
                Bølerkanaris

Kommentar

• Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                  Både UFC og MB fortsetter sin verbale og visuelle støtte til klubbmerket.
                  Er dere tilbake på tribunen på søndag?

Kommentar

• veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

Folk må snart innse at med 6000 medlemmer kan vi ikke være en monogam gruppe. Det er snakk om 6000 individer med forskjellig syn på det å støtte LSK. Det som samler oss er nettopp at vi elsker samme lag. Jeg synes det bare er positivt med engasjementet til undergruppene, så lenge de holder seg innenfor KFL´s regelverk for oppførsel på tribunen!
                    Folk som ikke tåler at det finnes andre meninger enn sine egne har ikke noe å gjøre ute blandt folk.
                    Jeg synes også at ALLE som skal stå på Kanari-tribunen må være medlemmer av KFL, og dermed underlagt KFL. På tide med grundig sjekk av medlemskort fremover!

Kommentar

• Kjelstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 352

Kan man ikke bare gi faen i hvilken gruppe man er medlem eller ikke medlem av, så lenge man støtter LSK? Har ikke noe å si dersom man er medlem i UFC, MB, Junior kanaris, Råholt kanaris eller sørum kanaris så lenge hjertet banker LSK!
                      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

Kommentar

• PubFugl
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Sep 2006
                        • 27

Opprinnelig skrevet av Skinke
                        Ingen som vet hvem de 25 da? Er MB og UFC enda utestengt?

SKF? Burde være alle der ihvertfall

Kommentar

• Kjelstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 352

Opprinnelig skrevet av PubFugl
                          SKF? Burde være alle der ihvertfall
                          SKF er nok fortsatt utestengt. + noen enkelt personer i andre undergupper regner jeg med.
                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

Kommentar

• OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

Kan man ikke bare gi faen i hvilken gruppe man er medlem eller ikke medlem av, så lenge man støtter LSK? Har ikke noe å si dersom man er medlem i UFC, MB, Junior kanaris, Råholt kanaris eller sørum kanaris så lenge hjertet banker LSK!
                            LSK kunne vel spøre deg et sånne spørsmål.

"Hvis ditt hjerte banker for LSK, hvorfor ville ikke dere legge ned gruppen din"?
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

det er det helt sikkert også pubfugl. Men de er vel neppe 25 stykker, eller?
                              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Kvittre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 265

Fordi det gang på gang viser seg at en del av disse gruppene ikke klarer å følge reglene... Hvorfor må man være medlem av disse gruppene, så lenge hjertet banker LSK burde vel KFL være nok? Da slipper sportsklubben "skråblikk" og man fremstår som en felles gruppe med felles interesse: LSK!

Kommentar

• Simeone
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 761

[quote=chrissp;252868]Dette er positivt. Men fortsatt står flere spørsmål ubesvart, som sikkert vil kreve en del ubehaglige svar og selvransaking i dagene og ukene som kommer.

1) Mener LSK og Frank Grønlund at ultrasgrupper ikke er velkomne - uansett?

2) LSK har møtt KFL på halvveien. Vil UFC og Mental boys gjøre det samme? Vil dere fortsette med den type symboler og kommunikasjon dere omgir dere med eller vil fortsette med deres ødeleggende praksis?
                                  quote]

1. Dette har Frank Grøndlund ment siden dag en, heldigvis er det ikke bare han som bestemmer i LSK-

2. Ødeleggende praksis? Igjen, fordi du ikke er enig i våre ting så betyr det at det er ødeleggende.
                                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                  para gritarle a la FIFA:
                                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

Hvorfor står det at det er redusert til 25 fra 50?? Tidligere var det jo snakk om opptil 100?

Kommentar

• Rathsmeister
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 561

Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Hvorfor står det at det er redusert til 25 fra 50?? Tidligere var det jo snakk om opptil 100?
                                      De resterende var ikke medlem av KFL, iflg div media...
                                      Mvh
                                      Martin Raths

Kommentar

• superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Fra 50 til 25 KFL medlemmer. Øvrige utestengte er ikke KFL medlemmer.
                                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

hva har undergruppene gjort galt da? UFC har vært i en episode og det var molde, og da tok ufc fult ansvar for det de gjorde og ville ta straff og bot om det kom. Utenom vet jeg at ufc ikke har vært med i noe mer bråk. MB har ikke ekksistert så veldig lenge så de har vel ikke gjort noe galt enda heller....
                                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

Working...