Kommuniké fra KFL
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mitt tips: Undergruppa er viktigst for de, ikke LSK.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Jeg sliter litt med å forstå hva LSK mener med ordet "uniformering".
Skal det da bli en liste med klær som er bannlyst? Det burde kommet tydelig frem hva de mener med dette. Synes veldig mange av kommentarene til LSK er fryktelig diffuse.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Hvis en gruppe mennesker i KFL har en felles mening ift til at tribunekulturen og fotballen i Norge går i helt feil retning, da bør man også kunne vise dette ved bannere, flagg og rop. (Vold og hærverk er selvfølgelig ikke ett akseptabelt virkemiddel)
Jeg personlig er ikke med i noen av disse undergruppene, men synes det er fint at noen står opp i mot den moderne fotballen som blir mer og mer styrt av TV og penger og tar mindre hensyn til supporterne. Jeg har sett noen Premier League kamper i år, og sett hvor mye dårligere stemningen har blitt på tribunene bare iløpet av få år.
Forbudet mot ståplasser tror jeg desverre bare er få år unna hvis ikke ett samlet supporternorge står opp imot NFF, TV og klubbene.
Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan LSK kan nekte noen å ha ett banner, flagg eller skjerf mot NFF. Etter min mening skyter de da seg selv i foten med tanke på alle utspillene de hadde på TV og i mediene forrige sesong ovenfor forbundet og dommere ift Brenne saken og bortekampen mot Brann.Kommentar
-
Kommentar
-
Du får unnskylde om det har skjedd store forandringer i utvalget siden 23. serierunde, men at det kun eksisterer ett UFC-relatert flagg/banner/etc stemte hvertfall ikke da.
http://www.ultrasfeltc.com/bilder/vi...if-lsk07_2.jpgDaukjøtt Felt CKommentar
-
uniformert som ultras ?? hva faen er det for noe? så vis jeg kommer i mine vanlige klær har jeg ikke noe på åråsen å gjøre ?. jeg er ikke med i noen gruppering men går ikke med skjerf og drakt fordet. så da har jeg ikke noe på åråsen å gjøre.
Kleskode på kamp, hah latterlig.
vis ufc og mb gå med på detta syns jeg det er svakt av dem.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Det har ikke mangla oppfordringer fra tifo-gruppa om å møte opp og hjelpe til. Jeg regner med at mange har gjort som meg sjøl: Aldri møtt opp, men kjøpt litt god samvittighet ved å legge en seddel i bøtta i ny og ne.
Generelt i samfunnet er det vanskelig å samle folk til dugnader og frivillig arbeid, og at denne trenden går i feil retning kan de fleste av oss som bor i borettslag skrive under på.
Hvis anslaget om at Kanari-Fansen har 6.000 medlemmer stemmer er det svært lett å være anonym i mengden når det gjelder å ta i et tak. Vi betaler tross alt kontingent, ikke sant? Da er det vel noen andres ansvar å ordne opp.
Jeg er takknemlig for de få som legger ned timesvis av frivillig, ulønna innsats for Kanari-Fansen, både de som er med i noen av undergruppene og de som "bare" er KFL-medlemmer. Allikevel er det ikke vanskelig å se at samhold i en mindre gruppe gir en større forpliktelse.
Vi mennesker har lett for å organisere oss med likesinnede, ikke bare når det gir oss fordeler. At de som ønsker å jobbe for en bestemt utvikling når det gjelder for eksempel tribunekultur gjør dette ser jeg på som helt naturlig.
At det i en slik sammenheng trenges noen retningslinjer og kjøreregler ser jeg også på som naturlig, men som medlem av en uavhengig supporterklubb mener jeg at det er "vår" oppgave å gå i bresjen for dette - og derfor har vi et demokratisk valgt styre basert på medlemmenes tillit. Reint diktat fra styret i LSK er jeg svært skeptisk til å ukritisk akseptere.Vidar Evje
Kommentar
-
Ja, men når veiron (i sine 2 innlegg om temaet) snakker generelt om alle visuelle effekter (altså flagg, bannere, etc (her går typisk 2-stangs under 'etc') ), så er det naturlig å liste opp hele sortimentet og ikke snevre det inn for å kunne vise "penere" tall.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
uniformert som ultras ?? hva faen er det for noe? så vis jeg kommer i mine vanlige klær har jeg ikke noe på åråsen å gjøre ?. jeg er ikke med i noen gruppering men går ikke med skjerf og drakt fordet. så da har jeg ikke noe på åråsen å gjøre.
Kleskode på kamp, hah latterlig.Kommentar
Kommentar