Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Spiri
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 200

Var det ikke sånn at lsk nå har gjort om på utestengelsen?? Dere kan vell dra på kampen så lenge det ikke er med ufc-effekter? Eller tar jeg helt feil nå?

Kommentar

• Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

Opprinnelig skrevet av UltraFo
      Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.

Alle.
      Så alle i UFC og MB er utestengt resten av sesongen?? Trodde det nesten var enighet nå..

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Kan jo ikke vere alle ,da snakker vi jo fort om 50 stk igjen ca 25 fra hver av dere i ufc og mb.

Kommentar

• ForZaFugLa
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2005
          • 78

Om det er 10 eller om det er fler blr vel mest sannsynlig avgjort på møtet de skal ha i kved. politiet å LSK går sammen å avgjør dette...
          Men vi tålerer ikke at noen som ikke har gjort no, bare fordi de tar initiativ til ting blir utestengt, blir 10 utestengt, blir ALLE...
          * LSK 1917 *

* Gulsvarte Brødre *

-- Frihet for ultras --

Kommentar

• André
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 419

Opprinnelig skrevet av VK
            De mener vel om du går med ultras symboler eller ACAB t-skjorter/gensere så blir du nektet. Så du kan komme i vanelige klær uten å bli nektet adgang.
            har vært på skolen så svarer innlegget nå:

Hvordan kan vi vite at klubben mener det a ? de skriver jo bare uniformen til de gruppene. mange av de i de gruppene går jo i den stilen som her inne kalles "casualkledd" så vis jeg liker å gå i merke klær må jeg la de ligge hjemme å gå på dressmann å kjøpe meg litt klær for å gå på en kamp på åråsen.
            Your life
            A game
            turn it up, turn it up!

Kommentar

• UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

nå snakker jeg kun for meg selv og må si ejg ikke helt skjønner greiene selv, er så mye forskjellig i media osv. Noen steder står ditt og andre står datt, når man er mongolid Ole Ivars bonde fra Fetsund får man ikke med seg alt heller. så helt ærlig aner jeg ikke, veit jo ikke selv hva jeg har gjort galt for å bli utestengt utenom å være med i UFC.

Kan si det samme som ForZaFugLa, blir alle eller ingen uansett.
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• PubFugl
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Sep 2006
                • 27

Opprinnelig skrevet av André
                har vært på skolen så svarer innlegget nå:

Hvordan kan vi vite at klubben mener det a ? de skriver jo bare uniformen til de gruppene. mange av de i de gruppene går jo i den stilen som her inne kalles "casualkledd" så vis jeg liker å gå i merke klær må jeg la de ligge hjemme å gå på dressmann å kjøpe meg litt klær for å gå på en kamp på åråsen.
                Regner vel med att det kommer klare føringer på dette FØR søndagens kamp.

Kommentar

• PubFugl
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Sep 2006
                  • 27

nå snakker jeg kun for meg selv og må si ejg ikke helt skjønner greiene selv, er så mye forskjellig i media osv. Noen steder står ditt og andre står datt, når man er mongolid Ole Ivars bonde fra Fetsund får man ikke med seg alt heller. så helt ærlig aner jeg ikke, veit jo ikke selv hva jeg har gjort galt for å bli utestengt utenom å være med i UFC.
                  Ok, men da får vel jeg som alle andre smører meg med tålmodighet, og vente på neste utspill fra LSK samt møtet på torsdag. En dyd er tydeligvis en tålmodighet jeg ikke har...

Kommentar

• scages
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1292

så vis jeg liker å gå i merke klær må jeg la de ligge hjemme å gå på dressmann å kjøpe meg litt klær for å gå på en kamp på åråsen.
                    Tør jeg foreslå LSK-Shopen?

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

Opprinnelig skrevet av scages
                      Ja, sannsynlig at folk som er uskyldig utestengt gidder å gå å bruke penger på shoppen, for å støtte klubben.

Kommentar

• UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.

Alle.
                        menne det er jo flere igjen i fuglatifo...

jeg stiller opp hvis vi kan ha tifo'n å maler som en gærning til den blir ferdig jeg.. men det blir vel ikke noe...

men hva Krisser'n ChriZza, SvartOgGulKanarifugl, Gulost? dere der jo i FT... kan jo reise opp tifoen å ha en tifo.. så skal folka male
                        Lillestrøm

Kommentar

• Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Du sier jo at flere av stolene er bøyd,er dem ikke ødelagte da? eller er det jeg som bare er en Tullebukk. Trodde faktisk at en stol som er bøyd er ødelagt jeg men er faen ikke sikker lenger. Kan dere ikke vere så snill å innrømme ting i steden for og kunn gå i forsvar.
                          For å være helt ærlig skjønner jeg ikke at hverken resten av KFL-feltet eller LSK gidder å legge seg opp i de stolene på Felt C. Det er ALLTID UFC og hangarounds som står på den plassen, og dersom ikke vi har noe å utsette på at de stolene er litt bøyd, så skjønner jeg ikke hvorfor de absolutt må erstattes med nye av LSK. Det skjer ikke at andre enn UFC står der uansett, og det er ingen som tar skade av at akkurat de stolene er litt bøyd.

Forøvrig burde vi hatt en hoppeaksjon over hele RB sånn at vi kunne bli kvitt de stygge setene de har satt opp(Warning: spøk).

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          UFC har vel (med enkelte unntak) svart surt og inntatt skyttergravsposisjon fra første øyeblikk og svart surt og dust tilbake.

Jeg etterlyser igjen en viss selvransakelse og vurdering av egne handlinger, i motsetning til å innta "alle er i mot oss"- og "vi er uskyldige uansett" -holdninger.
                          Jeg er enig med deg i at mange i UFC går i skyttergravposisjon når de får kritikk mot seg. Jeg synes likevel at andre på forumet, innkludert deg oppfører dere på samme måte. Det handler om å være ydmyke. Det er mange som aldri er villige til å gi slipp på sin kritikk av UFC, uavhengig av om den er berettiget eller ikke. På samme måte mener jeg UFC burde lære seg å motta kritikk på en bedre måte. Man gir og tar på samme måte som andre behandler deg, og om jeg hadde vært den som var utsatt for en haug av kritikk som var urettferdig, ville jeg også gått i forsvarspossisjon. Dersom UFC-kritikerne blir flinkere til å være litt ydmyke i kritikken sin, ville jeg tro UFC var åpne for å bli mer ydmyke og ta imot kritikken på en annen måte. Det er sikkert mange både UFC-kritikkere og UFC-medlemmer som er uenige i at de ikke er ydmyke, men som nøytral tilskuer vil jeg ved min subjektive mening påstå at begge parter har noe å hente.

Angående tribunelivet på søndag har jeg som tidligere nevnt i tråden ingen intensjoner om å synge. Av den grunn at så lenge forsangerfeltene er utestengt, har vi ingen sjanse til å prestere i nærheten av det nivået vi kan. Gulost og Rønnern er vel stort sett de eneste forsangerne som ikke er utestengt, og det vil bli håpløst for disse å ta et helt Kanari-Felt aleine, det er nok å gjøre bare på Felt A. Uavhengig av hva folk måtte tro, er jeg relativt overbevist om at vi er langt mer avhengige av forsangerfeltene enn mange tror. Ikke bare skaper de et bra trøkk, men de er med på å dra med mange rundt, i langt større grad enn hva en vanlig sanger gjør. Jeg tror folk misforstår problemstillingen litt, for det er helt riktig at det ikke bare er forsangerfeltene som synger. Derimot er de veldig viktige med tanke på å dra med folk rundt som trenger et tupp i ræva for å synge. Dersom mangelen på forsangere er tilstede på søndag, tror jeg det vil merkes jævlig godt. Personlig synes jeg det er bedre å være stille og gi et signal om at jeg forholder med stille fram til forsangerne er tilbake, framfor å delta i et halvræva forsøk på å skape en stemning som vi aldri kommer til å nå.
                          Lauken er vår venn!

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

Opprinnelig skrevet av veiron
                            Å være realist, er det å svartmale?? Mener du seriøst at man ikke trenger forsangerfelt du a??
                            Har klanen forsangerfelt på Åråsen ?
                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3490

Opprinnelig skrevet av UFM1
                              menne det er jo flere igjen i fuglatifo...

jeg stiller opp hvis vi kan ha tifo'n å maler som en gærning til den blir ferdig jeg.. men det blir vel ikke noe...

men hva Krisser'n ChriZza, SvartOgGulKanarifugl, Gulost? dere der jo i FT... kan jo reise opp tifoen å ha en tifo.. så skal folka male
                              Problemet er at styret har stoppet FT. Tviler dermed med at tifo-ressursene vil bli stilt til disposisjon om andre ønsker å ta opp handsken og gjøre en innsats.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Storgata
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Apr 2008
                                • 122

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                Problemet er at styret har stoppet FT. Tviler dermed med at tifo-ressursene vil bli stilt til disposisjon om andre ønsker å ta opp handsken og gjøre en innsats.
                                Hvorfor har styret stoppet FT nå som de har vært i dialog med LSK?
                                *Jacta est alea*

Kommentar

• krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

Etter hva jeg har klart å lese meg frem til: (uten at det er min egne personlige mening)

UFC og MB (SAMT andre, borte/hjemmesuportere.) er ikke velkommene hvis de har på/med seg klær med Ultras, Hater NFF, ACAB eller andre tekster som går imot politiet eller forbund etc. Dette gjelder også bannere og flag.
                                  Det blir sikkert mer utfyldene fra klubben sin side på søndag eller nærmere søndag.
                                  Samt at noen (under 10stk fra hver gruppe) er utesteng.

Ser man bort fra de under 10stk fra hver gruppe er resten velkommene til kampen på søndag. Hvis de ikke har på seg det som er nevt over.

Samt at herverk (les: ødelagte stoler etc) kan føre til utestengelse hvis dette skjer fremover.

SKF er alle utestengt resten av årået.

Det er hvertfall slik jeg har forstått det gjennom media.
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3490

Opprinnelig skrevet av Storgata
                                    Hvorfor har styret stoppet FT nå som de har vært i dialog med LSK?
                                    Har ikke hørt noe som helst ifra styret som tilsier at vedtaket ifra i går er opphevet. For øvrig synes jeg styret har vært skammelig tause utenom post 1 i denne tråden.

Den eneste uttalelsen vi har fått siden er seniorkanaris' her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11674

Ingenting her nevner noe om aktiviteter er gjenopptatt, så da anser jeg gruppene som fortsatt stengte.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Raskolnikov
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1453

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      For øvrig synes jeg styret har vært skammelig tause utenom post 1 i denne tråden.
                                      Synes det er fint at styret har is i magen til å vente til etter møtet i morgen før de uttaler seg i hytt og pine. Må vel være bedre å prøve å enes om KFLs vei videre først og så ta uttalelsene etterpå?
                                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• André
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 419

Opprinnelig skrevet av scages

så det skal være krav å gå i lsk effekter på kamp nå da ? Vi lever da i et fritt land om jeg har skjønt det sånn. ikke at det er noe galt med lsk effektene, men man må vel få velge hva man vil ha på seg på kamp?
                                        Your life
                                        A game
                                        turn it up, turn it up!

Kommentar

• scages
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1292

så det skal være krav å gå i lsk effekter på kamp nå da ? Vi lever da i et fritt land om jeg har skjønt det sånn. ikke at det er noe galt med lsk effektene, men man må vel få velge hva man vil ha på seg på kamp?
                                          Var bare et forslag. Selvfølgelig skal du få gå i akkurat det du vil.

Kommentar

Working...