Var det ikke sånn at lsk nå har gjort om på utestengelsen?? Dere kan vell dra på kampen så lenge det ikke er med ufc-effekter? Eller tar jeg helt feil nå?
Kommuniké fra KFL
Collapse
X
-
Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.
Alle.Kommentar
-
Om det er 10 eller om det er fler blr vel mest sannsynlig avgjort på møtet de skal ha i kved. politiet å LSK går sammen å avgjør dette...
Men vi tålerer ikke at noen som ikke har gjort no, bare fordi de tar initiativ til ting blir utestengt, blir 10 utestengt, blir ALLE...* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Hvordan kan vi vite at klubben mener det a ? de skriver jo bare uniformen til de gruppene. mange av de i de gruppene går jo i den stilen som her inne kalles "casualkledd" så vis jeg liker å gå i merke klær må jeg la de ligge hjemme å gå på dressmann å kjøpe meg litt klær for å gå på en kamp på åråsen.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
nå snakker jeg kun for meg selv og må si ejg ikke helt skjønner greiene selv, er så mye forskjellig i media osv. Noen steder står ditt og andre står datt, når man er mongolid Ole Ivars bonde fra Fetsund får man ikke med seg alt heller. så helt ærlig aner jeg ikke, veit jo ikke selv hva jeg har gjort galt for å bli utestengt utenom å være med i UFC.
Kan si det samme som ForZaFugLa, blir alle eller ingen uansett.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
har vært på skolen så svarer innlegget nå:
Hvordan kan vi vite at klubben mener det a ? de skriver jo bare uniformen til de gruppene. mange av de i de gruppene går jo i den stilen som her inne kalles "casualkledd" så vis jeg liker å gå i merke klær må jeg la de ligge hjemme å gå på dressmann å kjøpe meg litt klær for å gå på en kamp på åråsen.Kommentar
-
nå snakker jeg kun for meg selv og må si ejg ikke helt skjønner greiene selv, er så mye forskjellig i media osv. Noen steder står ditt og andre står datt, når man er mongolid Ole Ivars bonde fra Fetsund får man ikke med seg alt heller. så helt ærlig aner jeg ikke, veit jo ikke selv hva jeg har gjort galt for å bli utestengt utenom å være med i UFC.Kommentar
-
Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.
Alle.
jeg stiller opp hvis vi kan ha tifo'n å maler som en gærning til den blir ferdig jeg.. men det blir vel ikke noe...
men hva Krisser'n ChriZza, SvartOgGulKanarifugl, Gulost? dere der jo i FT... kan jo reise opp tifoen å ha en tifo.. så skal folka maleLillestrømKommentar
-
Du sier jo at flere av stolene er bøyd,er dem ikke ødelagte da? eller er det jeg som bare er en Tullebukk. Trodde faktisk at en stol som er bøyd er ødelagt jeg men er faen ikke sikker lenger. Kan dere ikke vere så snill å innrømme ting i steden for og kunn gå i forsvar.
Forøvrig burde vi hatt en hoppeaksjon over hele RB sånn at vi kunne bli kvitt de stygge setene de har satt opp(Warning: spøk).
UFC har vel (med enkelte unntak) svart surt og inntatt skyttergravsposisjon fra første øyeblikk og svart surt og dust tilbake.
Jeg etterlyser igjen en viss selvransakelse og vurdering av egne handlinger, i motsetning til å innta "alle er i mot oss"- og "vi er uskyldige uansett" -holdninger.
Angående tribunelivet på søndag har jeg som tidligere nevnt i tråden ingen intensjoner om å synge. Av den grunn at så lenge forsangerfeltene er utestengt, har vi ingen sjanse til å prestere i nærheten av det nivået vi kan. Gulost og Rønnern er vel stort sett de eneste forsangerne som ikke er utestengt, og det vil bli håpløst for disse å ta et helt Kanari-Felt aleine, det er nok å gjøre bare på Felt A. Uavhengig av hva folk måtte tro, er jeg relativt overbevist om at vi er langt mer avhengige av forsangerfeltene enn mange tror. Ikke bare skaper de et bra trøkk, men de er med på å dra med mange rundt, i langt større grad enn hva en vanlig sanger gjør. Jeg tror folk misforstår problemstillingen litt, for det er helt riktig at det ikke bare er forsangerfeltene som synger. Derimot er de veldig viktige med tanke på å dra med folk rundt som trenger et tupp i ræva for å synge. Dersom mangelen på forsangere er tilstede på søndag, tror jeg det vil merkes jævlig godt. Personlig synes jeg det er bedre å være stille og gi et signal om at jeg forholder med stille fram til forsangerne er tilbake, framfor å delta i et halvræva forsøk på å skape en stemning som vi aldri kommer til å nå.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
menne det er jo flere igjen i fuglatifo...
jeg stiller opp hvis vi kan ha tifo'n å maler som en gærning til den blir ferdig jeg.. men det blir vel ikke noe...
men hva Krisser'n ChriZza, SvartOgGulKanarifugl, Gulost? dere der jo i FT... kan jo reise opp tifoen å ha en tifo.. så skal folka maleHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Etter hva jeg har klart å lese meg frem til: (uten at det er min egne personlige mening)
UFC og MB (SAMT andre, borte/hjemmesuportere.) er ikke velkommene hvis de har på/med seg klær med Ultras, Hater NFF, ACAB eller andre tekster som går imot politiet eller forbund etc. Dette gjelder også bannere og flag.
Det blir sikkert mer utfyldene fra klubben sin side på søndag eller nærmere søndag.
Samt at noen (under 10stk fra hver gruppe) er utesteng.
Ser man bort fra de under 10stk fra hver gruppe er resten velkommene til kampen på søndag. Hvis de ikke har på seg det som er nevt over.
Samt at herverk (les: ødelagte stoler etc) kan føre til utestengelse hvis dette skjer fremover.
SKF er alle utestengt resten av årået.
Det er hvertfall slik jeg har forstått det gjennom media.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Har ikke hørt noe som helst ifra styret som tilsier at vedtaket ifra i går er opphevet. For øvrig synes jeg styret har vært skammelig tause utenom post 1 i denne tråden.
Den eneste uttalelsen vi har fått siden er seniorkanaris' her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11674
Ingenting her nevner noe om aktiviteter er gjenopptatt, så da anser jeg gruppene som fortsatt stengte.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Synes det er fint at styret har is i magen til å vente til etter møtet i morgen før de uttaler seg i hytt og pine. Må vel være bedre å prøve å enes om KFLs vei videre først og så ta uttalelsene etterpå?Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar