Kommuniké fra KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Storgata
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2008
    • 122

    Opprinnelig skrevet av xeR
    Det er så jævli offside å legge skylda på ufc og mb alene for ødelegging av stoler... På cupfinalen var det en haug med ødelagte stoler som ikke var i nærheten av der hverken ufc eller mb oppholdt seg..
    Haha. Flere har sagt det motsatte. At det var nettopp der hvor disse gruppene hadde oppholdt seg.
    *Jacta est alea*

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Storgata
      Haha. Flere har sagt det motsatte. At det var nettopp der hvor disse gruppene hadde oppholdt seg.
      Da ber jeg deg om å forklare hvorfor det var minst 10 ødelagte stoler rundt der jeg stod. jeg stod ikke i nærheten av noen av de nevnte gruppene.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        Noen av de som nå er utestengt, var kanskje ikke en gang på kamp sist. Men sånn er det. Velger man å være tilknyttet en gruppe som bråker, da er du utestengt. Men er du en vanlig Kanari-fan, som forkaster Ultras, da er du hjertelig velkommen.

        Tatt fra intervjuet på fxt.no

        LSK som den fine klubben de er, så prøver de å splitte oss.
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • Storgata
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2008
          • 122

          Opprinnelig skrevet av xeR
          Da ber jeg deg om å forklare hvorfor det var minst 10 ødelagte stoler rundt der jeg stod. jeg stod ikke i nærheten av noen av de nevnte gruppene.
          Det var vel flere stoler enn de 10 du snakker om? Hold deg til sak!
          *Jacta est alea*

          Kommentar

          • Storgata
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2008
            • 122

            Opprinnelig skrevet av general
            LSK som den fine klubben de er, så prøver de å splitte oss.
            Hvem er "oss"?
            *Jacta est alea*

            Kommentar

            • ForZaFugLa
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2005
              • 78

              Opprinnelig skrevet av chrissp
              Jeg får melde meg da. Min innsats er sikkert ikke nok, men alle bekkker små vet dere...

              Men jeg vil først påpeke én ting. Tidligere i tråden har jeg rost innsatsen til blant annet UFC på det de gjør på tribunen. I denne sammenheng må det likevel bli underordnet, fordi de negative sidene på lang sikt er mer skadelig for KFL og LSK.

              Så. Jeg kan delta hele fredag og hele lørdag. Hvis noen mener jeg kan bidra, så gi meg beskjed.

              Jeg kommer uansett til å stille på kamp, og vil gjøre alt jeg kan for å ta i litt ekstra denne gangen og få med folk rundt meg.
              Etter så mange år med hardt arbeid å slit for å støtte klubben, med store TIFOER,sangmøter,tribunemøter og alt så er DU klar for å bidra??? hvor har du vært de forigående årene ?
              jeg har vært meldem i KFL siden 1996, å vært på åråsen i all min tid å hjelpet til så godt jeg kan med å være blant de som har fått med meg mest R
              L kamper og borteturer de siste årene, å nå først er du klar for å bidra.. Ikke værst. hvor er logikken hen ?
              * LSK 1917 *

              * Gulsvarte Brødre *

              -- Frihet for ultras --

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Opprinnelig skrevet av Storgata
                Det var vel flere stoler enn de 10 du snakker om? Hold deg til sak!

                Snakk for deg sjøl.

                Jeg snakker om det jeg så rundt meg. Og hvordan klarer du å få dette til å ikek ha noe med saken å gjøre.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av Storgata
                  Hvem er "oss"?
                  Siden du må ha det inn med teskje; KFL....
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    Opprinnelig skrevet av Storgata
                    Hvem er "oss"?
                    Oss er KFL. Vi står da sammen om dette?

                    Tipper du sitter å er sykt gira på at dette skal gå til helvete bare fordi du skal få din egen lille seier mot UFC og andre.
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      Skjerp dere!!
                      Dette her høres ut som en gjeng med sutreonger.....dette her har vi dratt på oss sjøl.....og nå får vi svi for at vi ikke har tatt nødvendig grep tidligere og fjernet de som bråker. Om "de" er den eller den grupperingen er totalt uvesentlig, vi er Kanarifansen!
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • Storgata
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2008
                        • 122

                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Siden du må ha det inn med teskje; KFL....
                        Flere av gruppene har jo tydelig gått på utsiden av det KFL er.

                        Hvis denne mentaliteten som nå har bredt seg med politihat, hat mot nff, og at man skal ha en fiendtlig holdning overfor egen klubb. Da er det mange som ønsker å avslutte sitt medlemskap i KFL.
                        *Jacta est alea*

                        Kommentar

                        • skjetten
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2006
                          • 40

                          Sitat Frank Grønlund:
                          - Det handler om Ultras
                          Lillestrøm som klubb har nemlig bestemt seg. De kommer aldri mer til å godta at såkalte Ultras-grupperinger får adgang til Åråsen. De fleste av medlemmene i de gruppene er velkommen tilbake som vanlige fans senere. Men ikke mot Vålerenga.

                          Hva gjør ufc og mb nå?

                          Mitt forslag er at dere dropper ultrasnavn og symboler, at dere fortsetter å gjøre en utrolig viktig jobb for klubben og at dere stort sett hele tiden oppfører dere skikkelig.

                          Kommentar

                          • Storgata
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2008
                            • 122

                            Opprinnelig skrevet av general
                            Oss er KFL. Vi står da sammen om dette?

                            Tipper du sitter å er sykt gira på at dette skal gå til helvete bare fordi du skal få din egen lille seier mot UFC og andre.
                            KFL er 6.000 medlemmer. Jeg vil tro at det finnes andre meninger enn UFCs/MBs.
                            *Jacta est alea*

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              Opprinnelig skrevet av Storgata
                              Flere av gruppene har jo tydelig gått på utsiden av det KFL er.

                              Hvis denne mentaliteten som nå har bredt seg med politihat, hat mot nff, og at man skal ha en fiendtlig holdning overfor egen klubb. Da er det mange som ønsker å avslutte sitt medlemskap i KFL.
                              Kjenner at jeg ikke hadde brydd meg om du leverte inn ditt i alle fall.

                              Du sier også at KFL er over 6000 medlemmer.. Ja, det er sant, men det er også 5900 av disse som ikke rører en cm på rævva si. Og nå har klubben valgt å gå på de siste 100 (hvorav 90 er uskyldige) som gjør mest for klubben, mest for oss, mest for alle. Da må vi ta stilling. De 90 uskyldige er mye viktigere for kfl enn de resterende 5900. Det er verste som finnes er uskyldig dømte og disse stiller jeg meg 100% bak.
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • Skikanari
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Oct 2007
                                • 19

                                Og nå mista jeg litt trua........

                                Sakset fra Nettavisen (håper noen er feilsitert):
                                "Tviler på dialog
                                - Kanari-fansen etterlyser dialog. Vil dere møte dem?
                                - Det er det styreformannen som må ta initiativ til, men de løsningene som skisseres av Kanari-fansen anser vi å være farligere enn vår løsning. Deres løsning er at de skal plukke ut de som er farlige. De skal altså stå som dommere over sine egne. Det mener vi er farligere, sier Grønlund."

                                Her mener jeg Grønlund driter seg så vanvittig ut at jeg finner ikke ord! Det er nettopp selvjustis som gjorde at både VIF og Brann har klart å komme en tilsvarende uting til livs. Internjustis OG DIALOG!!!

                                Håper noen kan dementere uttalelsene fort som f.....

                                Når han i tillegg siteres på følgende:
                                " Vi skal forholde oss til styret av Kanari-fansen, men i det styret er det to mann som ble arrestert i forbindelse med Stabæk-kampen. Det er altså de som hevder at de sitter på løsningen. Jeg føler at de har mistet litt troverdighet,......"

                                Tja, da er vel grunnlaget for enhver dialog borte?

                                Skulle gjerne hørt Grønlund komme med noen forslag til løsning og ikke hovere over at to fra KFL styret ble arrestert.

                                Nei, nå ble jeg bare innmari trist!

                                Kommentar

                                • Kenneth
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Oct 2005
                                  • 51

                                  nå som MB å UFC er på ferie, så får alle de som hater oss vise oss hvordan det skal gjøres på tribunene! så skal vi sitte hjemme, å se på tv hvordan det skal gjøres feilfritt!

                                  Storgata er vel forsanger regner jeg med?

                                  Kommentar

                                  • pistage
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 285

                                    Opprinnelig skrevet av Storgata
                                    KFL er 6.000 medlemmer. Jeg vil tro at det finnes andre meninger enn UFCs/MBs.
                                    Ja tydelig at du har det ihvertfall. Registrert deg her kun for å provosere? aldr sett deg aktiv på dette fora før...

                                    Som forklart maaange ganger før hadde hverken mb eller ufc noe med blussinga å gjøre, heller ikke spytting og slåssing. Det er ikke uten grunn at vi ikke har fått redegjørelse fra LSK styret for hvorfor vi er utestengt. Fordi de måtte skylde på noen virker det som. Ultras diskusjonen er tatt mange ganger før, jeg synes både du og Frank Grønlund kan sette dere sammen og lese den laaange diskusjonen som er tatt før. Selv var jeg ikke på kampen engang, men utestengt det er jeg... At du og andre kan støtte denne avgjørelsen er helt utrolig. Justismord!

                                    Kommentar

                                    • skjetten
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Nov 2006
                                      • 40

                                      Opprinnelig skrevet av Kenneth
                                      nå som MB å UFC er på ferie, så får alle de som hater oss vise oss hvordan det skal gjøres på tribunene! så skal vi sitte hjemme, å se på tv hvordan det skal gjøres feilfritt!
                                      Grønlund sier at LSK har bestemt seg for å aldri mer til å godta at såkalte Ultras-grupperinger får adgang til Åråsen.

                                      Hva gjør dere nå? Endrer profil/oppløser gruppene eller lar være å gå på Åråsen?

                                      Kommentar

                                      • Kenneth
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2005
                                        • 51

                                        Opprinnelig skrevet av skjetten
                                        Grønlund sier at LSK har bestemt seg for å aldri mer til å godta at såkalte Ultras-grupperinger får adgang til Åråsen.

                                        Hva gjør dere nå? Endrer profil/oppløser gruppene eller lar være å gå på Åråsen?
                                        Vi oppløser IKKE gruppene! å tro meg, vi kommer tilbake

                                        Kommentar

                                        • ForZaFugLa
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Oct 2005
                                          • 78

                                          Opprinnelig skrevet av Kenneth
                                          Vi oppløser IKKE gruppene! å tro meg, vi kommer tilbake
                                          Mest fornuftige som har blitt sagt i dag
                                          * LSK 1917 *

                                          * Gulsvarte Brødre *

                                          -- Frihet for ultras --

                                          Kommentar

                                          Working...