Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

Opprinnelig skrevet av veiron
    Jeg mener det er på tide å få bort Grønlund! Den fyren har vist gjennom flere år at han ikke evner å sette seg inn i situasjonen til supporterne.
    Få inn en fornuftig fyr med bakgrunn i KFL istedenfor.

Nå får jeg sikkert mye pes, men det driter jeg i. Mannen har irritert meg med sin arroganse lenge.
    Fra denne kanten er det bare støtte å få. Mannen har drevet heksejakt på UFC siden dag en, igår var en seier for han.
    Jeg er helt overbevist om at han har kjørt denne prossesen for alt den er verdt.

Siste ord er ikke sagt, sannheten om skal frem. Dette gjelder også LSK sikkerhet, Norges mest manipulerende backstabbere.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

Opprinnelig skrevet av Odalsgata
      Hittil i dag har jeg lest at klubben er en gjeng fitter og løgnere.
      Hvorfor vil du ha noe med en sånn gjeng å gjøre?
      Som jeg sa tidligere, beklager jeg denne utalsen. Sinnet tok overhånd. Beklager igjen.
      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• fuglungen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 195

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
        Åssen blir stemninga på vif kampen nå dA?
        Helt død håper jeg. Slik at vi kan få hjelp av sponsorer til å legge press på LSK-styret.

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Opprinnelig skrevet av Storgata
          Jeg synes man bør holde persondebatten på et minimum. Det er vel et par personer fra KFL-styret som gjerne ønsker dette selv i første omgang? Eller bør kanskje de få navnet sitt smørt utover forumet?.
          Det veit jeg ikke noe om. Jeg snakker for meg selv!

Kommentar

• Storgata
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2008
            • 122

Men det føles jævlig urettferdig at styret i LSK skal rive ned det KFL har bygget opp gjennom flere år. Det har blitt veldig bra på tribunen. Hvorfor straffe HELE UFC og MB?? Latterlig!
            UFC og MB forsvaret jo blusseren på Nadderud. De hyttet never mot politet og skrek: "En for alle, alle for en!". For å forsvare en dust som nesten ikke engang har vært på kamp før (ifølge ryktene). For å forsvare en dustehandling som alle er enige om at var teit.

Det er ikke klubben som ha gjort noe galt her. Det er KFL som har latt en ukultur vokse for stor.
            *Jacta est alea*

Kommentar

• Storgata
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2008
              • 122

Det veit jeg ikke noe om. Jeg snakker for meg selv!
              Ja, og da bør du kanskje holde deg for god til å dra dette ned til personer. Hold deg til saken. Personene som sitter i styret som ble tatt av politiet ønsker vel ikke å få mer oppmerksomhet rundt dette?

Jeg håper forresten de personene ikke sitter bak avgjørelsen om å legge ned hele dritten. De bør snarest uansett avgjørelse fra klubben vurdere sin stilling.
              *Jacta est alea*

Kommentar

• Raskolnikov
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1453

Opprinnelig skrevet av Skinke
                Som jeg sa tidligere, beklager jeg denne utalsen. Sinnet tok overhånd. Beklager igjen.
                Foreslår du bruker muligheten til å redigere innlegget, så slipper vi kanskje at flere kommenterer en uttalelse du uansett ikke står for.
                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Storgata
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Apr 2008
                  • 122

Opprinnelig skrevet av fuglungen
                  Helt død håper jeg. Slik at vi kan få hjelp av sponsorer til å legge press på LSK-styret.
                  Det så gøy at noen faktisk glemmer at KFL også har sponsorer. En av de største er Per Mathisen, Åkrene Mekaniske Verksted. Han er også leder for LSK.

Jeg tror godeste Mathisen nå vurderer om han skal støtte KFL videe.
                  *Jacta est alea*

Kommentar

• Harix
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • May 2006
                    • 118

Er noen fra ledelsen i LSK innvitert til å være med på medlemsmøtet på Torsdag?

Kommentar

• veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

Ja, og da bør du kanskje holde deg for god til å dra dette ned til personer. Hold deg til saken. Personene som sitter i styret som ble tatt av politiet ønsker vel ikke å få mer oppmerksomhet rundt dette?
                      Greit nok at man ikke skal henge ut personer, men jeg følte for å nevne det ettersom jeg føler at Grønlund er en torn i siden.

De i KFL-styret som ble tatt av politiet har jeg ikke nevnt, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med det??

Kommentar

• fuglungen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2004
                        • 195

Det så gøy at noen faktisk glemmer at KFL også har sponsorer. En av de største er Per Mathisen, Åkrene Mekaniske Verksted. Han er også leder for LSK.

Jeg tror godeste Mathisen nå vurderer om han skal støtte KFL videe.
                        Det virker på meg som du har veldig lite peiling på hvordan LSK som klubb fungerer.

Det finnes ganske mange andre store hovedsponsorer også. Du kan jo spørre LSK styret og sentrale personer i KFL, hvordan sponsorene var da KFL truet med boikott etter luxemburg kampen.

Kommentar

• Kdlnor
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Feb 2003
                          • 76

Hva snakker du om?? Jeg har aldri i mitt liv brutt noen regler eller lover, bortsett fra å pisse på offentlig sted. Dette gjelder nok mange andre også. Men det føles jævlig urettferdig at styret i LSK skal rive ned det KFL har bygget opp gjennom flere år. Det har blitt veldig bra på tribunen. Hvorfor straffe HELE UFC og MB?? Latterlig!
                          Jeg fatter ikke hvorfor en og en av oss hele tiden skal gåut å si "jeg har aldri gjort noe galt" mulig det og jeg tror deg på det. Men poenget er jo at vi som gruppe til sammen gjør noe galt. Det har nå skjedd på 3 kamper etter hverandre!

Og når du sier at det føles jævlig urettferdig at styret i LSK skal rive ned ned KFL har bygget opp igjennom flere år, så må jeg si at jeg ikke skjønner en dritt av dette her. Slik det ser ut nå, så er man i ferd med å bygge en supportergruppe som lager bråk på norske fotballbaner! Noe har gått galt, det må da for faaen meg alle se. Og det er da vel ikke LSK sin feil?

LSK har som plikt å ta tak i denne saken, og de har valgt å utestenge gruppereinger de ikke ønsker å bli assosiert med. Det har de all mulige rett til å gjøre.

Desverre så blir noen uskyldige dratt med i suget og det er disse man bør jobbe for å frikjenne. Ikke sitte å kritisere LSK for å ta grep i ukulturen som har oppstått!

Kommentar

• PubFugl
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Sep 2006
                            • 27

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Ser at det kommer noen reaksjoner på at KFL nå trykker på pauseknappen. Dette er selvfølgelig ingen boikott av LSK fra KFL sin del, men rett og slett en konsekvens av utestengelsene.

De to nevnte styremedlemmene samt medlemmene i UFC og MB er alle personer som KFL er helt avhengig av for å gjennomføre tribunearrangement slik vi er blitt vant til de siste årene.

1. Synging. UFC og MB er to sterke forsangerfelt med ditto forsangere som folk følger. De etablerte forsangerene som er igjen har ikke noe ønske om å ta på seg denne jobben uten støtte fra de nevnte grupperingene. Det betyr ikke at KFL oppfordrer til stillhet mot klanen, men ingen av de etablerte forsangerene vil initiere sang.

2. Turer. Turgruppa er 100% avhengig av flere av de utestengte og det lar seg ikke gjøre å erstatte de i en håndvending.

3. Tifo. FuglaTifo har en meget stor andel av sine medlemmer fra undergruppene MB, UFC og Råholt Kanaris. FT føler at de resterende medlemmene som ikke er utestengt rett og slett ikke kan håndtere en tifo av de dimensjonene som er tenkt mot vålerengens if ikke lar seg gjennomføre uten at de fleste i FT er med på det.

4. KFL-sikkerhet. Uten noe planlagt tribunearrangement, er KFL-sikkerhets tilstedeværelse av mindre behov.

Det er også verdt å nevne at ett av de to utestengte styremedlemmene i KFL er blitt utestengt på et grunnlag som bokstavelig talt stinker. Vedkommede ble anholdt av politiet for urinering på offentlig sted. Altså noe enhver person i KFL og LSK trolig har gjort en eller annen gang i sitt liv.

Det andre styremedlemmet i KFL forsøkte, på en rolig og avbalansert måte, å megle i en kjekling mellom LSK-supportere på Nadderud, men det resultat at han ble anholdt. Altså han forsøkte å roe gemyttene, men var på feil tid, til feil sted med feil politi rundt seg.
                            Prinsippsaken til LSK mot undergrupperingene og uønsket adferd koker litt bort i kålen her.

Dersom overnevnte er grunnen til att disse personene ble anholdt er LSK virkelig ute å tøver. Ser att de gjerne vil ta tak i problemne, men da må de for guds skyld ha noe de kan slå i boret med.

Det samme blir det når de utestenger UFC og MB, en gruppe kan ikke straffes for hva noen enkelt personer gjør.

Kommentar

• Bondekanari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2004
                              • 146

Det virker på meg som du har veldig lite peiling på hvordan LSK som klubb fungerer.

Det finnes ganske mange andre store hovedsponsorer også. Du kan jo spørre LSK styret og sentrale personer i KFL, hvordan sponsorene var da KFL truet med boikott etter luxemburg kampen.
                              Les innlegget en gang til. Det var her snakk om KFL sine sponsorer, ikke LSK sine.

Kommentar

• Storgata
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Apr 2008
                                • 122

Jeg tror personlig at sponsorene nå er mer bekymret for utviklingen i KFL, og om deres merkevare skal assosieres med pøbler.
                                *Jacta est alea*

Kommentar

• Storgata
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2008
                                  • 122

Opprinnelig skrevet av PubFugl
                                  Det samme blir det når de utestenger UFC og MB, en gruppe kan ikke straffes for hva noen enkelt personer gjør.
                                  Jo, når man identifiserer seg med gruppen, og holdningene den har så bør den gruppen være uønsket på Åråsen.

UFC og MB har aldri aldri aldri tatt selvkritikk på noe som helst, men samtidig utvikler problemet seg videre. Kanskje på tide å rydde opp UFC og MB?
                                  *Jacta est alea*

Kommentar

• fuglungen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2004
                                    • 195

Jeg tror personlig at sponsorene nå er mer bekymret for utviklingen i KFL, og om deres merkevare skal assosieres med pøbler.
                                    Men tror du sponsorene kommer til å reagere hvis det er stille på feltet?

Kommentar

• OppsalKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2008
                                      • 1881

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                      Åssen blir stemninga på vif kampen nå dA?
                                      Mye bedre etter at ukultur ble utestengt.
                                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• OppsalKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2008
                                        • 1881

Viktig poeng.

Opprinnelig skrevet av Harix
                                        Er noen fra ledelsen i LSK innvitert til å være med på medlemsmøtet på Torsdag?
                                        Et godt poeng. Et meget godt poeng.

Kunne du email klubben? Eller kunne en av KFL'ene på våre vegner gjøre det?
                                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• fuglungen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2004
                                          • 195

Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                                          Les innlegget en gang til. Det var her snakk om KFL sine sponsorer, ikke LSK sine.
                                          Ta du og les igjenom hele tråden du.

Kommentar

Working...