Kommuniké fra KFL
Collapse
X
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Noen av de som nå er utestengt, var kanskje ikke en gang på kamp sist. Men sånn er det. Velger man å være tilknyttet en gruppe som bråker, da er du utestengt. Men er du en vanlig Kanari-fan, som forkaster Ultras, da er du hjertelig velkommen.
Tatt fra intervjuet på fxt.no
LSK som den fine klubben de er, så prøver de å splitte oss.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg får melde meg da. Min innsats er sikkert ikke nok, men alle bekkker små vet dere...
Men jeg vil først påpeke én ting. Tidligere i tråden har jeg rost innsatsen til blant annet UFC på det de gjør på tribunen. I denne sammenheng må det likevel bli underordnet, fordi de negative sidene på lang sikt er mer skadelig for KFL og LSK.
Så. Jeg kan delta hele fredag og hele lørdag. Hvis noen mener jeg kan bidra, så gi meg beskjed.
Jeg kommer uansett til å stille på kamp, og vil gjøre alt jeg kan for å ta i litt ekstra denne gangen og få med folk rundt meg.
jeg har vært meldem i KFL siden 1996, å vært på åråsen i all min tid å hjelpet til så godt jeg kan med å være blant de som har fått med meg mest R
L kamper og borteturer de siste årene, å nå først er du klar for å bidra.. Ikke værst. hvor er logikken hen ?* LSK 1917 *
* Gulsvarte Brødre *
-- Frihet for ultras --Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skjerp dere!!
Dette her høres ut som en gjeng med sutreonger.....dette her har vi dratt på oss sjøl.....og nå får vi svi for at vi ikke har tatt nødvendig grep tidligere og fjernet de som bråker. Om "de" er den eller den grupperingen er totalt uvesentlig, vi er Kanarifansen!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Flere av gruppene har jo tydelig gått på utsiden av det KFL er.
Hvis denne mentaliteten som nå har bredt seg med politihat, hat mot nff, og at man skal ha en fiendtlig holdning overfor egen klubb. Da er det mange som ønsker å avslutte sitt medlemskap i KFL.*Jacta est alea*Kommentar
-
Sitat Frank Grønlund:
- Det handler om Ultras
Lillestrøm som klubb har nemlig bestemt seg. De kommer aldri mer til å godta at såkalte Ultras-grupperinger får adgang til Åråsen. De fleste av medlemmene i de gruppene er velkommen tilbake som vanlige fans senere. Men ikke mot Vålerenga.
Hva gjør ufc og mb nå?
Mitt forslag er at dere dropper ultrasnavn og symboler, at dere fortsetter å gjøre en utrolig viktig jobb for klubben og at dere stort sett hele tiden oppfører dere skikkelig.Kommentar
-
Kommentar
-
Du sier også at KFL er over 6000 medlemmer.. Ja, det er sant, men det er også 5900 av disse som ikke rører en cm på rævva si. Og nå har klubben valgt å gå på de siste 100 (hvorav 90 er uskyldige) som gjør mest for klubben, mest for oss, mest for alle. Da må vi ta stilling. De 90 uskyldige er mye viktigere for kfl enn de resterende 5900. Det er verste som finnes er uskyldig dømte og disse stiller jeg meg 100% bak.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Og nå mista jeg litt trua........
Sakset fra Nettavisen (håper noen er feilsitert):
"Tviler på dialog
- Kanari-fansen etterlyser dialog. Vil dere møte dem?
- Det er det styreformannen som må ta initiativ til, men de løsningene som skisseres av Kanari-fansen anser vi å være farligere enn vår løsning. Deres løsning er at de skal plukke ut de som er farlige. De skal altså stå som dommere over sine egne. Det mener vi er farligere, sier Grønlund."
Her mener jeg Grønlund driter seg så vanvittig ut at jeg finner ikke ord! Det er nettopp selvjustis som gjorde at både VIF og Brann har klart å komme en tilsvarende uting til livs. Internjustis OG DIALOG!!!
Håper noen kan dementere uttalelsene fort som f.....
Når han i tillegg siteres på følgende:
" Vi skal forholde oss til styret av Kanari-fansen, men i det styret er det to mann som ble arrestert i forbindelse med Stabæk-kampen. Det er altså de som hevder at de sitter på løsningen. Jeg føler at de har mistet litt troverdighet,......"
Tja, da er vel grunnlaget for enhver dialog borte?
Skulle gjerne hørt Grønlund komme med noen forslag til løsning og ikke hovere over at to fra KFL styret ble arrestert.
Nei, nå ble jeg bare innmari trist!Kommentar
-
Som forklart maaange ganger før hadde hverken mb eller ufc noe med blussinga å gjøre, heller ikke spytting og slåssing. Det er ikke uten grunn at vi ikke har fått redegjørelse fra LSK styret for hvorfor vi er utestengt. Fordi de måtte skylde på noen virker det som. Ultras diskusjonen er tatt mange ganger før, jeg synes både du og Frank Grønlund kan sette dere sammen og lese den laaange diskusjonen som er tatt før. Selv var jeg ikke på kampen engang, men utestengt det er jeg... At du og andre kan støtte denne avgjørelsen er helt utrolig. Justismord!Kommentar
-
Hva gjør dere nå? Endrer profil/oppløser gruppene eller lar være å gå på Åråsen?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar