Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

Opprinnelig skrevet av chrissp
    Jeg får melde meg da. Min innsats er sikkert ikke nok, men alle bekkker små vet dere...

Men jeg vil først påpeke én ting. Tidligere i tråden har jeg rost innsatsen til blant annet UFC på det de gjør på tribunen. I denne sammenheng må det likevel bli underordnet, fordi de negative sidene på lang sikt er mer skadelig for KFL og LSK.

Så. Jeg kan delta hele fredag og hele lørdag. Hvis noen mener jeg kan bidra, så gi meg beskjed.

Jeg kommer uansett til å stille på kamp, og vil gjøre alt jeg kan for å ta i litt ekstra denne gangen og få med folk rundt meg.
    Opprinnelig skrevet av ForZaFugLa
    Etter så mange år med hardt arbeid å slit for å støtte klubben, med store TIFOER,sangmøter,tribunemøter og alt så er DU klar for å bidra??? hvor har du vært de forigående årene ?
    jeg har vært meldem i KFL siden 1996, å vært på åråsen i all min tid å hjelpet til så godt jeg kan med å være blant de som har fått med meg mest R
    L kamper og borteturer de siste årene, å nå først er du klar for å bidra.. Ikke værst. hvor er logikken hen ?
    Logikken har jeg nok. Ikke la deg og dine venner bli lurt. KFL teller mange tusen medlemmer, og jeg tror nok ganske mange støtter Sportsklubben i denne saken. Sportsklubben fremtid blir ikke avgjort på grunn av utestengelsen av dere.

Henda i været! Jeg er skyldig. Jeg har ikke bidratt til TIFO tidligere eller tribunemøter. Det har vel heller ikke 5500 eller deromkring av de andre medlemme gjort.

Derimot så mener jeg at man absolutt ikke bør ha tilhørt den innerste av de innerste sirklene av KFL, UFC og MB for å da del i denne debatten. Denne debatten må gå over det faktum at dere er gode bidragsytere på tribunen. Den handler om Sportsklubbens fremtid og hvilke elementer KFL ønsker å inkludere i sitt fellesskap.

Så mange sjanser dere har hatt, men kun gått i den ene skyttergraven etter den andre. Til slutt var det altså ikke flere steder å gjemme seg. Takk til Sportsklubben for resolutt handling.
    Bølerkanaris

Kommentar

• robbie_fanzine
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Jul 2006
      • 24

Forbannet

Jeg sier bare gi faen i hva lsk styret sier.. alle som er urettmessig utestengt bare møt opp hver kamp.. For hver som slipper inn blir en seier mot et diktaurstyret som tydligvis råder i klubben for tiden.... Uskyldige skal ikke straffes for noe de ikke har gjort. Og for de som har gjort noe og blir straffet, skal det være en en straffutmåling... ikke noe ubestemt tid... Blir jævlig provosert av denne type handlinger.. La oss vise motstand mot denne type handlinger..

Sier bare:

Kim Jong-il, Adolf Hitler, Benito Mussolini, Josef Stalin, Augusto Pinochet, Idi Amin, NFF, Styret i LSK !:evil::evil::evil:

Kommentar

• Kenneth
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2005
        • 51

Opprinnelig skrevet av skjetten
        ikke noe som helst? er alt en eneste stor misforståelse?

uansett om dere har gjort noe galt eller ikke så ønsker ikke klubben at dere bruker navn og symboler som forbindes med fotballbråk fra andre europeiske land. og der tror jeg de kommer til å være sta.
        Man kan ikke straffe folk fordi de vifter med flagg, hopper å synger høyt..

Kommentar

• Ted
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2005
          • 127

Opprinnelig skrevet av robbie_fanzine

Sier bare:

Kim Jong-il, Adolf Hitler, Benito Mussolini, Josef Stalin, Augusto Pinochet, Idi Amin ! :evil::evil::evil:
          Hvis disse gutta hadde vart her, hadde gruppene som det snakkes om nå aldrig sett dagens lys!
          Flisbyen Ultras Casuals Kamikaze

Kommentar

• Jan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2007
            • 386

Syntes det er bra at LSK rydder opp i dette nå, før ultras problemene eskalerer. Virker også som endel av styret prater mere for seg selv en resten av KFL når de går ut med KFL's "meninger"...

Ett eksempel på dårlige holdninger kan man bare se på tråden "Innsamling for bota". Istedenfor å ordne opp i holdninger/problemet. Så legger man skylden på NFF istedenfor selve problemet. At 20-30 stykker sier seg villig til å "hjelpe" til med bota. Så vedder jeg på at man finner mere enn 30 stk som syntes bluss er ett helt unødvendig element på en fotballkamp.

Kommentar

• Storgata
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2008
              • 122

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              At disse ble arrestert uten å ha gjort noe galt spiller ingen rolle?
              Da synes jeg de bør forfølge saken i rettsystemet og renvaske seg. Inntil det bør de ikke ha noe med saken å gjøre.
              *Jacta est alea*

Kommentar

• FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

Opprinnelig skrevet av Storgata
                At to av personene som ble arrestert er styremedlemmer, og at LSK-styret nekter å forhandle med disse? Er Grønlund et rasshøl da? Jeg mener han har tatt en voksen avgjørelse. Skal man forhandle med noen så kan ikke disse også være en del av problemet.

Når man ser på grunnlaget disse to er arrestert for så er det jo tydelig at de ikke er en del av problemet, hadde de vært en del av problemet så hadde de heller ikke vært i KFL-styret.
                Kim
                Styremedlem KFL

Kommentar

• skjetten
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2006
                  • 40

Frank Grønlund har spilt 13 sesonger i klubben, har to seriemesterskap, tre cupmesterskap, er tildelt LSK-statuetten, blitt utnevnt til æresmedlem og er nå daglig leder.

Er det en mann som ikke vil klubben vel?

Stiller større spørsmålstegn ved klubbtilhørigheten til personer som på død og liv må blusse, som absolutt må forsvare undergrupper som ufc og mb, som ødelegger stoler, som skjeller ut politiet m.m.

Kommentar

• grov
                    Juniormedlem
                    • Apr 2008
                    • 0

Idiotisk oppførsel av både politi og ledelse i lillestrøm!
                    De skulle rett og slett vært en av oss sett saken fra vår side!
                    Paranoide gamlinger....
                    Amper steming med hopping, flagging og synging! moderne fotball!

Kommentar

• King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

Opprinnelig skrevet av Storgata
                      Da synes jeg de bør forfølge saken i rettsystemet og renvaske seg. Inntil det bør de ikke ha noe med saken å gjøre.
                      Du trur ikke det kanskje blir litt vanskelig ettersom dem sitter i styret i KFL?
                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• skjetten
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Nov 2006
                        • 40

Opprinnelig skrevet av Kenneth
                        Man kan ikke straffe folk fordi de vifter med flagg, hopper å synger høyt..
                        Det er vel ikke derfor dere er utestengt?

Kommentar

• robbie_fanzine
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Jul 2006
                          • 24

kansje ikke, men oppførselen til styret i lsk har per dags dato mange likhetstrekk.. hos disse despotene ble uskyldige drept og fengslet.. det samme gjør LSK nå, ved og utesteng(fengsle) uskyldige mennesker...

Kommentar

• Storgata
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2008
                            • 122

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Du trur ikke det kanskje blir litt vanskelig ettersom dem sitter i styret i KFL?
                            I pakt av at de blir arrestert, og at de har en siktelse på seg så bør de trekke til side. Andre personer i KFL-systemet bør ta over inntil styremedlemmene blir renvasket.

Jeg trodde dette var helt normal folkevett jeg. Men så feil kan man ta.
                            *Jacta est alea*

Kommentar

• Odalsgata
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Apr 2008
                              • 10

Opprinnelig skrevet av robbie_fanzine
                              kansje ikke, men oppførselen til styret i lsk har per dags dato mange likhetstrekk.. hos disse despotene ble uskyldige drept og fengslet.. det samme gjør LSK nå, ved og utesteng(fengsle) uskyldige mennesker...
                              Du snakker vel som du har vett til...

Kommentar

• uutsi
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Nov 2007
                                • 30

Hm

Er vist andre som følger med på hva som skjer i lillestrøm om dagen! Bilde fra forumet hos kjernen.

Kommentar

• Ted
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2005
                                  • 127

Den ligger på førstesiden til Isko Boys !!

Ville mest bli Hoffnarr,,,,,
                                  Flisbyen Ultras Casuals Kamikaze

Kommentar

• Kenneth
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Oct 2005
                                    • 51

Det er vel ikke derfor dere er utestengt?
                                    vi er jo ultras. å det er det vi gjør. bare fordi vi er en gruppering, er vi pøbler!

Kommentar

• skjetten
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Nov 2006
                                      • 40

vi er jo ultras. å det er det vi gjør. bare fordi vi er en gruppering, er vi pøbler!
                                      feil. dere er ikke pøbler fordi dere er en gruppering. kfl er også en gruppering, men de er ikke utestengt som gruppe for det.

kan du tenke deg en eneste grunn til at dere er utestengt?

Kommentar

• Kenneth
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Oct 2005
                                        • 51

feil. dere er ikke pøbler fordi dere er en gruppering. kfl er også en gruppering, men de er ikke utestengt som gruppe for det.

kan du tenke deg en eneste grunn til at dere er utestengt?
                                        for at folk skal få noen å skylde på.. derfor er vi utestengt!

Kommentar

• skjetten
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Nov 2006
                                          • 40

for at folk skal få noen å skylde på.. derfor er vi utestengt!
                                          Hvem er folk? Og hva gir de dere skylden for?

Kommentar

Working...