Kommuniké fra KFL
Collapse
X
-
-
Det var snakk om 100 utestengte, men bare 40 KFL medlemmer. De 60 som er "rundt ultrasmiljøet", HVORFOR er ikke de medlemmer av KFL?? På tide å bli strengere med medlemssjekk på feltet kanskje? Synes alle som står på tribunen vår burde betale medlemskontigent og være underlagt KFL.Kommentar
-
Tipper at di som blei arrestert for ordensforstyrrelser ikke kommer inn samme bør gjelde skf .At noen skal bli utestengt for offentlig urinering er jo fulstendig bak mål.Jeg tipper at ca 10-15 personer er uønska på Åråsen og det er helt greit spørr du meg ..Kommentar
-
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Posetivt at Kfl og Lsk prater sammen,og kommer det til en bra løsning håper jeg folk har lært.Og så håper jeg at vi litt voksne sier klart i fra hvis noen går over streken en annen gang. Faen jeg gleder meg til kamp og jeg tror at hvis alt løser seg så blir Godset kampen i fjord bare barnemat i forhold til vif kampen som kommer.Kommentar
-
Da sitter jeg igjen med ett annet spørsmål (som i grunnen ikke har noe direkte tilknytning til denne saken)
Hvorfor virker det som mange av avgjørelsene og handlingene til styret i LSK er så lite gjennomtenkte? Hadde det vært så vanskelig å komme frem til en slik løsning i samarbeid mellom KFL og politiet før de går ut med nyheten om å utestenge hele grupperinger?
Det virker som styret i LSK ofte tenker "riktig" men løser det på feil måte....
Bare så det er sagt så er jeg og veldig positiv til at KFL og LSK prater sammen og ønsker å løse dette..Team Wenche MyhreKommentar
-
Støtte fra både Bastionen og Stabæk:
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Da sitter jeg igjen med ett annet spørsmål (som i grunnen ikke har noe direkte tilknytning til denne saken)
Hvorfor virker det som mange av avgjørelsene og handlingene til styret i LSK er så lite gjennomtenkte? Hadde det vært så vanskelig å komme frem til en slik løsning i samarbeid mellom KFL og politiet før de går ut med nyheten om å utestenge hele grupperinger?
Det virker som styret i LSK ofte tenker "riktig" men løser det på feil måte....Kommentar
-
Grei begynnelse til morgon.
Kjempe bra nyheter for at det er ned i 25 stk fra c.50. Da har de som er uskyldige fått en ny sjanse.
Bare forventer de som er fremdeles utestengte begynner å mase og grine her på KFL.noNå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Om de uskyldige får en ny sjanse får vi se når de bestemmer hvem som forsatt skal være utestengt.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Da ser det ut som om fornuften seiret denne gange. Men da er vel beskjeden fra LSK ganske klar til de som vil føkke opp noe mer neste gang!
Av de utestengte er vel de som lagdde bråk, pluss alle fra SKF, noe som må kunne sies å være på sin plass.
PS: Jeg gremmes over bildet som har prydet avisene den siste perioden, spesielt det norske flagget med SKF inntialen!Kommentar
Kommentar