Kommuniké fra KFL

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Høland kanaris
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Dec 2006
    • 25

Årets morsomste tribunnekamp på åråsen er på søndag, men da skal kfl legge ned alt av tifo å synging? Det er ihvertfall slik rb.no fremstiller det. Er dette sant???

Selvom 30 stk er blitt utvist av en supporterklubb på nesten 5000 medlemmer (har vi passert 5000?), kan da ikke dette føre til at vi ikke skal støtte laget vårt, kanskje nå som de trenger det mest!! Står ikke vi på feltet for å støtte laget vårt mest mulig, gi best støtte..! Da syns jeg vi skal fortsette med dette på søndag!

Sorry vis jeg har misforstått, men er slik saken er fremstilt på rb.no.

Vil oppfordre alle til å gi full støtte til LSK på søndag. Uansett om du står på feltet eller ikke! Syng for fugla!

Kommentar

• UFM1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 2008

Opprinnelig skrevet av Høland kanaris
      Årets morsomste tribunnekamp på åråsen er på søndag, men da skal kfl legge ned alt av tifo å synging? Det er ihvertfall slik rb.no fremstiller det. Er dette sant???

ja... bare les det første innlegget i tråden..

Forsangerfeltet er stoppa
      tribunegruppa
      sanggruppa
      turgruppa
      tifo
      Lillestrøm

Kommentar

• PubFugl
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Sep 2006
        • 27

Opprinnelig skrevet av UFM1
        ja... bare les det første innlegget i tråden..

Forsangerfeltet er stoppa
        tribunegruppa
        sanggruppa
        turgruppa
        tifo
        Tror vi skal vente å se hva som blir gjort etter møtet på Torsdag.

TIFO eller ei, syng kan vi alle man, og spesielt mot Enga! Er vel ikke den vanskligste kampen å sette igang litt liv og sang.

Kommentar

• UFM1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 2008

er nok endel som ikke har lyst til å gjøre sitt for klubben ettersom de har utestengt personer
          Lillestrøm

Kommentar

• Storgata
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2008
            • 122

er nok endel som ikke har lyst til å gjøre sitt for klubben ettersom de har utestengt personer
            Nå er det viktig å holde tunga i rett munn.

Hva er egentlig viktigst? Laget trenger støtte som aldri før. Kan det da virkelig være viktigere å vise sit hat overfor NFF og politi?
            *Jacta est alea*

Kommentar

• svare1
              Medlem
              Bøffel
              • Dec 2006
              • 32

Klubben????

Om du ikke vil synge for klubben, syng for laget og spillerne, de er helt uskyldige oppe i alt dette. Og etter den starten de har fått trenger de all den støtte og support som vi alle kan lage. Legg bort ditt syn på klubben, og støtt laget!!!

Kommentar

• PubFugl
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Sep 2006
                • 27

Da må vi som mener att klubben er viktigst gjøre vårt for å rette på det da!!!

Spiller ingen rolle om jeg er enig med LSK om att utestengelsen av de 10 er rett eller galt, gutta trenger min og din støtte der ute på Søndag derfor skal vi også synge! Det er ihvertfall ikke deres feil att LSK har valgt å utestenge flere personer.

(de 15 personene i SKF er ikke verdt å nevne en gang)

Kommentar

• veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

Opprinnelig skrevet av Høland kanaris
                  Selvom 30 stk er blitt utvist av en supporterklubb på nesten 5000 medlemmer (har vi passert 5000?), kan da ikke dette føre til at vi ikke skal støtte laget vårt, kanskje nå som de trenger det mest!! Står ikke vi på feltet for å støtte laget vårt mest mulig, gi best støtte..! Da syns jeg vi skal fortsette med dette på søndag!
                  Rundt 6000 medlemmer ettersom jeg har forstått det.
                  Og det er mulig det blir dårlig synging på søndag, ettersom det kan vise seg at to av tre forsangerfelt er utestengt.

Kommentar

• Storgata
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2008
                    • 122

Opprinnelig skrevet av veiron
                    Rundt 6000 medlemmer ettersom jeg har forstått det.
                    Og det er mulig det blir dårlig synging på søndag, ettersom det kan vise seg at to av tre forsangerfelt er utestengt.
                    Det virker som de fleste ønsker å synge enda høyere enn før. Vise enda mer engasjement, og vise sin kjærlighet og stoltet til klubben!
                    *Jacta est alea*

Kommentar

• veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

Opprinnelig skrevet av PubFugl
                      Tror vi skal vente å se hva som blir gjort etter møtet på Torsdag.

TIFO eller ei, syng kan vi alle man, og spesielt mot Enga! Er vel ikke den vanskligste kampen å sette igang litt liv og sang.

Alle kan synge, men det er et helvete uten organiserte forsangerfelt! Da blir det startet flere ulike sanger samtidig, og vi får ikke trøkk.

Jeg forventer at vi bli pissa på av et samlet Klanen på søndag på grunn av dette. Dessverre.

Kommentar

• wænk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 2244

Så lenge vi vinner kampen på banen, kan vi vel tåle å la klanen få tro de er bedre enn oss i én fattig kamp?
                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

Alle kan synge, men det er et helvete uten organiserte forsangerfelt! Da blir det startet flere ulike sanger samtidig, og vi får ikke trøkk.

Jeg forventer at vi bli pissa på av et samlet Klanen på søndag på grunn av dette. Dessverre.
                          Synes den kontinuerlige svartmalingen din begynner å bli latterlig. Heldigvis er det mange som viser ekte engasjement her!

Vi er Fugla - og vi skal nok en gang pisse på Klanen!
                          Fugla 4 Life!

Kommentar

• PubFugl
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Sep 2006
                            • 27

Jeg ser den, det har blitt sinnsykt mye bedre trykk i synginga på åråsen med denne organiseringen av feltene de senere åra, men jeg tror og mener fortsatt att det skal være en overkommelig oppgave å synge ut tullinga fra Oslo på Søndag selv om vi mangler 10 pers!

Dersom en gruppe på 5990 ikke fungerer uten 10 personer i en periode så må vi nok se litt på organiseringen av KFL.
                            Last edited by PubFugl; 09.04.2008, 15:07. Begrunnelse: feil

Kommentar

• svare1
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Dec 2006
                              • 32

mulig vi blir pissa på til søndag, men da er dette en mulighet for KFL og få organisert blant sine egne, og ikke være avhengig av andre fraksjoner. Sier ikke dette skal skje til søndag, men som kan få dette inn i kontrollerte former for fremtiden. Kan se ut som om deler av gruppene er blitt for avhengig av disse fraksjonene, og ikke hatt den fulle kontrollen på hva som skal skje. All ære til de som har prøvd å få til tifo og sang, borte turer og div. men har kanskje blitt overlatt litt mye til disse grupperingene, og selve KFL ikke hatt kontroll på hva og hvem...

Kommentar

• veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

Opprinnelig skrevet av blue
                                Synes den kontinuerlige svartmalingen din begynner å bli latterlig. Heldigvis er det mange som viser ekte engasjement her!

Vi er Fugla - og vi skal nok en gang pisse på Klanen!

Å være realist, er det å svartmale?? Mener du seriøst at man ikke trenger forsangerfelt du a??

Kommentar

• Jon André
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Sep 2007
                                  • 60

Jeg skal hvertfall synge og støtte klubben til søndag... De problemene som har oppstått mellom lsk og kfl burde vi kunne ordne opp i mellom kampene. STØTT laget selv om det er problemer med ledelsen i lsk. Tifogruppa og forsangegruppa klarer å samle sammen folk som kan hjelpe til.... Hvis dem hadde villet det!(de sier jo at de ikke kan ha tifo og forsanger siden folk er utestengt) Lag en tråd og spørr folk om de kan tenke seg å hjelpe til på søndag. Garantert mange der ute som vil hjelpe laget i sitt hjerte.
                                  Ultras Lillestrøm

Kommentar

• UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

de som er forsangere og jobber med tifo er utestengt, jeg gidder jo ikke jobbe med store tifoer og male i flere timer til knærne blir såre og vonde for noe jeg ikke engang får se selv. Det er vell forstårlig for de aller fleste.
                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• PubFugl
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Sep 2006
                                      • 27

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                      de som er forsangere og jobber med tifo er utestengt, jeg gidder jo ikke jobbe med store tifoer og male i flere timer til knærne blir såre og vonde for noe jeg ikke engang får se selv. Det er vell forstårlig for de aller fleste.
                                      Det er det vel ingen som forventer heller. Da må det jo være mulig att andre kan ta i ett tak.

Vet dere hvem som er utestengt enda da?

Kommentar

• UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

Det er det vel ingen som forventer heller. Da må det jo være mulig att andre kan ta i ett tak.
                                        Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.

Vet dere hvem som er utestengt enda da?
                                        Alle.
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• PubFugl
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Sep 2006
                                          • 27

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                          Problemet i det ligger i at vi og MB har hjulpet og egentlig vært store deler av tifo gruppa i det siste. (ikke for å skryte eller noe sånt) Vi har vell hatt det meste som har vært av tifo, alt fra tegning til jobbinga. For eks var 5 av 8 i LSK-Hallen kl 22 på en tirsdag å tegna og malte opp til kl 1 på natta for en tifo som vi nå ikke får se. ekke så kult, særlig når jeg er også er utestengt helt uten grunn.

Alle.
                                          Jeg har aldri hatt noe å utsette på engasjementet deres, det skal sies, men Vet dere hvem som er utestengt enda da? Det blir tydeligvis 10 pers...

Kommentar

Working...