Kommuniké fra KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ForZaFugLa
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2005
    • 78

    Opprinnelig skrevet av André
    så det skal være krav å gå i lsk effekter på kamp nå da ? Vi lever da i et fritt land om jeg har skjønt det sånn. ikke at det er noe galt med lsk effektene, men man må vel få velge hva man vil ha på seg på kamp?



    Helt enig, jeg har da stort sett skjerf på. er ekte supporter for det ...
    la folk kle seg som de vil. denne diskusjon burdfe vært lagt død IGJEN.



    Å som dere sikkert har sett har også UFC eget opptrykket skjerf...
    det er da gult og svart det ....
    samme hvem caps å hvem jakkke man har på vel...
    * LSK 1917 *

    * Gulsvarte Brødre *

    -- Frihet for ultras --

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      det står forøvrig Ultras Lillestrøm på det.. så da skjønner jo alle at når det er Gult og Svart OG det står Lillestrøm, så må vi jo nesten være like stolte Fugla fans som dere
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1453

        Selv om jeg egentlig mener debatten her burde "fryses" til etter møtet i morgen greier jeg ikke å dy meg og poster derfor noen tanker rundt hva jeg mener bør skje.

        - De beviselige bråkmakerne (spytting, slag, blussing) fra Nadderud utestenges på Åråsen ut sesongen. Han som blusset får i tillegg en evt. bot i posten fra LSK.

        - Sportsklubbens Fineste utestenges på livstid som gruppe fra LSKs kamper. En liten skandale at de fikk lov til å ha et norsk flagg hengende på Nadderud uten at noen reagerte. Fronter noen casualssympatier på den måten er det bare å kaste de ut, har ingenting på LSKs kamper å gjøre.

        - Ultras Felt C og Mental Boys beholder sine navn og sine logoer. Begge grupper må også få lov til å være for bruk av bluss så lenge de ikke bruker det på LSKs kamper.

        - Alt materiell med påskriften ACAB erklæres uønsket på Åråsen, det samme gjøres den type sanger. Våre forsangere skal ikke starte slike sanger. Prinsippet er at KFL som gruppe ikke skal bli tatt til inntekt for standpunktene til et mindretall.

        - Skjerf og lignende med skriften "Hater NFF" erklæres uønsket på Åråsen så lenge det ikke inngår i et tribunearrangement i regi av KFL. Generelt bør markeringene mot NFF tones ned og det bør være en meget god grunn for at KFL skal markere. At vi fikk bot etter cupfinalen er etter min mening ikke en slik grunn, men det er noe KFLs styre får ta stilling til.

        - Ultras Felt C må finne ut hvordan de unngår å gjøre hærværk på Åråsen ved å ødelegge (bøye) stoler i fremtiden. Tar engasjementet overhånd så får man heller stå et sted der det ikke er seter å hoppe på.

        - Lederne i KFL kan kanskje straffes, men utestengelse resten av sesongen er alt for strengt i forhold til de lovbruddene de har begått. Tror noen Olivier Occean ville blitt utestengt resten av sesongen hvis han urinerte på offentlig sted?
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • UFM1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 2008

          jeg sier bare: få UFC og MB1917 inn igjen så kan vi få et vanlig Kanarifelt med bra stemning...

          er også enig at UFC å MB beholder sine navn å logoer..

          UFc er gruppa som lager mest liv på åråsen å LSK styret ødlegger for seg selv å laget når dem ikke slipper inn MB å UFC fordi det er de to viktigste forsangerfeltene vi har!

          INN MED UFC Å MB
          Lillestrøm

          Kommentar

          • ForZaFugLa
            Medlem
            Møteplager
            • Oct 2005
            • 78

            Opprinnelig skrevet av UFM1
            jeg sier bare: få UFC og MB1917 inn igjen så kan vi få et vanlig Kanarifelt med bra stemning...

            er også enig at UFC å MB beholder sine navn å logoer..

            UFc er gruppa som lager mest liv på åråsen å LSK styret ødlegger for seg selv å laget når dem ikke slipper inn MB å UFC fordi det er de to viktigste forsangerfeltene vi har!

            INN MED UFC Å MB


            Hey hey rolig nå lille mann :P felt B svinger det også assa Hehe

            Men takk for støtten
            * LSK 1917 *

            * Gulsvarte Brødre *

            -- Frihet for ultras --

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Har ikke hørt noe som helst ifra styret som tilsier at vedtaket ifra i går er opphevet. For øvrig synes jeg styret har vært skammelig tause utenom post 1 i denne tråden.

              Den eneste uttalelsen vi har fått siden er seniorkanaris' her: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11674

              Ingenting her nevner noe om aktiviteter er gjenopptatt, så da anser jeg gruppene som fortsatt stengte.
              Aktivitetene må gjenopptas, og styret må legge inn en ekstra innsats i en vanskelig tid. Nå er det bare 25-30 som er utestengt, og dersom ikke styret gjør hva de kan for best mulig stemning mot Søpla, mener jeg styret må kastes!
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                Opprinnelig skrevet av Kvittre
                Og det kan man ikke gjøre ved å bare være medlem i KFL? man MÅ være i en undergruppe for å få til dette?
                Tror det er 4 eller 5 gangen dette blir nevnt i denne tråden og rundt 50 gang det blir nevnt på forumet.. Henviser til denne tråden.. les igjennom..

                Kommentar

                • ken
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2006
                  • 61

                  Jeg er flau over å være medlem i KFL!
                  Klubben består!

                  Kommentar

                  • Ballkunstneren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 780

                    Opprinnelig skrevet av ken
                    Jeg er flau over å være medlem i KFL!
                    Det var jo også noe å si.. utdyp?

                    Kommentar

                    • Kvittre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 265

                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Meget bra innlegg av KFL109!!

                      Der fikk vel også Kvittre svaret på spørsmålet sitt.
                      Ser selv positive greier ved små grupperinger, for all del, men ser fortsatt ikke hvorfor denne grupperinga ikke kan ligge under KFL.. og fortsatt kunne ha de samme menneskene som forsatt gjør samme jobben for sportsklubben..

                      Kommentar

                      • Kjelstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 352

                        Opprinnelig skrevet av Roll75
                        Må man være i en undergruppe for å få til dette?

                        Nei, men som jeg har sagt tidligere... De som driver med dette er som regel med i en "undergruppe"
                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                        Kommentar

                        • Kjelstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 352

                          Opprinnelig skrevet av PubFugl
                          Det er det vel ingen som forventer heller. Da må det jo være mulig att andre kan ta i ett tak.

                          Vet dere hvem som er utestengt enda da?
                          De fleste som har tatt i et tak ang tifo er jo blitt utestengt. Er vel nesten bare råholt kanaris som ikke er utestengt av de som har stått for tifo i den siste tiden. Blir nok for mye å gi de hele å fulle ansvaret for dette nå. Da regner jeg med at de må ta ut en tredagers alle mann for å få det ferdig.
                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                          Kommentar

                          • bolgebah
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Oct 2004
                            • 20

                            Vi i Kjernen har lagt ut en sak på hjemmesida vår som omhandler dette: http://www.kjernen.com
                            Life is short. So are you.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av blue
                              Aktivitetene må gjenopptas, og styret må legge inn en ekstra innsats i en vanskelig tid. Nå er det bare 25-30 som er utestengt, og dersom ikke styret gjør hva de kan for best mulig stemning mot Søpla, mener jeg styret må kastes!
                              Jeg er litt spent på hva du mener de tre resterende medlemmene av styret kan gjøre av konkrete tiltak for å få best mulig stemning mot klanskallene.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • André
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 419

                                Opprinnelig skrevet av bolgebah
                                Vi i Kjernen har lagt ut en sak på hjemmesida vår som omhandler dette: http://www.kjernen.com
                                synd ikke hele kanarifansen er av samme oppfatning.
                                Your life
                                A game
                                turn it up, turn it up!

                                Kommentar

                                • jonniboi
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • May 2007
                                  • 7

                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Alle kan synge, men det er et helvete uten organiserte forsangerfelt! Da blir det startet flere ulike sanger samtidig, og vi får ikke trøkk.

                                  Jeg forventer at vi bli pissa på av et samlet Klanen på søndag på grunn av dette. Dessverre.

                                  Jeg har vært flau over å stå på feltet en gang i mitt liv. og det var når vi ble pissa på av klanen i fjor.
                                  Og hvorfor skal vi la denne saken gå utover gutta?
                                  Laget har ikke gjort noe?

                                  ULTRAS HAR GJORT NOE!!!!

                                  Skjerp dere folk. Boikot Ultras, ikke fugla.

                                  Kommentar

                                  • MoBee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 958

                                    Er delvis enig men ikke i boikott Ultras. Det er ikke så enkelt. Men å boikotte, og la dette gå utover, Frode Kippe, Simen Brenne, Tom Nordlie, Otto Fredrikson, m.fl. DET syns jeg er en dårlig ide... De har hvertfall ikke gjort noe.

                                    Jeg mener; ikke boikott noen... snakk sammen og finn løsninger.

                                    Kommentar

                                    • Vidarw
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Apr 2006
                                      • 67

                                      Helt enig når det gjelder støtten til laget. Er det ikke detfor vi går på kamper da.
                                      Når det gjelder hvem som har blitt utestengt, gidder jeg ikke å blande meg. Det får bli en sak mellom styret i KFL, LSK og de som har blitt utestengt.
                                      All min energi blir brukt til å støtte laget på søndag, all snakk om boikott er noe forbanna PISS

                                      Kommentar

                                      • jonniboi
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • May 2007
                                        • 7

                                        ..

                                        Jeg er forsåvidt enig.. Vil jo ikke boikotte... men jeg vil at de skyldige skal taes før dette går utover alle... og at det spesielt går utover Laget.
                                        Jeg syns at Mange i de alternative gruppene har lagd litt for mye kvalme, og når man ikke klarer å finne den/de skyldige, så kan man ikke bare la det passere...

                                        Kommentar

                                        • bolgebah
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Oct 2004
                                          • 20

                                          Opprinnelig skrevet av jonniboi
                                          Jeg syns at Mange i de alternative gruppene har lagd litt for mye kvalme, og når man ikke klarer å finne den/de skyldige, så kan man ikke bare la det passere...
                                          Nå har jeg ingenting med diskusjonen deres å gjøre, men er du klar over hva du egentlig skriver her?
                                          Life is short. So are you.

                                          Kommentar

                                          Working...