Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jepp!!
Noen som gidder å starte å telle?? Forstørr opp bilde fra linken til Larsi. Må da være innpå 1000stk? Eller er det jeg som har drukket litt for mange øl?
Riktig farger er det også.
Hadde vi fått til noe sånt hadde det vært helt sjukt!
Bra arbeide det dere gjør TIFO boys!..
Men en ting som har blitt nevnt i mange tråder tidligere, de TIFO guttene er altfor anonyme... Be de skrike ut LSK-TIFO ellernoe, har åssen hendt at folk blir oversett (ikke med vilje selvfølgelig)...
Har noen tatt opp muligheten for å få to-stangs masseprodusert? Betaler gjerne noen hundrelapper for et fett flagg
Og ta vekk sjarmen med godt håndtverk?
All respekt og beundring for dem som lager flaggene, men ja -
Resten av stadion ser ikke om stingene er håndsydd eller om trykket er påført av fotkunstnere. At det blir et hav av gult og svart er det viktigste.
Jeg mener selvfølgelig ikke at det som lager flagg skal slutte å gjøre det. Mange av flaggene skikkelig stilige - men det er utopi å tro at vi i nærmeste framtid f.eks skulle klare å ha 500 håndlagde tostangs blandt KF.
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Har noen tatt opp muligheten for å få to-stangs masseprodusert? Betaler gjerne noen hundrelapper for et fett flagg
Jeg mener at to-stangs ikke skal masseproduseres, det er noe som skal lages for hånd. Angående dortmund sine to-stangs så er det 1347 stykker som det er på bildet, rundt regnet
Jeg mener at to-stangs ikke skal masseproduseres, det er noe som skal lages for hånd. Angående dortmund sine to-stangs så er det 1347 stykker som det er på bildet, rundt regnet
Er jo litt pussig at alle synes det er dritfett med dortmundflaggene, som etter all sannsynlighet er masseprodusert - men samtidig skal vi liksom være mot å gjøre det samme. Nei, løp igang flaggpressa!
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Er jo litt pussig at alle synes det er dritfett med dortmundflaggene, som etter all sannsynlighet er masseprodusert - men samtidig skal vi liksom være mot å gjøre det samme. Nei, løp igang flaggpressa!
Alle synes det er dritfett? Ikke sikker på at alle synes det er dritfett. Du skriver også at VI skal være imot å gjøre det samme, var jeg som skrev dette, og regner med at jeg ikke har bestemmelsesrett til å bestemme dette, men hvis jeg har det, så takker jeg for tilliten
Alle synes det er dritfett? Ikke sikker på at alle synes det er dritfett. Du skriver også at VI skal være imot å gjøre det samme, var jeg som skrev dette, og regner med at jeg ikke har bestemmelsesrett til å bestemme dette, men hvis jeg har det, så takker jeg for tilliten
Raymond, hvis du gidder å lese innleggene før deg, så hadde du oppdaget at også "gulost" er mot masseproduksjon. Ikke bli høy på pæra SÅ lett da! ;-) Ingen andre enn meg har heller uttrykt positivitet til å kjøpe i stedet for å lage.
Og det med at "alle" synes det er dritfett - det har kun vært positive reaksjoner i tråden så langt, og jeg må si jeg blir forundret over den som ikke synes det ser kult ut.
Når ingen andre gidder å ytre sin mening, så BLIR faktisk de tingene noen få sier/stemmer for en form for sannhet. Også kalt demokrati ;-)
Kommentar