Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For å starte sender du: Give60 152 til 2290 :lol:
For å stoppe sender du: Give60 152 stopp til 2290 :twisted:
Takk for støtten :?
Rune K
Har ikke planer om å stoppe den, men er da alltids greit å vite hvordan man stopper viss det er no drastisk no som skjer med økonomien min...Men for all del. Støtter til det uendelige, bare økonomien holder =)
Ville bare si at den to-stangstifoen med byvåpenet er faktisk ganske stilig. Den og de med striper og med kors. Jævlig stilig! Tifo- gruppa; Bra jobba!!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Takk for skryt, vil samtidig fortelle at vi ikke har lagt oss ned for å sove, vi driver fortsatt på med to-stangs, og har en ca 5 som det ikke er bilde av her.
Liker du det du ser? For at vi i tifo-gruppa skal fortsette å lage tifo, trenger vi penger. Støtt oss ved å putte på penger neste gang du ser en tifo-bøsse, eller send "GIVE30 152", "GIVE45 152" eller "GIVE60 152" til 2290. Tusen takk for all støtte!
Vis du bare vil støtte oss med et engangs beløp, eller av annen grunn vil stoppe tjenesten får du beskjed om åssen du gjør det når du melder deg inn.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Ville bare si at den to-stangstifoen med byvåpenet er faktisk ganske stilig. Den og de med striper og med kors. Jævlig stilig! Tifo- gruppa; Bra jobba!!
Den er slitt, og kastet, og vi har derfor laget to nye. En med skjoldet rundt, som den på bildet, og en med bare planta. Er det noen andre to-stangs dere liker spesiellt godt, som dere vil vi skal lage nye av, ettersom de gammle mest sannsynligvis er slitt?(Kastet).
Den "Gul Makt" er jo veldig bra. Men dere må ikke finne på å lage en tostangs for hver spiller med navn og nummer på.. Blir så uproft når bare 3-4 av de holdes oppe synes jeg. Husker jeg reagerte på det når jeg så en moldematch i fjor. Virker som vi bare støtter 3-4 spillere da på en måte..
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Kommentar