Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
De som har bestilt, men ennå ikke har mottatt sesongkorta sine, kan ta seg en tur til LSK Shopen da vi i dag har fått inn en del sesongkort som skal deles ut.
VIKTIG: Ta med legitimasjon eller kvittering på kjøpet
Jeg syntes det er veldig dårlig av LSK og ikke sende ut sesongkortene.
Jeg har jo betalt 745 kr og da syntes jeg at de kunne klare og sende det i posten.
Kommer antakelig til og sende et rimelig stort klage brev fordi hver gang jeg har ringt dit og spurt om sesongkortet sier de bare a jeg kan vente og se om jeg får noe i posten, vis ikke kan jeg ringe tilbake.
Har også fått epost om at jeg skulle få kortet tilsendt i god tid før serie start. Fikk ikke kortet til første kamp og sendt epost lørdag morgen (før kampen). De sa jeg skulle få kortet innen lsk-vif i posten.
Dette er svert dårlig behandling av medlemer i fra Lsk.
på lsk.no så står det navnene til de som må hente sesongkortet sitt på sportshuset, men mitt står ikke der, å har ikke fått det enda..
begynner å bli oppgitt over dette.. de sa at jeg skulle få det før lsk-vif, men det har ikke skjedd..
på lsk.no så står det navnene til de som må hente sesongkortet sitt på sportshuset, men mitt står ikke der, å har ikke fått det enda..
begynner å bli oppgitt over dette.. de sa at jeg skulle få det før lsk-vif, men det har ikke skjedd..
LSK har ikke kontroll på hvem de har gitt sesongkort til og ikke. Jeg står på lista, men fikk mitt utdelt ved sesongåpninga.
Kommentar