Til de som ennå ikke har mottatt sesongkorta sine

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Til de som ennå ikke har mottatt sesongkorta sine

    De som har bestilt, men ennå ikke har mottatt sesongkorta sine, kan ta seg en tur til LSK Shopen da vi i dag har fått inn en del sesongkort som skal deles ut.

    VIKTIG: Ta med legitimasjon eller kvittering på kjøpet
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3272

    #2
    Jeg syntes det er veldig dårlig av LSK og ikke sende ut sesongkortene.
    Jeg har jo betalt 745 kr og da syntes jeg at de kunne klare og sende det i posten.

    Kommer antakelig til og sende et rimelig stort klage brev fordi hver gang jeg har ringt dit og spurt om sesongkortet sier de bare a jeg kan vente og se om jeg får noe i posten, vis ikke kan jeg ringe tilbake.

    Har også fått epost om at jeg skulle få kortet tilsendt i god tid før serie start. Fikk ikke kortet til første kamp og sendt epost lørdag morgen (før kampen). De sa jeg skulle få kortet innen lsk-vif i posten.

    Dette er svert dårlig behandling av medlemer i fra Lsk.
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #3
      Med mindre de da faktisk har tenkt å sende ut korta da? Kan jo hende dette er ment som ett tilbud til de som ikke vil vente på at de kommer i posten?
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • Tommasso
        Medlem
        Hoffnarr
        • May 2004
        • 46

        #4
        på lsk.no så står det navnene til de som må hente sesongkortet sitt på sportshuset, men mitt står ikke der, å har ikke fått det enda..
        begynner å bli oppgitt over dette.. de sa at jeg skulle få det før lsk-vif, men det har ikke skjedd..
        Norgesmester 2007

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          #5
          Opprinnelig skrevet av Tommasso
          på lsk.no så står det navnene til de som må hente sesongkortet sitt på sportshuset, men mitt står ikke der, å har ikke fått det enda..
          begynner å bli oppgitt over dette.. de sa at jeg skulle få det før lsk-vif, men det har ikke skjedd..
          LSK har ikke kontroll på hvem de har gitt sesongkort til og ikke. Jeg står på lista, men fikk mitt utdelt ved sesongåpninga.
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            #6
            Opprinnelig skrevet av erlando
            LSK har ikke kontroll på hvem de har gitt sesongkort til og ikke. Jeg står på lista, men fikk mitt utdelt ved sesongåpninga.
            Det riktige ville vært å sendt brevene rekommandert.
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • Ted Nugent
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 851

              #7
              Har ikke fått kort, og står ikke på lista. Virker som mitt er lost in space somewhere. Jeg begynner å føle en lettere irritasjon.

              Kommentar

              Working...