OKS tar et sted mellom 1700-1800. Mot Fredrikstad var vi rundt 2200 på feltet. det vil si at det er alt for lite plasser. Vi må ikke flytte, men mot storkampa opprette en gruppppe på OKS som får med seg de som sitter der til å stå og synge!
Bytte av tribune. (Ny tråd)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TonyOKS tar et sted mellom 1700-1800. Mot Fredrikstad var vi rundt 2200 på feltet. det vil si at det er alt for lite plasser. Vi må ikke flytte, men mot storkampa opprette en gruppppe på OKS som får med seg de som sitter der til å stå og synge!Kommentar
-
Er ikke bare å flytte til OKS. For det første har folk kjøpt sesongkort der, så hvis det evt skulle bli noen realitet må det bli først til neste år.
For det andre, hva skjer med feltet vårt på ROBO? Er ikke bare å bestille nye seter der vet dere.... Tror heller ikke det er så mange som ønsker å stå der hvis vi flytter til OKS..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fredpet76Er ikke bare å flytte til OKS. For det første har folk kjøpt sesongkort der, så hvis det evt skulle bli noen realitet må det bli først til neste år.
For det andre, hva skjer med feltet vårt på ROBO? Er ikke bare å bestille nye seter der vet dere.... Tror heller ikke det er så mange som ønsker å stå der hvis vi flytter til OKS..
Kan ikke tenke meg noen av dem som hadde sesonkort hadde nekta på bedre se-plass.
Men jeg snakker om neste år ja.Kommentar
-
Oks tar vel 1850? Og feltet 2000, så det er ikke veldig stor forskjell der.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
hvis det nye feltet vil bli mindre enn det gamle er det jo ingen vits å prate om dette i det hele tatt , da MÅ det jo være uaktuelt ???
men slik det er nå synes jeg kanarifansen er feilplassert , men det er vel ikke noe å gjøre med det da ?Kommentar
-
Det er jo heller ikke sikkert det blir akseptert av ledelsen at vi okkuperer hele OKS tribunen da. Synes denne diskusjonen er litt tullete, for det er ganske mye som må ordnes før vi evt kan flytte.
Personlig tror jeg ikke vi kan flytte før evt ledelsen har bestemt seg for å bytte ut alle seter på Robo. Da håper jeg også de fyller vårt felt...
Han som sier at det bare er å rive opp seter på OKS, og bare plassere dem på Robo lever i en drømmeverden...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fredpet76Det er jo heller ikke sikkert det blir akseptert av ledelsen at vi okkuperer hele OKS tribunen da. Synes denne diskusjonen er litt tullete, for det er ganske mye som må ordnes før vi evt kan flytte.
Personlig tror jeg ikke vi kan flytte før evt ledelsen har bestemt seg for å bytte ut alle seter på Robo. Da håper jeg også de fyller vårt felt...
Han som sier at det bare er å rive opp seter på OKS, og bare plassere dem på Robo lever i en drømmeverden...
Hvis det ikke er no problem for dere og låne 20- 50 av fantasiforsangerne på Åråsen for å starte liv på OKS på storkamper, så kan vel sikkert jeg kline til og låne 200 fantasiarbeidere og skru 9 seter hver over fra OKS til Robo`n. (dette er ikke seriøst)
Neida nå var jeg vel grusom. Skal ikke være ekkel jeg.
Da jeg sa at vi kunne skru over setene i det innleget du mener, så var det ikke seriøst ment. Tror nok ikke det er så mange år til Åråsen bare har sitteplasser, så det er ikke no vits i å skru dem over.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOks tar vel 1850? Og feltet 2000, så det er ikke veldig stor forskjell der.
Og antall billeter solgt til feltet overstiger antallet som vaktene faktisk slepper opp ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Rovfuglhvis det nye feltet vil bli mindre enn det gamle er det jo ingen vits å prate om dette i det hele tatt , da MÅ det jo være uaktuelt ???
men slik det er nå synes jeg kanarifansen er feilplassert , men det er vel ikke noe å gjøre med det da ?
Vi er 2300 medlemmer nå ,Om vi bytter til OKS så er det 600 som ikke får plass på feltet. De 600 som som blir igjen på Robo`n + + + kommer til å lage så bra trøkk at vi på OKS hører dem bra og de selv hører seg bra.
På storkamper så vil det feltet de står på (robo`n) bli fyllt opp med "storkampbesøkerne" , medgangssuportere og folk som aldri har vært på Åråsen før etc. Siden de "nye" på Robo`n hører KFL mye bedre enn før + at de står sammen med 600 kanaris (mange av dem gode gamle som ikke vil flytte seg) som synger og står i, så vil det være mye lettere for de og synge med oss sammen med de på Robo`n, enn det er for de på OKS alene idag (Dere som maser om 20 mann bør legge merke til akkurat dette).
Med litt gode resultater i serie og cup og det trøkket som kommer fra OKS , så tror jeg det ikke vil ta så mange år før vi har fyllt hele det gamle feltet Robo`n med syngende kanaris også.Kommentar
-
Da vi "drar" Lillestrøm er de beste" så høres det slik ut (ca).
LILLESTRØM ER DE BESTE ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- heia heia heia kanaris
På linken nedenfor, høyre kolone, midt på siden finner dere en lydfil "Åkerbys Jarnkaminer". Sånn skal synging mellom 2 tribuner høres ut.
Kommentar
Kommentar