Redgjørelse fra styret

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Jensen
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2004
    • 43

    Redgjørelse fra styret

    Det er tydligvis en del misforståelser etter møtet LSK-KFL igår kveld. Skal prøve å oppklare dette.
    Kfl har hele tiden stått på at uskyldige ikke skal straffes ,og dette ble det enighet om. Derfor er antallet utestengte som har versert i media kraftig redusert.
    DET ER LSK som ENE OG ALENE stenger ute personer som beviselig har foretatt en handling som sverter klubbens rykte. Selvom det er LSK som bestemmer er KFL i stadig dialog om ting vi er uenig i. I denne saken er LSK og KFL ikke enige på alle punkter.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Kanskje presisere at seniorfugl = Jan Jensen = styremedlem i KFL.
    (hvis jeg husker nicket ditt riktig Jan)
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #3
      Noe sier meg at ikke er helt enighet om hva som skal til for å være skyldig her...

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #4
        Opprinnelig skrevet av seniorfugl
        I denne saken er LSK og KFL ikke enige på alle punkter.
        Jeg har dessverre ikke mulighet til å delta på medlemsmøtet i morgen, men jeg håper det blir lagt ut informasjon på internett om hvilke punkter LSK og KFL ikke kan enes om.
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

          #5
          er lett for at noen av de 25 også er uskyldige. jeg kan ikke huske jeg har sett 25stk ødelegge noe rykte for lsk i den tia jeg har vært på kamper. så det blir jo artig å se om lsk utestenger riktig folk.
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

          Kommentar

          • Nr.10
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 597

            #6
            Opprinnelig skrevet av André
            er lett for at noen av de 25 også er uskyldige. jeg kan ikke huske jeg har sett 25stk ødelegge noe rykte for lsk i den tia jeg har vært på kamper. så det blir jo artig å se om lsk utestenger riktig folk.
            Helt riktig! For å si det pent, det er nok andre i KFL og LSK som har gjort ting som er langt værre for LSK enn disse 25 personene.....
            Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

            RÅGG 19116

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Opprinnelig skrevet av blue
              Jeg har dessverre ikke mulighet til å delta på medlemsmøtet i morgen, men jeg håper det blir lagt ut informasjon på internett om hvilke punkter LSK og KFL ikke kan enes om.
              Ulfpulf er jo rå på referater, kanskje han stiller opp denne gangen også??

              Kommentar

              • Storgata
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2008
                • 122

                #8
                Opprinnelig skrevet av Nr.10
                Helt riktig! For å si det pent, det er nok andre i KFL og LSK som har gjort ting som er langt værre for LSK enn disse 25 personene.....
                Og du nevner i fleng?
                *Jacta est alea*

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2505

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av veiron
                  Ulfpulf er jo rå på referater, kanskje han stiller opp denne gangen også??
                  Pent sagt, men jeg har dessverre ikke mulighet til å gjøre det. Egentlig passet ikke møtetidspunktet meg, men jeg synes det er så viktig at jeg skal få det med meg.

                  Kommentar

                  • Nr.10
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 597

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Storgata
                    Og du nevner i fleng?
                    Vel, hvis du ikke veit om uheldige historier/episoder som har skjedd opp igjennom årene som har vært skadelig både for klubben, supportergruppen og enkeltpersoner, så har du vel kanskje ikke fulgt med så mye.

                    På nåværende tidspunkt så ønsker jeg ikke henge ut noen, i forhold til visse andre.

                    I forhold til mange av de personene som har blitt rammet, så har konsekvensene i forhold til "handlingen" deres blitt satt feil pga at klubben og KFL prøver å redde sitt eget skinn. Regner med at det står REMA 1000 klistret på brystet til LSK og mange av bannerne i fremtiden. For i deres øyne er jo "det enkle er ofte det beste". Snakk om "skyt først, spør siden"-mentalitet..
                    Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                    RÅGG 19116

                    Kommentar

                    Working...