Jeg synes det er veldig rart hvis Husàr ble tiltenkt en rolle som venstreback i klubben da han ble handlet inn. Han innehar veldig mange flere og inne minst bedre kvaliteter som en offensiv spiller enn som en defensiv spiller. Jeg tror definitivt at Husàr føler seg som en venstrekant også, fremfor en venstreback. Ingen som helst synd elller skam å si at Lillestrøm sliter i starten på årets Tippeliga. Dersom Lillestrøm ikke skal bli hektet av i gullkampen allerede må det prøves noe nytt, og det må skje nå!
Husár sin plass på laget (Var: Hvor er Martin Husàr?)
Collapse
X
-
Jeg synes det er veldig rart hvis Husàr ble tiltenkt en rolle som venstreback i klubben da han ble handlet inn. Han innehar veldig mange flere og inne minst bedre kvaliteter som en offensiv spiller enn som en defensiv spiller. Jeg tror definitivt at Husàr føler seg som en venstrekant også, fremfor en venstreback.Kommentar
-
Kommentar
-
Husar så ganske lovende ut da han kom inn.
Og hvem i helvete valgte Essidri som banens best???Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Synes Essidiri var en av fuglas minst dårlige i dag. Kommer til noen gode innlegg. De som trodde at mannen skulle vinne ballen på midtbana og dra av 4-5 mann før han legger inn har satsa pengene sine på feil hest. Karim er avhengig av å få ballen i gode posisjoner. De gangene han gjorde det ble det "farlig"."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Om ikke jeg husker helt feil så var Husar innbytter i en match ikke lenge etter at vi kjøpte han. Da ble jeg meget positivt overrasket over gutten. Han dro av spillere på kanten sin flere ganger på rad og kjørte på fremover med maks innsats. Bare synd skader satte stopper for det, håper og trur Husar kommer til å komme meget sterkt tilbake(fikk tom noen minutter i dag, men det skulle jo enhver oppegående fyr ha fått)
Essediri synes jeg var så å si best i dag(vanskelig å velge blant alle de dårlige), jobba godt og kom til flere gode innlegg som kunne blitt til noe hadde spissa vært på hugget(virker ikke som noen er på hugget i det hele tatt)
Mener Essediri slår de beste innleggen på hele laget, UTEN TVIL !
Hilsen fugla-83 maks deprimert og sykt skuffa...ligger pokkern meg på siste plass......! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
Synes Essidiri var en av fuglas minst dårlige i dag. Kommer til noen gode innlegg. De som trodde at mannen skulle vinne ballen på midtbana og dra av 4-5 mann før han legger inn har satsa pengene sine på feil hest. Karim er avhengig av å få ballen i gode posisjoner. De gangene han gjorde det ble det "farlig".Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
Hvordan i #!¤%¤#! klarte de å la Shane gå?Kommentar
-
Hovedproblemet med JML er vel først og fremst en seriøs ubalanse mellom offensive og defensive gener. Det må da være verdt et forsøk å kjøre ham frem som venstre flanke fremfor en MM som åpenbart ikke er i form, og heller kjøre inn Husár på backplass.Knurr...Kommentar
-
Myklebust bør droppes så fort som mulig og erstattes av Husar hvis Nordlie har planer om å spille en ekte venstre vingNå bosatt på Rasta !!!!!
-
Nå så jeg ikke kampen mot søpla (men det er kanskje like greit), men av det Midtun Lie har prestert som back i de 2 første kampene, er ikke bra. Flytt ham opp til vingen, sett Husar inn på backplassen, og sett Essediri inn på den andre vingen, og la Myklebust få seg en pause. Kanskje vi kan få et angrepsspill som ihvertfall kan vise noen små antydninger til å funke. For det har det ikke vært i nærheten av enda.
KimFLKommentar
-
Moderatormelding: Det er tendenser i tråden til diskusjoner om startoppstillingen mot Molde. En slik diskusjonen tas her i Før-kamptråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11744. Diskusjonen her får handle om Husàr i et mer overordnet perspektiv.BølerkanarisKommentar
-
Moderatormelding: Det er tendenser i tråden til diskusjoner om startoppstillingen mot Molde. En slik diskusjonen tas her i Før-kamptråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11744. Diskusjonen her får handle om Husàr i et mer overordnet perspektiv.
Mangel av språkferdigheter?
Altfor lett skadet?
Kontinental spillertype istedenfor Nordisk?Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
- Prøver å finte fremfor å spille støtte
- Ikke tidligere Start-spiller
Noe sånt kanskje, jeg vet ikke...Kommentar
-
Husar er vel akkurat det vi trenger i denne spillestilen og formasjonen som Nordli spiller for å kunne få inn en utypisk spiller med andre kvaliteter enn de vi har allerede.. En spiller som kunne gjøre spillet vårt mindre forutsigbart..
Bør etter min mening spille ving, men kan også brukes om back..Kommentar
-
Husar er vel akkurat det vi trenger i denne spillestilen og formasjonen som Nordli spiller for å kunne få inn en utypisk spiller med andre kvaliteter enn de vi har allerede.. En spiller som kunne gjøre spillet vårt mindre forutsigbart..
Bør etter min mening spille ving, men kan også brukes om back..Nå bosatt på Rasta !!!!!
Kommentar