Husár sin plass på laget (Var: Hvor er Martin Husàr?)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hamkamboy
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Sep 2006
    • 26

    Husár sin plass på laget (Var: Hvor er Martin Husàr?)

    Ja, dere vet vel hvem jeg mener.. Hvor har det blitt av den forglemte sloveneren? Husker han som et friskt innhopp på Briskeby, selv om han var mere eller mindre skadet under hele låneoppholdet. Sliter han fortsatt med langtidsskader, eller? Det er en spiller jeg verker etter å se, samme om det er for LSK, Stabæk, Brann eller Hamkam. Jeg tror han har noe å bidra med i Tippeligaen. Som dere vet har vi på Hamar fått inn en klassespiller på venstrekanten (Nei, snakker ikke om Pål Strand), så jeg håper at det jeg så i Husàr blir erstattet av han.

    Velkommen til Hamar i 2008.
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    #2
    Husar er skadefri og etter rapportene i god form. Mange her håper han starter imot enga på søndag, men han sliter vel benken ifra start i hvertfall.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

      #3
      Husar har vært innbytter så langt uten å få spilletid.

      Han kjemper i første rekke om venstrebackplassen med Jon Midttun Lie og med tanke på hans prestasjoner så langt i år bør det ikke bli lenge før vi ser Husar fra start!

      Kommentar

      • hamkamboy
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Sep 2006
        • 26

        #4
        Skjønner ikke hvorfor han skal bekle en venstrebackrolle med den teknikken, styrken og farta han har. :neutral: Hvorfor får han ikke muligheten? Hvor mye betalte dere for han? Var det ikke 5 millioner? Dumt å ha 5 millioner på en sparekonto i 2 år for så å kaste de ut av vinduet... Husàr må satses på da han først er skadefri. Han må satses på fremover på banen, hvor han hører hjemme.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3438

          #5
          Slik fugla har spilt de to første rundene er nok mange om ikke de fleste her enige med deg. (U)heldigvis er det ikke vi som tar ut laget.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            #6
            Prata med Vegard Bjerke på Hamar i går. Han kunne ikke skjønne hvorfor Husar ikke får sjansen på Åråsen. Mente det var en meget god spiller. Men han har jo aldri spilt i Start da...
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • hamkamboy
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Sep 2006
              • 26

              #7
              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
              Prata med Vegard Bjerke på Hamar i går. Han kunne ikke skjønne hvorfor Husar ikke får sjansen på Åråsen. Mente det var en meget god spiller. Men han har jo aldri spilt i Start da...
              Han har aldri spilt i Start, hvem...? Det er den tidligere Hamkamspilleren Espen Olsen som er i start nå, hvis det var det du mente. Og han fikk hvertfall et innhopp mot Nybergsund.

              Kommentar

              • xwiick
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Apr 2008
                • 12

                #8
                Helt enig, la han få prøve seg fra start..

                han spillte ganske bra på la manga og han er med i angrep også.

                Kommentar

                • Kanaris93
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2007
                  • 232

                  #9
                  Tull at Husar ikke får spilletid! Han er meget god når han er i form!
                  I med og motgang <3

                  Kommentar

                  • OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kanaris93
                    Tull at Husar ikke får spilletid! Han er meget god når han er i form!
                    Men har er ikke en "Nordlie type" som løper som faen og er "typisk Norsk".
                    Husar kan til og med "hit the bye line" og levere farlige innlegg. Kanskje han er den eneste i hele stallen som klarer dette per i dag.

                    Bare dumhet at er utelukket fra laget. (Og jeg skriver utelukket med vilje).
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                    Alltid Celtic og LSK

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #11
                      Husár har utvilsomt et stort potensial. Blir han mer taktisk utlært og kommer inn i samspillet på venstresida blir han veldig spennede. Han har gjort fremskritt allerede, så det er naturlig å tro at han vil fortsette å utvikle seg gjennom terping på treningsfeltet og tillit i kamper. Men: Midttun Lie på backplass mot vif er nok et riktig valg både i forhold til motstander og i forhold til den største akilleshælen mot Husar: timingen i forhold til når han skal gå opp i motspiller og når han skal falle av, herunder mye risiko i forsvarsspillet. Husár har en tendens til å bli litt for naiv i stilen når kampene hardner til.

                      Har man valget mellom å sette inn en som nesten aldri har vært i nærheten av en startplass i eliteserien og en som periodevis har vært førstevalg i venstrebackposisjon under Nordlie i mange år, burde det ikke være et spesielt vanskelig verken å forutse eller forslå ham i startoppstillinga på søndag. Men det betyr neppe at Husár er utelukket framover, for forsvarets manglende evne til å gjennomføre sine offensive oppgaver har vært et ankepunkt i år.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #12
                        Jeg håper og tror at Husar kan bli en god back, men trenger litt matching i 2. div for å riste av seg noen barnesykdommer. Han må gjøre som Shane, lære seg hvordan man plasserer seg. Han hadde problemer med posisjonering defensivt, men fikk etterhvert taket på det. Tror kanskje Husar er nødt til å gå denne skolen. Vi kan jo ta sjansen på å kaste ham ut i det, men jeg er redd han da må lære på den harde måten.

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Canário
                          Husár har utvilsomt et stort potensial. Blir han mer taktisk utlært og kommer inn i samspillet på venstresida blir han veldig spennede. Han har gjort fremskritt allerede, så det er naturlig å tro at han vil fortsette å utvikle seg gjennom terping på treningsfeltet og tillit i kamper. Men: Midttun Lie på backplass mot vif er nok et riktig valg både i forhold til motstander og i forhold til den største akilleshælen mot Husar: timingen i forhold til når han skal gå opp i motspiller og når han skal falle av, herunder mye risiko i forsvarsspillet. Husár har en tendens til å bli litt for naiv i stilen når kampene hardner til.

                          Har man valget mellom å sette inn en som nesten aldri har vært i nærheten av en startplass i eliteserien og en som periodevis har vært førstevalg i venstrebackposisjon under Nordlie i mange år, burde det ikke være et spesielt vanskelig verken å forutse eller forslå ham i startoppstillinga på søndag. Men det betyr neppe at Husár er utelukket framover, for forsvarets manglende evne til å gjennomføre sine offensive oppgaver har vært et ankepunkt i år.

                          Som Mullaen sa; "Nei, nei, jeg er ikke enig!"

                          Nå har det vært så mye negativt rundt Sportsklubben, og vi har skapt 4 sjanser hittil i år. Nå trenger vi alle offensive gener vi kan skrape sammen på banen mot VIF. Sleng på Essediri, Husar og Sundgot og la oss i hvertfall prøve å underholde litt mot bydelslaget!!

                          Husar er rask, kan dra av en mann og kan slå et innlegg i høy fart. Det holder for meg. Husk, det er bedre å vinne 4-3 enn 1-0.

                          Kommentar

                          • OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Canário
                            Husár har utvilsomt et stort potensial. Blir han mer taktisk utlært og kommer inn i samspillet på venstresida blir han veldig spennede. Han har gjort fremskritt allerede, så det er naturlig å tro at han vil fortsette å utvikle seg gjennom terping på treningsfeltet og tillit i kamper. Men: Midttun Lie på backplass mot vif er nok et riktig valg både i forhold til motstander og i forhold til den største akilleshælen mot Husar: timingen i forhold til når han skal gå opp i motspiller og når han skal falle av, herunder mye risiko i forsvarsspillet. Husár har en tendens til å bli litt for naiv i stilen når kampene hardner til.

                            Har man valget mellom å sette inn en som nesten aldri har vært i nærheten av en startplass i eliteserien og en som periodevis har vært førstevalg i venstrebackposisjon under Nordlie i mange år, burde det ikke være et spesielt vanskelig verken å forutse eller forslå ham i startoppstillinga på søndag. Men det betyr neppe at Husár er utelukket framover, for forsvarets manglende evne til å gjennomføre sine offensive oppgaver har vært et ankepunkt i år.
                            Men det er ikke bare venstreback som Husar bør vurderes på !!!

                            Mannen er rett og slett en venstre ving, som kan også plasseres på venstre siden av midtbanen!
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

                            Alltid Celtic og LSK

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                              Men det er ikke bare venstreback som Husar bør vurderes på !!!

                              Mannen er rett og slett en venstre ving, som kan også plasseres på venstre siden av midtbanen!
                              Helt enig... Men desverre har Nordlie sagt at Husar bare vurderes som back. Meningslöst å kaste bort hans offensive kvaliteter på venstreback når vi sårt mangler en venstreving. Det må vel väre bedre å dyrke hans sterke sider (farten, innleggene og utfordreregenskapene) på en plass der hans defensive usikkerhet ikke blir like tydelig, enn å bruke laang tid på å läre ham opp i plassering og norsk forsvarsspill.

                              På venstresiden har vi INGEN typiske vinger som kan holde bredden og få inn gode innlegg i boksen. Da er det håplöst å tvinge den spilleren som har mest potensiale på denne plassen, inn i en backrolle han tydeligvis ikke er helt komfortabel med.

                              Kan vel hende at Nordlie er så sikker på å hente venstrevingen vi önsker oss i sommervinduet, og derfor ikke ser noe behov for å utvikle Husar på vingplass. Når MJ kommer tilbake blir Husar da andrevalg på backen, og Midtun Lie blir andrevalg bak vår nye ving, for så vidt jeg har forstått ser Nordlie JML som et offensivt alternativ.

                              Jeg mener det er håplöst at JML ikke er backalternativ, og Husar vingalternativ. JML har rutinen, kommuniserer bedre med vårt nesten helnorske forsvar, har ikke den åpenbare offensive spisskompetansen som Husar, og har startet sesongen i v.back rollen. Da er det veldig åpenbart at han bör fortsette der, så kan Husar forhåpentligvis bli et friskt pust i en ellers tafatt angrepstrio
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

                                #16
                                jeg tror ikke vi noengang får se han i noen fast ellver

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av hamkamboy
                                  Han har aldri spilt i Start, hvem...? Det er den tidligere Hamkamspilleren Espen Olsen som er i start nå, hvis det var det du mente. Og han fikk hvertfall et innhopp mot Nybergsund.
                                  Jeg tenkte på at Husar aldri har spilt i start.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • OppsalKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2008
                                    • 1881

                                    #18
                                    Hvor mye kostet han i overgangs fee?
                                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                    Alltid Celtic og LSK

                                    Kommentar

                                    • Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 719

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                      Hvor mye kostet han i overgangs fee?
                                      4,5-5 mill.
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                      Kommentar

                                      • Fugla
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 1718

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                                        jeg tror ikke vi noengang får se han i noen fast ellver
                                        Fortell meg, kimmern: Hvorfor tror du ikke det?
                                        Homer Simpson.



                                        www.ultrassarp.no

                                        Kommentar

                                        Working...