Husár sin plass på laget (Var: Hvor er Martin Husàr?)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Opprinnelig skrevet av Eikrem
    Dagens innhopp forklarer vel hvorfor han sitter på benken.
    Etter dagens innhoppså vil det overraske meg om han i det hele tatt er med i troppen neste gang.

Mvh
    Gammer`n - som ler seg ihjel av furtingen til de såkalte Ultras. For en gjeng
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Etter dagens innhoppså vil det overraske meg om han i det hele tatt er med i troppen neste gang.

Det er ikke lett å være god når resten av laget tydeligvis gir faen...
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Fetsundramp
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 111

Pga mangel på alternativer er han vel dessverre på benken neste kamp og. Man kan jo begynne å lure på hvor dårlig f.eks. Bergan-Foss er når han stiller bak Husar i køen.
        2009 - Året det skal skje!

Kommentar

• thomasg
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2003
          • 122

Jeg synes ikke man skal dømme Husar ut i fra kampen i går. Det tar tid og spille på seg selvtillit og å komme innpå når hele laget er dårlig er ingen enkel oppgave. Potensialet til Husar er veldig stort så gi gutten spilletid så vil han bli en veldig god bekk

Kommentar

• OJ
            Medlem
            Bøffel
            • May 2005
            • 31

Opprinnelig skrevet av thomasg
            Jeg synes ikke man skal dømme Husar ut i fra kampen i går. Det tar tid og spille på seg selvtillit og å komme innpå når hele laget er dårlig er ingen enkel oppgave. Potensialet til Husar er veldig stort så gi gutten spilletid så vil han bli en veldig god bekk

Tid er faktisk det eneste vi ikke har nok av nå.. Og Husar var svært dårlig i går.. Synes Midttun Lie har vært dårlig til nå, men Husar tok kaka..

bommer åpenlyst på ballen ved iallefal tre anledninger, og da mener jeg "BOMMET". Sparket hull i lufta..

Kommentar

• Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

Skal man vinne trenerens tillitt gjelder det å gripe sjansen når man får den, og vise at man kan utgjøre en positiv forskjell. Mulig det ikke er enkelt på et LSK i motgang, men Husár var ikke i nærheten i går. Med mindre skader oppstår, er Husár sin plass på laget fremdeles benken.

Kommentar

• Rabbi
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2004
                • 78

Jeg tror Husar har et potensiale til å bli en god spiller, men kampen i går viste at han aldri kommer til å bli noen god back. Han er rett og slett ikke typen til å spille back. Gutten vimset rundt og ante ikke hvordan han skulle posisjonere seg defensivt. Jeg syns rett og slett synd på ham. Dårlig gjort av Nordlie å la han få en så dårlig opplevelse ved å putte ham inn der. Tror han kan gjøre en grei jobb på kanten. Kanskje også som venstre indreløper. Men han er nok best som kant i 4-4-2

Kommentar

• OppsalKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2008
                  • 1881

Har fortsatt stor sans for Husar. Et innhopp for et lag som sliter som faen og folke som forventer at han skal snu hele kampen er ufattelig.

Var det et dårlig innhopp? Ja visst.

Skulle han få en sjanse fra begynnelsen? Ja. Hvis Myklebust fortjener det (som er helt ræva for tida) så bør han Husar.
                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Ballkunstneren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 780

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                    Bør etter min mening spille ving, men kan også brukes om back..
                    som sagt..

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3218

Opprinnelig skrevet av heidar
                      Godt å vite at etter at den første seieren i boks, er hoveddiskusjonen matvanene til Martin Husar. Før chattingen blir dominerende: Vet noen om Husar fortsatt er skadet???
                      På treninga lørdag deltok Martin svært lite sammen med de andre, heller ikke som "markør" i formasjonstreninga. Stort sett dreiv han løpetrening rundt og rundt banen på Åråsen. Men han satt likevel på benken i kveld mot Viking, så han kan vel betegnes som fortsatt litt hemma av skaden, men likevel såvidt kampdyktig - men bare i et nødstilfelle ?

gilbert

Kommentar

• Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

[Moderatormelding]

Hold dere til Tema, Martin Husar... Ikke mere Kebab prat....

[/Moderatormelding]
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

Kommentar

Working...