Husár sin plass på laget (Var: Hvor er Martin Husàr?)
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Pga mangel på alternativer er han vel dessverre på benken neste kamp og. Man kan jo begynne å lure på hvor dårlig f.eks. Bergan-Foss er når han stiller bak Husar i køen.2009 - Året det skal skje!Kommentar
-
Jeg synes ikke man skal dømme Husar ut i fra kampen i går. Det tar tid og spille på seg selvtillit og å komme innpå når hele laget er dårlig er ingen enkel oppgave. Potensialet til Husar er veldig stort så gi gutten spilletid så vil han bli en veldig god bekkKommentar
-
Tid er faktisk det eneste vi ikke har nok av nå.. Og Husar var svært dårlig i går.. Synes Midttun Lie har vært dårlig til nå, men Husar tok kaka..
bommer åpenlyst på ballen ved iallefal tre anledninger, og da mener jeg "BOMMET". Sparket hull i lufta..Kommentar
-
Skal man vinne trenerens tillitt gjelder det å gripe sjansen når man får den, og vise at man kan utgjøre en positiv forskjell. Mulig det ikke er enkelt på et LSK i motgang, men Husár var ikke i nærheten i går. Med mindre skader oppstår, er Husár sin plass på laget fremdeles benken.Kommentar
-
Jeg tror Husar har et potensiale til å bli en god spiller, men kampen i går viste at han aldri kommer til å bli noen god back. Han er rett og slett ikke typen til å spille back. Gutten vimset rundt og ante ikke hvordan han skulle posisjonere seg defensivt. Jeg syns rett og slett synd på ham. Dårlig gjort av Nordlie å la han få en så dårlig opplevelse ved å putte ham inn der. Tror han kan gjøre en grei jobb på kanten. Kanskje også som venstre indreløper. Men han er nok best som kant i 4-4-2Kommentar
-
Har fortsatt stor sans for Husar. Et innhopp for et lag som sliter som faen og folke som forventer at han skal snu hele kampen er ufattelig.
Var det et dårlig innhopp? Ja visst.
Skulle han få en sjanse fra begynnelsen? Ja. Hvis Myklebust fortjener det (som er helt ræva for tida) så bør han Husar.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av heidarGodt å vite at etter at den første seieren i boks, er hoveddiskusjonen matvanene til Martin Husar. Før chattingen blir dominerende: Vet noen om Husar fortsatt er skadet???
gilbertKommentar
-
[Moderatormelding]
Hold dere til Tema, Martin Husar... Ikke mere Kebab prat....
[/Moderatormelding]Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar