Og de som ikke har fått meldt seg inn enda.. hva skal vi gjøre?
ALLMØTE for medlemmer av Kanari-Fansen i kjelleren på Martins torsdag 10/4 kl 18.30.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Min uerbødige mening er at dere skal lese referatet og følge med på diskusjonen som kommer på nettet utover.
Dette er et møte for medlemmene av Kanari-Fansen om hvordan vi opplever den situasjonen vi har kommet opp i. Meningen til de som til nå har valgt å ikke være en del av fellesskapet er ikke interessante i denne omgang.
Vil du være med å påvirke KFL og tribunekulturen framover synes jeg du skal melde deg inn i morra. Da skal du være hjertelig velkommen inn i varmen!Vidar Evje
Kommentar
-
Den andre tråden var egentlig bare mine forslag til emner som burde tas opp, og kan vel synke nå.
Edit:
Nå er den andre tråden låst. Jeg er på en måte utestengt.Kommentar
-
Jeg føler iallefall at det er viktig å få bedret kommunikasjonen, som jeg skrev i et annet innlegg tidligere:
"Spørsmålene jeg lurer på, er kort:
- Hvordan var dialogen mellom KFL og styret før utestengelsen? Det virker merkelig at styret i klubben kan utestenge så mange, uten å ha snakket med styret i KFL først???
- Hvordan fungerer kommunikasjonen mellom KFL-styret og de nevnte undergruppene?? Og hvordan fungerer disse undergruppene sine medlemsskapsordninger?? Er det fritt fram for all slags pakk å stå sammen med disse????"
Nå er det ikke så viktig hvordan kommunikasjhonen var, men helst hvordan denne kan forbedres som jeg mener er viktig å få belyst på kveldens møte.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
-
He, he.... Herlig å se at humoren fortsatt blomstrerJaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Faen! Ser ikke ut som jeg rekker møtet i kveld. Sitter fast på jobben.
Men jeg håper det kommer en bra oppdatering fra møtet så fort som mulig, så jeg sitter klar og trykker F5.
Lykke til folkens! Måtte dette møtet sørge for at alt ordner seg og KFL kommer sterkere tilbake enn noensinne.Kommentar
-
Nå håper jeg indelig at denne debatten er død, også her inne. Det var et veldig klart medlemsmøte i dag som ønsker ett felles Kanarifans, hvor alle som ikke lager bråk men profilerer LSK er velkommen.
Slik jeg oppfatter det nå, hviler det et krav om selvjustis på oss alle......vi aksepterer ikke noe kødd i egne rekker!
Det var dette jeg ville høre, og nå kan vi gå i gang med å planlegge støtte til laget vi elsker igjen! :twisted:Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Nå håper jeg indelig at denne debatten er død, også her inne. Det var et veldig klart medlemsmøte i dag som ønsker ett felles Kanarifans, hvor alle som ikke lager bråk og profilerer LSK er velkommen.
Slik jeg oppfatter det nå, hviler det et krav om selvjustis på oss alle......vi aksepterer ikke noe kødd i egne rekker!
Det var dette jeg ville høre, og nå kan vi gå i gang med å planlegge støtte til laget vi elsker igjen! :twisted:Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
Yes...
Jeg fikk heller ikke vært der fordi jeg hadde lang kveld på jobb i dag...
Men jeg er glad over å lese det jeg leser Arind har skrevet om oppsummeringen av møtet.
Selvjustis på dette er supert.
Endelig skal vi bli KFL som er opptatt av å støtte laget og ikke drive med alt annet faenskap...
FORZA FUGLAFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
Kommentar