ALLMØTE for medlemmer av Kanari-Fansen i kjelleren på Martins torsdag 10/4 kl 18.30.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #41
    Ble det diskutert ACAB flagg? Jeg gremmes og blir flau om dette dukker opp på feltet mer:neutral:..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #42
      Opprinnelig skrevet av morten
      Ble det diskutert ACAB flagg? Jeg gremmes og blir flau om dette dukker opp på feltet mer:neutral:..
      Det ble det.. Kommer sikkert i referatet.

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1820

        #43
        Når kommer referatet?

        Kommentar

        • trailersmurfen
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Nov 2006
          • 15

          #44
          Opprinnelig skrevet av gulost
          ALLMØTE for medlemmer av Kanari-Fansen i kjelleren på Martins torsdag 10/4 kl 18.30. Ta med medlemskort.

          Her er det DØDSVIKTIG å møte opp. At DU kommer, markerer DITT syn og påvirker KFLs standpunkt og retning har aldri vært viktigere!

          18.30 på Martins.

          Mvh Styret
          Jeg var på møtet den 10/4 og jeg synes det ble dårlig belyst hva styret i kanaris har tenkt og gjøre med dem som lager bråk og driver med hærværk. Vi må begynne med selv justis og få vekk uroelementene hvis vi ikke skal stå frem som en gjeng med pøpler

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #45
            Opprinnelig skrevet av trailersmurfen
            Jeg var på møtet den 10/4 og jeg synes det ble dårlig belyst hva styret i kanaris har tenkt og gjøre med dem som lager bråk og driver med hærværk. Vi må begynne med selv justis og få vekk uroelementene hvis vi ikke skal stå frem som en gjeng med pøpler
            Hvis du syns noe blir dårlig belyst på et allmøte er det en mulig løsning å faktisk dra fingern ut av rompa, og stille spørsmålet selv...
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #46
              Fikk dessverre ikke vært på møtet, så jeg er spent på referatet. Håper møtet var vellykket, og at man kom frem til noen konkrete tiltak og løsninger på problemene som har ridd KFL i det siste.
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #47
                Vil gi ros til de som kom med kontruktive og gode innlegg på møtet idag. Synes spesielt gamle-perta lyste på et viktig punkt når det gjelder Stabæk-turen, dette med bussene og at de opplagt ble satt opp slik at det var lagt opp til øldrikking før match. Dette synes jeg var et meget godt poeng jeg håper man tar til etterretning.

                Må innrømme at jeg ble litt overrasket og noe skuffet over hvor tilsynelatende enige man ble med en gang man møttes til møte etter store uenigheter på forumet. Skal ikke skrike høyest, ettersom jeg selv valgte å forholde meg taus, og vil presisere at jeg synes det var mange gode bidrag idag. Dog håper jeg det er slik at folk faktisk er samlet om en enighet nå, og at ikke dette bare var noe vi sa på møtet for å skape en midlertidig hygge, for det er nå vi må knipe rota på problemene og uenighetene. Takk for møtet.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #48
                  det ligger vel i kortene at styret har en jobb og gjøre fremover. Jobbe med vedtekter, jobbe med hva som godkjennes av effekter, oppførsel osv osv.

                  det jeg ble litt skuffa over, var at det ikke var flere som gikk frem og sa unnskyld. Bare Mykle hadde baller nok til det. Alle dere som frontet politet, spyttet og kastet ting på egne vakter osv. var det bare SKF folk? Så ikke slik ut av TV bildene iallefall.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    det ligger vel i kortene at styret har en jobb og gjøre fremover. Jobbe med vedtekter, jobbe med hva som godkjennes av effekter, oppførsel osv osv.

                    det jeg ble litt skuffa over, var at det ikke var flere som gikk frem og sa unnskyld. Bare Mykle hadde baller nok til det. Alle dere som frontet politet, spyttet og kastet ting på egne vakter osv. var det bare SKF folk? Så ikke slik ut av TV bildene iallefall.
                    Veldig enig iL. Trur det hadde hatt en veldig positiv effekt med unskyldinger fra de innvolverte. Hadde ikke akuratt forventa det av SKF, men av de som er KFLmedlemer hadde dette vært positivt.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #50
                      Jeg ser fram mot referatet fra møtet, som jeg håper inneholder noen klare konklusjoner. For selv er jeg egentlig litt usikker på hva vi ble enige om i går.
                      Det var en god debatt, men jeg hadde håpet det hele hadde munnet ut i enda klarer forpliktelser. Og jeg tror nok de 5700 medlemmene som ikke var på møtet forventer at det kommer noen krystallklare budskap.

                      De mange episodene knyttet til KFL de siste kampene har etter min mening påført oss et dypt sår. I overført betydning kan man si at møtet valgte å plastre dette såret og satse på at det gror. Men kanskje det burde vært sydd...? Jeg frykter i alle fall det kan sprekke opp igjen.

                      Jeg er enige med de som også etterlyste mer ydmykhet fra folk som burde vært mer ydmyke.
                      Tvert i mot opplevde jeg det veldig provoserende da en av representantene fra UFC for åpen mikrofon proklamerte at "kommer vi ikke inn med våre symboler i år, så prøver vi igjen neste år" (arrester meg om jeg har bommet på et ord, eller totalt misforstått det som ble sagt).
                      Det viser, etter min mening, en mangel på selvinnsikt og en mangel på respekt overfor det flertallet ønsker seg. Nemlig et Åråsen skal være totalt fritt for den slags uniformering - både i år og for alltid.

                      Mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

                        #51
                        Var det selvmål å utelukke media fra møtet?

                        Hva tror dere? Mener at det var et meget positivt møte, men kunne media tolke det som vi skjulte noe?
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                        Alltid Celtic og LSK

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Hva tror dere? Mener at det var et meget positivt møte, men kunne media tolke det som vi skjulte noe?
                          nei absolutt ikke; det ville vært selvmål å ha media tilstede.
                          Folk er mer reservert med kamera tilstede, og vi trengte virkelig å få pratet ut i fred.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #53
                            Nei. absolutt ike selvmål. Ville du stått opp på ett internmøte med TV2's kameraer midt i mot?

                            Nå er det på tide at vi og LSK ikke inkluderer media i absolutt alt og alle hendelser.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • OppsalKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2008
                              • 1881

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Nei. absolutt ike selvmål. Ville du stått opp på ett internmøte med TV2's kameraer midt i mot?

                              Nå er det på tide at vi og LSK ikke inkluderer media i absolutt alt og alle hendelser.
                              Bare et rhetorisk spørsmål, vettu.

                              Æ æ pisse redd for at de kunne snu hele greie og si at de ikke fikk adgang og at vi gjemme ting fra de offentlige\alminnelige media.
                              Nå bosatt på Rasta !!!!!

                              Alltid Celtic og LSK

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                Bare et rhetorisk spørsmål, vettu.

                                Æ æ pisse redd for at de kunne snu hele greie og si at de ikke fikk adgang og at vi gjemme ting fra de offentlige\alminnelige media.
                                av de avisoppslagene som har kommet i dag, har det bare vært positivt.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • FC Lillestrøm
                                  I karantene
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 198

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                  Hva tror dere? Mener at det var et meget positivt møte, men kunne media tolke det som vi skjulte noe?
                                  Hvorfor må absolutt folk være så jævelig opptatt av hva media sier til en hver tid? Media skriver akkuat det de vil og vinkler det deretter for å få mest mulig treff, trodde folk hadde skjønt det for lengst.
                                  Positive nyheter selger dårlig når det gjelder lsk, get to used to it.
                                  Hadde det vært antall positive og negative oppslag som avgjorde serien hadde vi ligge dønn nederst med -140 i målforskjel når november kommer.

                                  Bruk heller tid og energi på noe fornuftig.

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                                    Hvorfor må absolutt folk være så jævelig opptatt av hva media sier til en hver tid? Media skriver akkuat det de vil og vinkler det deretter for å få mest mulig treff, trodde folk hadde skjønt det for lengst.
                                    Positive nyheter selger dårlig når det gjelder lsk, get to used to it.
                                    Hadde det vært antall positive og negative oppslag som avgjorde serien hadde vi ligge dønn nederst med -140 i målforskjel når november kommer.

                                    Bruk heller tid og energi på noe fornuftig.
                                    Her bommer du så grassalt som det er mulig.

                                    Media er hyperbelt viktig. Etter det som skjedde søndag, har jeg fått 20+ forskjellige henvendelser om folk som lurer på hva som skjedde, om jeg ble bura inne osv.
                                    Gør? Absolutt ikke.
                                    KFL har fått ett vanvittig dårligere omdømme, som igjen vil bety at folk kanskje ikke vil melde seg inn, ikke har lyst å sende poden på Åråsen, da vil han jo stå sammen med "den slemme kanarifansen".

                                    Noe av det første som var nevnt på møtet, var at folk lurte på hvorfor LSK gikk direkte til media, uten noen som helst dialog med KFL.
                                    Begge partner ble vel enige om at dialog, og ikke buse ut med ting til media, er noe man skal jobbe med i fremtiden.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • kid
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Aug 2006
                                      • 68

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      Her bommer du så grassalt som det er mulig.

                                      Media er hyperbelt viktig. Etter det som skjedde søndag, har jeg fått 20+ forskjellige henvendelser om folk som lurer på hva som skjedde, om jeg ble bura inne osv.
                                      Gør? Absolutt ikke.
                                      KFL har fått ett vanvittig dårligere omdømme, som igjen vil bety at folk kanskje ikke vil melde seg inn, ikke har lyst å sende poden på Åråsen, da vil han jo stå sammen med "den slemme kanarifansen".

                                      Noe av det første som var nevnt på møtet, var at folk lurte på hvorfor LSK gikk direkte til media, uten noen som helst dialog med KFL.
                                      Begge partner ble vel enige om at dialog, og ikke buse ut med ting til media, er noe man skal jobbe med i fremtiden.
                                      Kan være begge deler det da. Kan jo føre til at flere støtter opp også.
                                      Kfl har siden søndag fått 70 nye medlemmer...
                                      (ref. fra rb.no)

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        #59
                                        totalt enig her, nå er det meget viktig å få ut at det jobbes knallhardt for å ordne ting. Media er snar ute når det er negative ting på gang, men dem er ikke like raske når ting begynner å ordne seg, det er viktig at dette kommer med for at folk kanskje i det hele tatt skal få med seg at det som skjedde og at 100 ble utestengt faktisk var meget overilt av LSK, og det faktum at KFL selv nå vil rydde opp å ta tak i det som måtte være.
                                        vi trenger noe annet en bare negativ publisitet!
                                        Det tar laaaang tid å opparbeide seg et slikt bra rykte og status som KFL faktisk har\hadde, men det tar f..en så kort tid å ødelegge det.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av kid
                                          Kan være begge deler det da. Kan jo føre til at flere støtter opp også.
                                          Kfl har siden søndag fått 70 nye medlemmer...
                                          (ref. fra rb.no)
                                          griet nok, men hvor mange ville vi "normalt" fått, det er det ingen som nevner. 2 meldte seg ut, er det normalt.
                                          Når dem kommer med tall i hytt å pine må dem også komme med hva som er normalen , vi har jo ikke peiling på om 70 er lite eller mye i denne fasen av sesongen.
                                          Men noen har vel oversikt
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...