Du er veldig trang øyd akkurat nå kdlnor (hvordan skrives det?Øyd øydd øyd?) Nå er ikke jeg medlem av ufc men. Alle har sitt syn på hvordan mann skal støtte sportsklubben best mulig. Noen mener at å sitte er best, noen mener å stå og synge, andre mener og sloss(!!!???), noen mener å hoppe andre flagge, noen mener bare å stå holder. I en så stor klack som kanari-fansen er nå så vil det alltid være folk som liker å støtte klubben sin på sin på forskjellige måter, sikkert flere ting jeg kunne nevnt også.. Hvis mann brenner for en sak som f.eks. å flagge,2-stangs,tifo,synge,forsanger felt,dra på flest mulig turer, positiv galskap altså så er dette MYE lettere om mann er i en gruppering enn mann er alene.
Jeg ser poenget ditt "hvorfor kan du ikke gjøre det uten å være medlem av ufc\mb". Men hvor kult er det å handle inn stoff alene og lage noen 2-stanger alene? Noe jeg personlig aldri hadde giddi. Hvor lett er det å fronte en spesiell sak når du står alene? Jeg var på 25kamper i år, når mann er i en gruppe er det utrolig mye enklere og bli pushet på for å dra på kamp, har du ikke penger så ja da kan du låne av gruppa.
Jeg synes folk bør være glade for at det finnes grupper som støtter klubben på den måten de synes er best (ikke slossing selvsagt). Dette er noe som gjør at kanari-fansen blir enda bedre. Ikke minst har kommet ditt vi er i dag!
Jeg ser poenget ditt "hvorfor kan du ikke gjøre det uten å være medlem av ufc\mb". Men hvor kult er det å handle inn stoff alene og lage noen 2-stanger alene? Noe jeg personlig aldri hadde giddi. Hvor lett er det å fronte en spesiell sak når du står alene? Jeg var på 25kamper i år, når mann er i en gruppe er det utrolig mye enklere og bli pushet på for å dra på kamp, har du ikke penger så ja da kan du låne av gruppa.
Jeg synes folk bør være glade for at det finnes grupper som støtter klubben på den måten de synes er best (ikke slossing selvsagt). Dette er noe som gjør at kanari-fansen blir enda bedre. Ikke minst har kommet ditt vi er i dag!
Kommentar