Kanarifansen legges ned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • waalekr
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2007
    • 114

Jeg trodde det å melde seg inn i kfl skulle være en hyggelig ting, men den gang ei.

Tør ikke å ha medlemskortet mitt i lommeboka engang.

Må si jeg er utrolig skuffet over det som har skjedd... og jeg melder meg garantert ikke inn i kfl til neste år hvis det ikke blir bedre. jeg vil på kamp for å se kamp og ha det hyggelig og morro.
    Kim R

FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
    ---------------------------

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Nå synes jeg Grønlund kan holde kjeft en god stund fremover. Jævla bonde!
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

Frank Grønlund er en gjøk.
        Dette skaper jo bare enda mer uro.

Jævla tosk.
        Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1099

Ender vel med at det blir styret til LSK som må starte på nytt etter denne sesongen...

Kommentar

• Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

Jeg vil bare presisere at verken UFC eller MB som det blir fremstilt i media idag har noen nazisympatier av noe slag.

Begge gruppene har faktisk medlemmer som enten ikke er helt norske av utseende eller etnisk opprinnelse. Dette faller på sin egen urimelighet.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

Ordvalget er uklokt, men jeg støtter budskapet.

Altfor lenge har styret i KFL akseptert en voksende ukultur, det samme har LSK gjort som har sluppet disse inn på Åråsen.

På tide å rydde opp, og fremstå som en seriøs fanklubb som støtter spillerne!
              Fugla 4 Life!

Kommentar

• PubFugl
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Sep 2006
                • 27

Media kurs til Grønnlund

Foreslår att KFL samler inn penger så vi får sendt Grønnlund på media kurs. Trodde faktisk en mann i hans posisjon visste hvordan man gikk frem ovenfor dem.

Kommentar

• Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

Opprinnelig skrevet av Simeone
                  Jeg vil bare presisere at verken UFC eller MB som det blir fremstilt i media idag har noen nazisympatier av noe slag.
                  Han nevnte vel ikke UFC eller MB spesifikt, hva med SKF. Kan det tenkes at det finnes Nazi sympatisører der?

Kommentar

• Simeone
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 761

Opprinnelig skrevet av blue
                    Ordvalget er uklokt, men jeg støtter budskapet.

Altfor lenge har styret i KFL akseptert en voksende ukultur, det samme har LSK gjort som har sluppet disse inn på Åråsen.

På tide å rydde opp, og fremstå som en seriøs fanklubb som støtter spillerne!
                    Det er helt ok, og det respekterer jeg fullt ut.

Men, kan du støtte falske anklager om nazisympatier?
                    para gritarle a la FIFA:

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Begge gruppene har faktisk medlemmer som enten ikke er helt norske av utseende eller etnisk opprinnelse. Dette faller på sin egen urimelighet.
                      Tror nok de fleste er klar over dette. KFL er en inkluderende organisasjon. Det samme kan sies om undergruppene.

Nå synes jeg det er på tide at LSK fremlegger noen bevis for alle disse idiotutsagnene de kommer med.

Kommentar

• UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

virker jo som det ikke er nok å erte på seg "de fæle ultras gutta", virker jo nesten som han prøver å få hele fansen imot seg. Ingen har noe problem med å se at han og alle andre vil ha bort bråkmakere. Men det der tar jo faen meg kaka! Virker som i hans øyne betyr vi ikke en dritt.

Og nazi, hvor får han det fra? har stått på åråsen i mange år og aldri sett så mye som ett hint av noe nazistisk der.
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• Simeone
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 761

Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Han nevnte vel ikke UFC eller MB spesifikt, hva med SKF. Kan det tenkes at det finnes Nazi sympatisører der?
                          Tviler jeg veldig sterkt på.
                          para gritarle a la FIFA:

Kommentar

• Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

Virker som dette er nok ett utspill for å få folk i mot disse undergrupperingene.
                            Daukjøtt Felt C

Kommentar

• blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

Det er helt ok, og det respekterer jeg fullt ut.

Men, kan du støtte falske anklager om nazisympatier?
                              Må innrømme at jeg ikke har lest artikkelen hvor noen snakker om nazisympatier. Støtter uansett ikke de anklagene, og for meg handler heller ikke debatten om eventuelle nazimiljøer, for disse er ALLE enige om at ikke er velkommen på Fort Åråsen.
                              Fugla 4 Life!

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Kjenner at motivasjonen til å bidra med noe tribuneliv på søndag har synki enda et hakk eller fire...

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Jeg har aldri iløpet av mine mange år på Åråsen følt en så stor uhygge som det jeg føler nå. Det føles faktisk jævligere nå enn under "bobilsaken". Og det sier litt.

En forferdelig vond start på fotballåret 2008.

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Føler jeg begynner å bli lei av ensidig negativitet fra LSK-ledelsen nå. I flere år har kanarifansen vært de beste og mest progressive supporterne i eliteserien. Der andre er sidrumpa og bakoverskuende eller sjelløse copycats har KFL alltid pushet på og løftet tribunelivet til nye høyder. Det er like vanskelig å tenke seg LSK uten kanarifansen som kanarifansen uten LSK. Når spillerene løper rundt som oldinger med lyskebrokk, det står 0-3 på tavla og "merkevaren" LSK som markedsfolket tror de har bygd opp alene er mindre verdt enn en tomflaske har alltid KFL sørget for at klubben forsatt har noe å være stolte av og bygge videre på.

Når slik ensidig og fratøtende kritikk blir gurglet opp om og om igjen uten å ta det minste hensyn til hva supporterne har betydd for klubben virker det rett og slett idiotisk. Rösler forstod hvordan dette fungerte og løftet dynamikken mellom klubb og supportere til nye høyder. Etter at Rösler forlot oss synes jeg det har gått gale veien. Når jeg ser slike utspill i media som de siste dagene, spesielt i lys av at LSK fullstendig har glemt å kommentere det positive supporterne har fått til det siste året blir jeg oppgitt.

KFL har tilført LSK det særpreget og den identiteten klubben så fortvilet har forsøkt å bygge opp med merkelige og naive markedsføringstricks. LSK trenger ikke å holde på lenge slik før klubben blir Odd, kun husket for stygge taklinger, trenerbråk og en ydmykende tur ned i adecco.

LSK velger å "profilere" seg med sloganen "Det naturlige valg". Jeg begynner å lure på for hvem? Skal klubben løse supporterproblemet kan de jo bare tilføye "men ikke for casuals, nynazister og voldelige tilskuere". Så trenger de ikke KFL i det hele tatt - da får de akkurat de "kundene" markedsavdelingen ønsker seg, ikke sant?

Kommentar

• Stan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1099

Opprinnelig skrevet av Stan
                                      Ender vel med at det blir styret til LSK som må starte på nytt etter denne sesongen...
                                      Vel dette innlegget var vel kanskje litt spontant. Men skal sies det har vært mye rot og bad fokus i media siden de sparket Rösler..

Kommentar

• korset+kanaris
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jun 2007
                                        • 46

Grønlund fremstår nok engang som en arrogant jævel spør du meg..........er nok ikke bare KFL som trenger opprydding!

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Ouuufffff!

Hadde egentlig tenkt å holde meg unna denne lavmåls-debatten, men nå holder det.

La meg først påpeke at jeg på ingen måte mener LSK er den største synebukken her. Ansvaret for trøbbel ligger først og fremst hos enkeltindivider som begår ulovlige handlinger, dernest hos grupperinger som støtter opp om dette, og også hos KFL som har latt ting skli ut.

Men, jeg må si at LSK, her ved Grønlund, gjør den største blemma i hele den begredelige forestillingen her. En prestasjon som står i stil til stort sett alt de begredelige LSK har prestert i år.

Hva er poenget med å gå ut i et stort intervju med dette? Hva søker man å oppnå? Dette hiver kun bensin på bålet.

Spesielt nazi-beskyldningene fikk meg til å steile. Dette er for det første en primitiv demagogi jeg ikke forventer å høre fra LSK-styret. Meg bekjent er dette totalt ubegrunnet, og det er i vært fall ingen ting å gå ut med i media før man har håndfaste bevis. I beste fall skremmer dette bort folk fra Åråsen. I værste fall dukker det opp rabbel fra Blitz og andre venstre-ekstreme miljøer for å lage ytterligere faanskap.

KFL var hatt en glimrende utvikling de seneste årene. Jeg støtter også veldig mye av entusiasmen i Ultras-kulturen. Frivillig arbeid er et helvete, og utakk er stort sett lønnen man får. Jeg håper uansett det kommer noe positivt ut av møtet i kveld, og at man forsøker å ignorere disse media-utspillene.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...