Kanarifansen legges ned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

Han må ut nå. Når han anklager noen for å være Nazi, midt oppi alt dette, uten noe som helst grunnlag, har begeret hans med hvor mye tull han kan prate rent over for lenge siden. Hvem andre kan gå ut mot sine samarbeidspartnere, og si at de er nazister uten at det får følge? KFL, UFC, MB bør faktisk være en samarbeidspartner.

Kommentar

• blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

Opprinnelig skrevet av veiron
      Joa, men poenget er jo at de fortsatt har sponsorer, eller hva?
      Jeg tror Enga alltid vil ha sponsorer, ettersom de er den største fotballklubben i hovedstaden.

LSK har et vesentlig mindre markedsgrunnlag, og må nok trå mer varsomt enn Enga.
      Fugla 4 Life!

Kommentar

• Øyvind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2006
        • 292

Jeg mistenker at Grønlund bygger uttalelsene sine på fakta. Det har kommet frem at LSK har jobbet tett opp mot politiet i denne saken, og kan hende de har fått informasjonen derfra.

Man må skjønne at LSK som klubb er avheningig av å ta et kraftig oppgjør med ukulturen. Dette skulle vært gjort for lenge siden, og det skal både klubb og KFL ta selvkritikk på. Måten det nå er tatt tak er fra flere hold kritikkverdig, men allikevel, noe måtte gjøres!

Sponsorene til klubben vil ha mediedekning, og den skal være positiv, uten assiosasjoner til miljøer av den typen som har fått fotfeste i KFL. Da er klubbens regnestykket klart, og ut fra et økonomisk ståsted tror jeg klubben nå gjør det rette. Ut fra et etisk ståsted er jeg overbevist om at man gjør det rette gjennom et knallhardt oppgjør.

Så til alle de som ikke vil gå på Åråsen pga dette. Hva er størst? Pakket som lager faenskap eller spillerne og klubben?

Støtt laget i vanskelige tider (spillmessig) har mange flagget som en fane. Og hva da i vanskelige tider mellom klubbledelse og fans? Skal man da la være og støtte laget, som jo er i en vanskelig spillmessig fase? La ikke dette gå ut over spillerne! Løs problemene i de rette fora.

Nå må folk bestemme seg! Hva er størst? Egoet eller klubben?

" ... men størst av alt er LSK ... "

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Opprinnelig skrevet av blue
          Jeg synes dette sier mest om Søpla!
          Forskjellen er at klanen og styret i søpla går hånd i hånd for å feie problemene under teppet. Slåsskamp i tromsø, slåssing etter hockeykamp nylig, storming av lyns supporterpub og bråket med politiet på gamla er noen av de sakene som har havnet i pressen - alle mer alvorlige enn episoden(e) på nadderud. Alt dette ser ikke ut til å påvirke søplas relasjoner til sponsorer eller mediaimage i det hele tatt.

Mister LSK sponsorer eller omdømme på grunn av dette holder det ikke å legge skylda på KFL alene. Ukloke utspill og nedrakking av egne tilhengere i media, sammen med stadige "legge seg flat" utspill for selv den mest banale kritikk må ta skylda.

Bråkmakerne må vekk, og i prosessen vil uskyldige lide. Men å ødelegge relasjonen til klubben for 5000 lojale tilhengere må sies å være ny rekord i dårlig PR. Med alle sine tåpelige utspill og patetiske opptreden på TV har enkelte av klubbens talsmenn gjort ubotelig skade på LSK's rykte. LSK sitter nå igjen isolert, uten sympati fra noen fotballinteresserte nordmenn overhodet. Ingen utenom LSK tilhengere vil lenger kjøpe eller se positivt vinklet stoff om klubben, vi er blitt fotballens svar på Britney Spears. Siste sjakktrekk er nå å kvitte seg med klubbens tilhengere. Gratulerer.

Kommentar

• S.Skywalker
            Medlem
            Møteplager
            • Oct 2007
            • 79

Skrev dette i en annen tråd, men fikk bare tommler ned. Mener seriøst at vi burde møte opp til kamp på Søndag synge og stå i som aldri før fram til kamp start, evt et banner som omhandler saken. Så burde hele KFL forlate stadion i det kampen blåser i gang og etterlate seg et tomt Kanarifelt. Vet det ville vært vondt for mange og forlate kampen mot Søpla (årets høydepunkt). Denne kampen blir sent på TV og vil få masse Media dekning ang supporter kultur. Er denne kampen vi må stå fram og vise at vi nekter og bli pissa på. Hvis LSK vil legge ned KFL så la dem få merke hvordan det vil være uten oss. Skal det bli hos oss som det er på Viking stadion? nei da blir jeg heller hjemme. Ja vet klubben går forran alt, men for meg er supporterlivet alltid vært en viktig del av Fugla.

Kommentar

• veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

Hva med "Operasjon sitte og holde kjeft"??

Da får vi i det minste sett kampen.

Kommentar

• chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

Opprinnelig skrevet av Nordby
                Det fremgår jo slik. Les litt nøyere så ser du at han stadig presiserer at jeg mener.

Dog kan han ikke mene en dritt som privatperson, mens han sitter i styret i LSK, da alle hans uttalelser uansett vil bli satt på LSK.
                Takk. Den samme logikken bruker jeg mot gjengen i UFC og MB.
                Bølerkanaris

Kommentar

• S.Skywalker
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Oct 2007
                  • 79

Da ser de oss. Et tomt Kanarifeldt ville ha skapt større oppmerksomhet. Tror heller ikke det nytter og la være og møte opp da feltet ville blitt fylt opp med andre. Tror vi best hadde blitt lagt merke til om vi kom. sang som aldri før, flott tifoshow. og så gå når kampen var i gang. Ergrer meg at jeg ikke kan komme på møtet i kveld. Selv om jeg kansje ikke er noen stor fan av UFC og andre lignenede undergrupper så har LSK gått alt for langt i denne saken. Grønlund sine utalelser er jo helt horrible.

Kommentar

• BrutoBrutalis
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Oct 2006
                    • 26

Opprinnelig skrevet av blue
                    Jeg synes dette sier mest om Søpla!
                    Når du betenger andre mennesker som søppel, sier vel det sitt.. Snakkker om å kaste stein i glasshus

Kommentar

• sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1827

Opprinnelig skrevet av reka
                      Forskjellen er at klanen og styret i søpla går hånd i hånd for å feie problemene under teppet. Slåsskamp i tromsø, slåssing etter hockeykamp nylig, storming av lyns supporterpub og bråket med politiet på gamla er noen av de sakene som har havnet i pressen - alle mer alvorlige enn episoden(e) på nadderud. Alt dette ser ikke ut til å påvirke søplas relasjoner til sponsorer eller mediaimage i det hele tatt.
                      For å ikke snakke om for noen år siden da det var mye uenigheter og krangling og bråk mellom den "gamle" kjerne i klanen og den "nye garden". Ampert mellom de to gruperingene på kamper osv.

Kommentar

• ForZaFugLa
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2005
                        • 78

Opprinnelig skrevet av BrutoBrutalis
                        Når du betenger andre mennesker som søppel, sier vel det sitt.. Snakkker om å kaste stein i glasshus

Å herregud da man, jævla kverrulant :evil:
                        Vif har jo alltid vært kalt søpla...
                        * LSK 1917 *

* Gulsvarte Brødre *

-- Frihet for ultras --

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Opprinnelig skrevet av BrutoBrutalis
                          Er bare å slutte å oppføre seg som søppel det. Skaff dere hår, jobb og en rusfri tilværelse, og slutt å true med vold hele tiden.

(VG Nett) Illsinte passasjerer var i regelrett lynsjestemning da en feilparkert bil sperret for all buss- og trikketrafikk ved Stortorvet i Oslo sentrum i formiddag.

Kommentar

• Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

Opprinnelig skrevet av reka
                            Er bare å slutte å oppføre seg som søppel det. Skaff dere hår, jobb og en rusfri tilværelse, og slutt å true med vold hele tiden.
                            ....wowowowowowow. Ro ned nå. Du mener at gjennomsnittet i ufc og mb er skinnheads uten jobb og driver med dop? Dust
                            Daukjøtt Felt C

Kommentar

• holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

Opprinnelig skrevet av Skinke
                              ....wowowowowowow. Ro ned nå. Du mener at gjennomsnittet i ufc og mb er skinnheads uten jobb og driver med dop? Dust
                              Jeg tror reka omtalte VIF og ikke UFC i innlegget du siterer til. Snakk om å ha piggene ute da mann!
                              Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Jeg tror reka omtalte VIF og ikke UFC i innlegget du siterer til. Snakk om å ha piggene ute da mann!
                                Mulig jeg var rask på avtrekeren. Beklager det om det ikke var ment til mb eller ufc
                                Daukjøtt Felt C

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Nei, dette handler om oslos skam .

Kommentar

• robbie_fanzine
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jul 2006
                                    • 24

Forbannet

Hvis dette er måten grønlund går kanarifansen i møte på, skal jeg vie livet mitt til og få sparket han så langt ut av klubben det går ann, og få svertet hans navn så mye at han aldri vil vil vise seg i Lillestrøm igjen.... Vet ikke hvordan enda, men skal prøve alt jeg kan !!!:evil::evil::evil:

Grønlund er en skam

Kommentar

• TwentyThirteen
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Oct 2007
                                      • 49

Opprinnelig skrevet av robbie_fanzine
                                      Hvis dette er måten grønlund går og få svertet hans navn så mye at han aldri vil vil vise seg i Lillestrøm igjen.... Vet ikke hvordan enda, men skal prøve alt jeg kan !!!:evil::evil::evil:

Grønlund er en skam

Det skal vel ikke være det vanskligste det. Finnes mange personer som har relativt mye på Frank, men som tier pga at han frem til nå har hvert en relativt ålreit fyr... Men nå kan det bli spennende
                                      Last edited by TwentyThirteen; 10.04.2008, 10:43. Begrunnelse: rettskriving

Kommentar

• Fugla
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 1718

Smarte, smarte Frank...
                                        Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Stanley
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • May 2006
                                          • 108

Opprinnelig skrevet av Henrik
                                          Han nevnte vel ikke UFC eller MB spesifikt, hva med SKF. Kan det tenkes at det finnes Nazi sympatisører der?
                                          Det må virke ganske åpenbart nå, selv for deg, at denne hysterien rundt SKF begynner å bli urimelig. Fordi disse gutta er gjort til syndebukker for alt bråket på Søndag, selv om ingen av dem var blandt de arresterte. Klarer du nok ikke å stemple dem som nazister.
                                          Flere fra SKF har bakgrunn fra antirasistisk arbeid i lokalmiljøet og flertallet står utad for en klar holdning mot nynazister.
                                          (Dette lar seg lett bekrefte av "Fugla mot Rasisme")

Da får det heller holde at de beskrives som ville blodtørstige voldspsykopater som bør utestenges uten pardon eller mulighet til å forklare sin side av saken.

Nå tilbake til saken; Frank G må gå !!

Kommentar

Working...