Kanarifansen legges ned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

jeg tror ikke at dette på noen måte kan bli en realitet, her er det for mye penger på spill sor klubben sin del. TV2 og LSK har ganske sikkert en pen TV avtale og KFL er kjent for sin rytme gjennom på kamper. TV 2 har jo tilog med hatt arrangementer i Lillestrøm by med KFL i hovedfokus. Nei dette ville nok ikke landets største tv kanal blitt fornøyd med. Frank Grønlund det er vi i KFL som virkelig er LSK!
    det er helt for jævelig

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Plutselig dukker det opp folk med et fåtall tidligere innlegg som skal henge ut Grønlund i hytt og pine? Hva håper dere på å oppnå med det? Når dere blir voksne med ølmage og giftering setter dere kanskje pris på litt privatliv dere også? Kanskje dere selv blir utsatt for uheldige episoder og rykter gjennom et langt liv, og ønsker at det går i glemmeboken? Da bør dere ta et oppgjør med de hodningene dere står for nå.

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Opprinnelig skrevet av Stanley
        Det må virke ganske åpenbart nå, selv for deg, at denne hysterien rundt SKF begynner å bli urimelig. Fordi disse gutta er gjort til syndebukker for alt bråket på Søndag, selv om ingen av dem var blandt de arresterte. Klarer du nok ikke å stemple dem som nazister.
        Nå er det stor forskjell på å spørre om det er noen slik elementer i SKF, og å stemple noen som det. Det var en grunn til at det ble stilt som et spørsmål, og det var at jeg ikke viste. Det ble også avkreftet rimelig kjapt, og jeg kan heller ikke se at jeg har tatt det opp igjen etter at det ble avkreftet.

Kommentar

• uutsi
          Medlem
          Bøffel
          • Nov 2007
          • 30

Opprinnelig skrevet av reka
          Plutselig dukker det opp folk med et fåtall tidligere innlegg som skal henge ut Grønlund i hytt og pine? Hva håper dere på å oppnå med det? Når dere blir voksne med ølmage og giftering setter dere kanskje pris på litt privatliv dere også? Kanskje dere selv blir utsatt for uheldige episoder og rykter gjennom et langt liv, og ønsker at det går i glemmeboken? Da bør dere ta et oppgjør med de hodningene dere står for nå.

Jeg er voksen med øl mage, og mange skjeletter i skapet, men påberoper meg retten til å bli provosert alikevel. Skal ikke henge ut Frank som person, men når man sitter i glasshus bør man ikke kaste stein heller. Men når han kommer med uttalelser som han gjør, så stiller han seg jo opp for hugg. Å dra alle under en kam strider mot samtlige rettsprinsipper vi har i Norge. Da må mannen tåle litt oppgulp selv også.

Kommentar

• Stanley
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • May 2006
            • 108

Opprinnelig skrevet av Henrik
            Nå er det stor forskjell på å spørre om det er noen slik elementer i SKF, og å stemple noen som det. Det var en grunn til at det ble stilt som et spørsmål, og det var at jeg ikke viste. Det ble også avkreftet rimelig kjapt, og jeg kan heller ikke se at jeg har tatt det opp igjen etter at det ble avkreftet.
            Skrev aldri at du stemplet de som nazister, jeg skrev at du ikke ville klare å stemple de, dvs jeg hadde inntrykk av at du forsøkte å gjøre det. Bra du avkrefter dette.

Det er ekstremt mye urimelige anklager som er kommet mot disse gutta denne uka, uten at noen har vært villig til å komme med sannheten. Man er ikke rettsløs fordi man går i hvite joggesko og merketøy!!
            Last edited by Stanley; 10.04.2008, 11:08. Begrunnelse: skrivefeil

Kommentar

• krisruds
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 839

Har et lite forslag selv her, som jeg skriver i stemningstråden.

Dette er vel kampen der vi kun skal synge på spillarne og ikke klubben?
              Spillarne er den uskyldige part i dette.
              krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av krisruds
                Har et lite forslag selv her, som jeg skriver i stemningstråden.

Dette er vel kampen der vi kun skal synge på spillarne og ikke klubben?
                Spillarne er den uskyldige part i dette.
                Meningslöst.. Frank Grönlund og co. er ikke klubben, de jobber for den, akkurat som spillerene. LSK er LSK, uavhengig av hvem som sitter på kontoret eller står ute på banen.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Storgata
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Apr 2008
                  • 122

Opprinnelig skrevet av hennern
                  Frank Grønlund det er vi i KFL som virkelig er LSK!
                  Her må jeg ta Grønlund til forsvar. Vi snakker om en av de mest markante skikkelsene vi har i LSK gjennom tidene. Som både spiller, leder, og som ansatt. Æresmedlem, statuettinnehaver, og med mange verv bak seg i klubben.

Jeg synes KFL bør gi han så mye respekt, og at tilgivelsen bør sitte løst nå som Grønlund har lagt seg langflat. Noe annet ville være latterlig. Hårsåre KFLere er det verste jeg veit.
                  *Jacta est alea*

Kommentar

• Storgata
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2008
                    • 122

Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Meningslöst.. Frank Grönlund og co. er ikke klubben, de jobber for den, akkurat som spillerene. LSK er LSK, uavhengig av hvem som sitter på kontoret eller står ute på banen.
                    Ikke bli historieløs. Frank Grønlund er en av de som har fått LSK dit klubben er i dag! At han på sett og vis dreit seg ut i forhold til uttalelsene er noe han nå har beklaget. Da bør man være så rause at man faktisk godtar den beklagelsen.
                    *Jacta est alea*

Kommentar

• Thomas fugl
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Nov 2003
                      • 137

Hvem lager banner til søndag? med skriften: GRØNLUND MÅ GÅ! HILSEN SPORTSKLUBBENS STØRSTE SPONSOR.
                      - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Storgata
                        Ikke bli historieløs. Frank Grønlund er en av de som har fått LSK dit klubben er i dag! At han på sett og vis dreit seg ut i forhold til uttalelsene er noe han nå har beklaget. Da bør man være så rause at man faktisk godtar den beklagelsen.
                        En beklagelse er ikke nok i dette tilfellet. At man er en historisk person gir han på ingen måte frikort. jeg er takknemmelig for det han har gjort for LSK, men fortsetter det i samma duren kommer jeg ikke til å savne han ett sekund om han drar.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Storgata
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2008
                          • 122

Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                          Hvem lager banner til søndag? med skriften: GRØNLUND MÅ GÅ! HILSEN SPORTSKLUBBENS STØRSTE SPONSOR.
                          Vil Nordea at Grønlund skal gå?
                          *Jacta est alea*

Kommentar

• Storgata
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2008
                            • 122

Opprinnelig skrevet av xeR
                            En beklagelse er ikke nok i dette tilfellet. At man er en historisk person gir han på ingen måte frikort. jeg er takknemmelig for det han har gjort for LSK, men fortsetter det i samma duren kommer jeg ikke til å savne han ett sekund om han drar.
                            Hvilken del av beklagelsen hans var det du ikke forsto?
                            *Jacta est alea*

Kommentar

• Thomas fugl
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Nov 2003
                              • 137

Hvilken del av supporternes beklagelse og konsekvens var det han ikke forsto?

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                Administrator
                                • Nov 2003
                                • 6411

Nå av slutter vi all drittkasting mot Frank. Han har beklaget !
                                Håkon Henriksen
                                -
                                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                -
                                ALT FOR FUGLA

Kommentar

• uutsi
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2007
                                  • 30

Hm

Voksent av Frank å gå ut å beklage sine uttalelser! Men han har jo vist sine egne meninger om saken. Nå burde vi konsentrere oss om å rydde opp i eget reir før vi skal rydde opp i andres!
                                  Last edited by uutsi; 10.04.2008, 12:19. Begrunnelse: skriveleif

Kommentar

• LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

Fy faen for en overdramatisering det er blitt av det som skjedde på søndagen.

Det ble tent noen bluss og kranglet litt med politi, ingen vold eller andre forhold som kvalifiserer til ubetinget fengsel hva jeg kan se.

Fint at LSK tar problemer i KFL på alvor, men pga stor pressedekning og mye fokus på fotball relatert bråk den siste tiden, har episodene i Bærum blitt blåst opp til større enn de var.

Dog er jeg enig at de involverte bør utestenges.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Opprinnelig skrevet av Storgata
                                      Hvilken del av beklagelsen hans var det du ikke forsto?
                                      Jeg forstod hele beklagelsen jeg, skjønner ikke hva som får deg til å tro noe annet? Det jeg sa var at jeg synes at det bør skje noe mer enn bare en beklagelse. Å stemple folk som nazister er drøyt.

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        Nå av slutter vi all drittkasting mot Frank. Han har beklaget !

Jeg har rett til å mene akkurat hva jeg vil om Frank. Blir han såret over mine kommentarer så kan han bare komme til meg så skal jeg si unnskyld. Da er alt greit.

Kommentar

• Thomas fugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2003
                                          • 137

Tror det var det siste innlegget mitt som fikk moderator til å reagere, gjenga kun faktiske hendelser og bedyret sådan at grønland har vært delaktig i flatfyll og negativ omtale av kfl.

Kommentar

Working...