jeg tror ikke at dette på noen måte kan bli en realitet, her er det for mye penger på spill sor klubben sin del. TV2 og LSK har ganske sikkert en pen TV avtale og KFL er kjent for sin rytme gjennom på kamper. TV 2 har jo tilog med hatt arrangementer i Lillestrøm by med KFL i hovedfokus. Nei dette ville nok ikke landets største tv kanal blitt fornøyd med. Frank Grønlund det er vi i KFL som virkelig er LSK!
Kanarifansen legges ned?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Plutselig dukker det opp folk med et fåtall tidligere innlegg som skal henge ut Grønlund i hytt og pine? Hva håper dere på å oppnå med det? Når dere blir voksne med ølmage og giftering setter dere kanskje pris på litt privatliv dere også? Kanskje dere selv blir utsatt for uheldige episoder og rykter gjennom et langt liv, og ønsker at det går i glemmeboken? Da bør dere ta et oppgjør med de hodningene dere står for nå.Kommentar
-
Nå er det stor forskjell på å spørre om det er noen slik elementer i SKF, og å stemple noen som det. Det var en grunn til at det ble stilt som et spørsmål, og det var at jeg ikke viste. Det ble også avkreftet rimelig kjapt, og jeg kan heller ikke se at jeg har tatt det opp igjen etter at det ble avkreftet.Kommentar
-
Plutselig dukker det opp folk med et fåtall tidligere innlegg som skal henge ut Grønlund i hytt og pine? Hva håper dere på å oppnå med det? Når dere blir voksne med ølmage og giftering setter dere kanskje pris på litt privatliv dere også? Kanskje dere selv blir utsatt for uheldige episoder og rykter gjennom et langt liv, og ønsker at det går i glemmeboken? Da bør dere ta et oppgjør med de hodningene dere står for nå.
Jeg er voksen med øl mage, og mange skjeletter i skapet, men påberoper meg retten til å bli provosert alikevel. Skal ikke henge ut Frank som person, men når man sitter i glasshus bør man ikke kaste stein heller. Men når han kommer med uttalelser som han gjør, så stiller han seg jo opp for hugg. Å dra alle under en kam strider mot samtlige rettsprinsipper vi har i Norge. Da må mannen tåle litt oppgulp selv også.Kommentar
-
Nå er det stor forskjell på å spørre om det er noen slik elementer i SKF, og å stemple noen som det. Det var en grunn til at det ble stilt som et spørsmål, og det var at jeg ikke viste. Det ble også avkreftet rimelig kjapt, og jeg kan heller ikke se at jeg har tatt det opp igjen etter at det ble avkreftet.
Det er ekstremt mye urimelige anklager som er kommet mot disse gutta denne uka, uten at noen har vært villig til å komme med sannheten. Man er ikke rettsløs fordi man går i hvite joggesko og merketøy!!Kommentar
-
Har et lite forslag selv her, som jeg skriver i stemningstråden.
Dette er vel kampen der vi kun skal synge på spillarne og ikke klubben?
Spillarne er den uskyldige part i dette.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Meningslöst.. Frank Grönlund og co. er ikke klubben, de jobber for den, akkurat som spillerene. LSK er LSK, uavhengig av hvem som sitter på kontoret eller står ute på banen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Her må jeg ta Grønlund til forsvar. Vi snakker om en av de mest markante skikkelsene vi har i LSK gjennom tidene. Som både spiller, leder, og som ansatt. Æresmedlem, statuettinnehaver, og med mange verv bak seg i klubben.
Jeg synes KFL bør gi han så mye respekt, og at tilgivelsen bør sitte løst nå som Grønlund har lagt seg langflat. Noe annet ville være latterlig. Hårsåre KFLere er det verste jeg veit.*Jacta est alea*Kommentar
-
Ikke bli historieløs. Frank Grønlund er en av de som har fått LSK dit klubben er i dag! At han på sett og vis dreit seg ut i forhold til uttalelsene er noe han nå har beklaget. Da bør man være så rause at man faktisk godtar den beklagelsen.*Jacta est alea*Kommentar
-
Hvem lager banner til søndag? med skriften: GRØNLUND MÅ GÅ! HILSEN SPORTSKLUBBENS STØRSTE SPONSOR.- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
En beklagelse er ikke nok i dette tilfellet. At man er en historisk person gir han på ingen måte frikort. jeg er takknemmelig for det han har gjort for LSK, men fortsetter det i samma duren kommer jeg ikke til å savne han ett sekund om han drar.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvilken del av beklagelsen hans var det du ikke forsto?*Jacta est alea*Kommentar
-
Hvilken del av supporternes beklagelse og konsekvens var det han ikke forsto?- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Nå av slutter vi all drittkasting mot Frank. Han har beklaget !Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Fy faen for en overdramatisering det er blitt av det som skjedde på søndagen.
Det ble tent noen bluss og kranglet litt med politi, ingen vold eller andre forhold som kvalifiserer til ubetinget fengsel hva jeg kan se.
Fint at LSK tar problemer i KFL på alvor, men pga stor pressedekning og mye fokus på fotball relatert bråk den siste tiden, har episodene i Bærum blitt blåst opp til større enn de var.
Dog er jeg enig at de involverte bør utestenges.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Tror det var det siste innlegget mitt som fikk moderator til å reagere, gjenga kun faktiske hendelser og bedyret sådan at grønland har vært delaktig i flatfyll og negativ omtale av kfl.- Venter på en ny storhetstidKommentar
Kommentar