Kanarifansen legges ned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

Pisspreik

Opprinnelig skrevet av mooph
    Sånn jeg leste det der er det vel VIF ledelsen som skal gi tips til LSK ledelsen. Uansett hva det medfører så kan det jo øyensynlig ikke bli værre enn hva det allerede er med tanke reaksjoner og kommentarer fra den kanten i det siste.
    Åssen det? Skal vi offentlig si at det finnes ikke no'e bråkmaker hos oss lenger i det hele tatt, når virkeligheten er helt annerledes som Søpla og Klanen gjøre?

Hvem er Isko Boys da? Tre av de er ganske sentralt medleme av Klanen for faen!
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Hjelp fra VIF i denne saken er en spök. En talsmann for klanen var jo nettopp ute i avisa og sa at de förte dialog med casualsmiljöet for å "skape en gjensidig respekt og forståelse".
      Ärlig talt, dialog og gjensidig respekt er vel og bra, men ikke når man bemöter et såpass destruktivt miljö som Isko boys og andre Casualgrupperinger er. VIF har et kjempeproblem som de åpenbart ikke tör å ta i, og da blir det litt dumt at de skal hjelpe oss som på tross av alt tar tak i dette (om enn noe klönete).

Kast ut pakket sier jeg, i laaang tid. Casualgrupperinger ödelegger for den majoriteten som önsker en sivilisert tribunekultur, og bör bemötes med nulltoleranse. Da mener jeg altså grupper som Isko boys og SKF som syssler med bråk og jävelskap. De "mildere" grupperingene (ultras etc.) kan man möte med dialog, og luke ut de uönskede elementene som måtte eksistere her i samarbeid med gjeldende grupperinger.

At Klanen ikke tar tak i sitt casualsproblem er nesten overraskende. Det virker jo som Iskoboys gjengen er en ganske utkrystallisert gruppering, og det bör vel ikke väre et problem å stenge dem ute fra kampene. Derimot er det kanskje et problem at de oppförer seg greit på kamp og lager helvete utenfor arenaene. Og at deler av gruppen er en viktig del av klanen.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• stian
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 156

ute av verden

Denne saken er nå ute av verden, han har trukket tilbake utsagne og, da må vi være våksene nok til å glemme dette. men er det noe som kan gi meg ett resonomang av hva som skje eller? hva skjer med forsangere mot enga foreksempel? blir det noen? ingen? aner ikke for øyebliket
        stian;);)

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
          Åssen det? Skal vi offentlig si at det finnes ikke no'e bråkmaker hos oss lenger i det hele tatt, når virkeligheten er helt annerledes som Søpla og Klanen gjøre?

Hvem er Isko Boys da? Tre av de er ganske sentralt medleme av Klanen for faen!
          Øh?
          Det jeg mener er at LSK ledelsen ikke akkurat gjør overbevisende politisk arbeid for å oppnå hva de ønsker og at inspill fra andre derfor neppe kan skade.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

Da håper jeg denne ballen er død, etter et oppklarende og entydig medlemsmøte i kveld
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Opprinnelig skrevet av Arind
              Da håper jeg denne ballen er død, etter et oppklarende og entydig medlemsmøte i kveld
              Da er det bare å stenge denne tråden for godt!
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...