Grønlunds nazi-påstander torsdag 10. april

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • korset+kanaris
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2007
    • 46

    #61
    Hva om Hicks og gillette hadde fortalt The Kop om å om at de var uønsket på stadion? Foreslår at vi gjør som Barca-fansen og stiller med 3000 hvite servietter.
    Nei Herr Grønlund du er ikke unnskyldt! det er ihvertfall min mening....

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #62
      Lugn och fin...

      Grönlund har driti seg ut, men han behöver ikke lynsjes for det.. Når han har beklaget utspillet synes jeg vi skal sette det på tabbekvoten hans og komme oss videre. Jeg mener bestemt at KFL har noen uheldige episoder på samvittigheten, som klubbledelsen har gitt amnesti for. Men jeg forstår reaksjonene da, uttalelsene kommer i kjölvannet av en annen veldig upopulär beslutning. Forhåpentligvis mente vel Grönlund at det finnes naziflörting/sympatier/ideologi i en del ultras og casual miljö rundt omkring i inn- og utland (hvilket det helt klart gjör), og ikke spesifikt i KFL.
      Tror forövrig alle parter gjör lurt i å ikke lufte tanker og meninger i media ved dette punktet. TV2Nettavisen og VG er ikke den beste mellommannen i en dialog.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • tHuLu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 730

        #63
        Dette er helt utrolig, at det går an å bomme så totalt i et intervju. Synes synd på Per Mathisen ikveld.

        Lurer på om Frank Grønlund fikk med seg hva KFL gjorde i første serierunde, kanskje noen burde fortelle han at KFL ga kommunens asylmottak 50 billetter? Forøvrig et helt fantastisk tiltak av styret vårt og bør være nok for media til å forstå at Grønlund er så langt inne i sin egen verden som det går an å komme.
        For det er bedre å værra døv enn vålenga!

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #64
          Det jeg ikke helt forstår er hvordan det i det hele tatt er MULIG å komme opp med en slik påstand. Om det så i dette tilfellet (som i mange andre) skulle ha vært en misforståelse, eller en overdrivelse av journalisten, så er jo allikevel ikke dette noe skribenten har funnet opp sånn i det blå.

          Det som har blitt sagt, ble garantert sagt, og da holder faen meg (unnskyld språket) ikke en laber unnskyldning.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          Working...