Grønlunds nazi-påstander torsdag 10. april

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    #41
    Og, som Glenn skriver, kommer det en oppklaring på lsk.no senere i dag.
    Da kan det kanskje være greit å vente på den.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #42
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Og, som Glenn skriver, kommer det en oppklaring på lsk.no senere i dag.
      Da kan det kanskje være greit å vente på den.
      Hvor vanskelig kan det være å komme med den forklaringa da? Dette skader jo alle, jo lenger det får stå uten dementi. Det skulle ha vært ute for flere timer siden.
      Jeg må virkelig gratulere Frank G med å ødelegge fremtidsutsiktene for et løsningsorientert møte. Lurer på hva som blir fokus i kveld, gjetter jeg rett, så blir det herr Grønlund. Feilsitert kan du ta deg faen på, han har vært rimelig åpen på å ødelegge KFL i mange år, så jeg tror han endelig kunne fyre løs å ha støtte i ryggen for det. Men dengang ei.

      Petter
      kommer ikke ned fra barrikadene på en stund nå

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #43
        Opprinnelig skrevet av petter
        Jeg må virkelig gratulere Frank G med å ødelegge fremtidsutsiktene for et løsningsorientert møte. Lurer på hva som blir fokus i kveld, gjetter jeg rett, så blir det herr Grønlund.
        Da gjelder det jo bare at møteleder har klare instrukser om at slike innlegg skal avbrytes, så man kan komme seg tilbake til saken.

        Kommentar

        • Smukken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 718

          #44
          Se ikke bor i fra at Politiet som åpenbart fungerer som LSKs "sparringspartner" kan fremme usanne påstander basert på indisier...

          De har nok en helt annen agenda enn LSK og muligens "føler" LSK at de ikke kan overse disse såkalte "indisiene" og agerer på de.......

          Just my two cents though
          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #45
            Opprinnelig skrevet av Smukken
            Se ikke bor i fra at Politiet som åpenbart fungerer som LSKs "sparringspartner" kan fremme usanne påstander basert på indisier...
            Nå bør noen og enhver kutte ned inntaket av paranoiadrops.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • meg
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 290

              #46
              Grønlund beklager

              Gul og svart
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #47
                Bra han beklager!
                Men jeg lurer fortsatt på HVORFOR han måtte komme med disse sinnsyke utsagenene. Han innrømmer jo nå at nazianklagene ikke har rot i virkeligheten, da er det rimelig sykt å komme opp med det i første omgang.

                Kommentar

                • vollafugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 978

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                  Enig med deg der Fritz. Men det vi ikke vet er om denne journalisten har hatt noen annen interesse enn å missforstå. Jeg foreslår at alle som skal uttale seg til journalister krever å få tape samtalen!
                  Det spiller ingen rolle. Grønlund er daglig leder i en svært medieeksponert bedrift som akkurat nå har begge beina godt plantet i en konflikt. Da påhviler det deg (Grønlund) et klart ansvar for å ikke si noe som kan eskalere konflikten unødvendig. En god start er å unnlate å bruke ord og uttrykk som åpenbart er sterkt belastende.

                  Dette var et overtramp med god margin.
                  Last edited by vollafugl; 10.04.2008, 11:32.

                  Kommentar

                  • Øyvind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 292

                    #49
                    Tilbake til poenget

                    Grønlund beklager, gjorde det raskt, ergo:

                    Tilbake til kjernen! Hvorfor kunne søndag skje?

                    Blir for dumt om man bruker denne uttalelsen til ikke å ta ansvar for det problemet som foreligger. Partene må er ta ansvar for seg selv, Frank har gjort det, og nå må fansen gjøre det samme!

                    Kommentar

                    • Raskolnikov
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1452

                      #50
                      At Grønlund dementerer påstandene som han kom med i Aftenposten på lsk.no er jo bare et lite plaster på såret. Hvor mange av de som leser sjokkpåstandene i Aftenposten går inn på lsk.no for å se hva som står der?

                      Grønlund stigmatiserer hele KFL som en gjeng bråkmakere med alle sine tåpelige utspill og for meg er begeret mer enn fullt.
                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                      Kommentar

                      • Gullars
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 355

                        #51
                        Jeg syns faktisk ikke at en beklagelse holder, vi ser gang på gang at klubben gjør klønete ting, dårlige beslutninger, og dumme utalelser i media, jeg etterlyser hva de gjør for å forbedre seg, og jeg etterlyser en ydmyk holdning til problemene.

                        Jeg er selv leder for en bedrif,og vi har klare retningslinjer på beslutninger, hvem har mandat til å gjøre hva, og hvem har lov til å utale seg om diverse saker. LSK er etterhvert blitt en stor organisasjon og når ledelsen kommer på kant med spillere (ref: kippes utalelser om tilbakemeldinger ang utestengelsen av Pål og Danton) og nå på kant med supportere så sier det seg selv, at klubben har et problem. Jeg stiller meg meget kritisk til hvilke rutiner som foreligger internt i klubben.

                        Dette er ekstremt ødeleggende for klubben med tanke på sponsorer, rekrutering av supportere, rekrutering av spillere og LSK som varemerke.

                        En uskylding er faktisk ikke vært en dritt, hvis det ikke fører til endringer i klubben. De må jo jobbe for at det skal bli bedre og ikke skjer igjen.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #52
                          Det er ikke alltid det er nok å beklage. Skal alt være lov så lenge man beklager seg i ettertid? Det er en god start, men foreløpig er det ikke nok mener nå jeg..
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #53
                            Ser at han beklager nå og det er bra.

                            For min del kan tråden stenges

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              Det er ikke alltid det er nok å beklage. Skal alt være lov så lenge man beklager seg i ettertid? Det er en god start, men foreløpig er det ikke nok mener nå jeg..
                              Om man skal kjøre etter dette argumentet bør vi kunne få ett veldig konstruktivt møte i kveld! Om vi krever at LSK skal gjøre mer enn å beklage er det på sin plass at LSK krever mer enn en unnskyldning fra KFL.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                Blir for dumt om man bruker denne uttalelsen til ikke å ta ansvar for det problemet som foreligger. Partene må er ta ansvar for seg selv, Frank har gjort det, og nå må fansen gjøre det samme!
                                Nå er vel temaet i denne tråden nettopp Frank G sine utalelser. Skal vi ikke få lov til å få diskutere det her? Bra han beklager, det er vel det minste vi kunne forvente.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Om man skal kjøre etter dette argumentet bør vi kunne få ett veldig konstruktivt møte i kveld! Om vi krever at LSK skal gjøre mer enn å beklage er det på sin plass at LSK krever mer enn en unnskyldning fra KFL.
                                  KFL har da vært innstillt på samarbeid hele veien.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7056

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Det er ikke alltid det er nok å beklage. Skal alt være lov så lenge man beklager seg i ettertid?
                                    Tja, ultrasgruppene bør prise han der oppe for at LSK ikke har hatt denne innstillingen til dem de siste årene.

                                    Grønlund har beklaget, og jeg mer enn mistenker at vi vil høre mer om dette på TV2 i kveld, rundt kl 21.25.

                                    (Men jeg er enig i at det er usedvanlig klønete av ham å ordlegge seg på en måte som gir grunnlag for å sitere ham på denne måten.)
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • FC Lillestrøm
                                      I karantene
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 198

                                      #58
                                      "Grønlund beklager
                                      Frank Grønlund beklager uttalelser om trussel om nedleggelse av Kanarifansen.

                                      Med bakgrunn i det siste konstruktive møtet med styret i Kanarifansen skulle svaret på spørsmålet om hva som skjer om vi ikke får bukt med problemene: ” Spørsmålet er hypotetisk og jeg er sikker på dette blir løst til beste for klubb og fansen”

                                      Naziantydninger har jeg heller intet grunnlag for å antyde.

                                      Jeg må understreke at uttalesene står for egen regning og er ikke noe som noen gang er tatt opp i Per Mathisens styre.

                                      Styret er sterkt opptatt av å ha en fargerik og levende supporterklubb og vil fortsatt forsøke å legge til rette for en positiv drift.

                                      10.04.2008
                                      Frank Grønlund"

                                      Hvorfor kunne han ikke bare svart dette med en gang?
                                      Begynner å bli drittlei av at både han og andre i LSK gang på gang kommer med impulsive utspill som omtrent alltid blir feil.

                                      Hvis det er sånn at Franky trenger tre- fire timer betenkningstid for å svare korrekt på spørsmål fra pressen, så har han ingen ting å gjøre som daglig leder i LSK.

                                      Kommentar

                                      • Fæssundrånern
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Aug 2007
                                        • 53

                                        #59
                                        Jeg er helt enig med Tony.

                                        Nå har Frank beklaget. Da må vi godta den, og heller tenke på hvordan vi kan gå videre med sakens kjerne her. Nemlig hvordan KFL skal fremstå som helhet i fremtiden.

                                        Bruk heller hjernen til å tenke gjennom løsninger og gode innspill før møtet i kveld.

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                          Grønlund stigmatiserer hele KFL som en gjeng bråkmakere med alle sine tåpelige utspill og for meg er begeret mer enn fullt.
                                          I en opphetet situasjon gikk Grønlund over streken. Det har han beklaget.

                                          Mye tyder vel på at begeret er ganske fullt - også på den andre siden, hos LSK. De negative episodene som det dessverre har blitt for mange av, skader klubbens omdømme. Og det her fokus bør ligge: Hva slags felles plattform må vi ha for å unngå gjentagelser, og istedet bygge videre på alle de positive tingene som har gjort kanarifansen til hva den er?

                                          Kommentar

                                          Working...